Kusje op je voorhoofdquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nee serieus, niet gezien.
Omdat je geen foto's hebt gepost van jezelf in je paashaas-pak denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef MrShiithappenss het volgende:
waarom is mn paashaastopic gesloten?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat je geen foto's hebt gepost van jezelf in je paashaas-pak denk ik.
sjaa,,,quote:
en jij bent mod??quote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat je geen foto's hebt gepost van jezelf in je paashaas-pak denk ik.
Shit happens.quote:
Eens, wat een kutuser. Z'n topic zijn niet grappigquote:Op maandag 19 september 2011 13:55 schreef Plastic_zak het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/345464
Waarom kan deze troll nog steeds 10 topics per dag openen ?
Zoals zo velen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eens, wat een kutuser. Z'n topic zijn niet grappig
Mwah, ik vind zijn/haar/het verhalen best vermakelijk. Gewoon niet reageren, heb je er ook geen last van.quote:
Hoe vaak heb ik dit nu al aan je uitgelegd? Wij houden de user in de gaten, veel topics worden dan ook gesloten. Maar voor het hebben van geen humor kunnen wij geen bans uitdelen, noch het zijn van een troll is banbaar.quote:Op maandag 19 september 2011 13:55 schreef Plastic_zak het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/345464
Waarom kan deze troll nog steeds 10 topics per dag openen ?
Aan mij nog nooit maar het is wel duidelijkquote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dit nu al aan je uitgelegd? Wij houden de user in de gaten, veel topics worden dan ook gesloten. Maar voor het hebben van geen humor kunnen wij geen bans uitdelen, noch het zijn van een troll is banbaar.
Zodra hij/zij over de schreef gaat zullen wij dit bij de FA's melden en de algemene indruk die wij hebben is ook al bekend, blijven melden van jouw indruk heeft geen nut er zin tenzij je met een duidelijk post/topic komt die echt regels overtreed.
Die is de feedback voor ONZ, nee dus.quote:Op maandag 19 september 2011 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Kan ik hier ook klagen over notes die ik onterecht vind of moet dat bij een FA ?
Dat is dan 10 euro.quote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik wil mijn yvonne topic teruuug
Voor 1 euro wil ik jou wel neuken, maar daar doe ik het topic niet voor open.quote:Op maandag 19 september 2011 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil je niet neuken. 1 euro voor mijn topic.
quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Voor 1 euro wil ik jou wel neuken, maar daar doe ik het topic niet voor open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |