SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef HaJee het volgende:
"Wat kan ik zeggen? We zijn stapel op drugs!"
3.quote:Op zondag 4 september 2011 00:35 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Afkomst illegale drugs herkend aan bijgesloten medewerkers
Tussenstand:quote:Op zondag 4 september 2011 00:31 schreef marsan het volgende:
'Ali en ik gaan zooooooooo een grote joint draaien man'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 14:03:51 ]
Nummer 2quote:Op maandag 5 september 2011 12:10 schreef Narcotical het volgende:
Deze man dacht de koe bij de hoorns te vatten om zo van zijn koudwatervrees af te komen
Nummer 3quote:Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef marsan het volgende:
Ik maakte maar een grapje toen ik zei dat ik stierenballen wilde eten
Nieuwe stand:quote:Op maandag 5 september 2011 12:16 schreef D-Mon het volgende:
Red Bull gives you wings,
Black Bull makes you walk on water.
hehe, met zoiets liep ik ook te spelen. Gelukkig heb jij die kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef Scuidward het volgende:
Teamgenoot zet een hak voor gouden plak.
Op nummer 2:quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:02 schreef penny-wise het volgende:
"Transsexuele schoonzwemster wordt er nog maar eens aan herinnert dat de operatie nog niet is voltooid"
Op nummer 3:quote:Op woensdag 7 september 2011 10:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Inbrengen van tampons tijdens wedstrijden gebeurt steeds hardhandiger.
De nieuwe stand:quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef Waaghals het volgende:
Nieuw onderdeel op Olympische spelen: Paalzitten voor natte poesjes
-2quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Hypnotiseur: "En nu worden jullie allemaal hard van achteren genomen... "
-3quote:Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef marsan het volgende:
En aan uw rechterkant ziet u het gemiddelde formaat van penis van een man uit Europa
Narcotical 5(+1)quote:Op woensdag 7 september 2011 23:10 schreef Narcotical het volgende:
Japans onderzoek heeft uitgewezen dat schreeuwen helpt tegen spleetogen
WAAAT? Die had ik serieus niet gezien....quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:49 schreef mien-moeke het volgende:
-Planet of the Dogs-vanaf 21-12-2012 in de bioscoop!
2.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:30 schreef D-Mon het volgende:
Hoe bedoel je 'van roken krijg je kraaiepootjes' ?
3.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:12 schreef Narcotical het volgende:
"Gast, heb jij een vuurtje? Ik heb geen duimen weet je..."
Tussenstand:quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:48 schreef Waaghals het volgende:
"Ik steek hem aan, jij vliegt naar mijn schoonmoeder en laat hem op haar rieten dank vallen, ok?"
Nu moet ik jou kudoos geven omdat jij mijn gedachte perfect hebt verwoordquote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Volkswagen lanceert nieuw model: de Waterpolo
#2quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Volkswagen lanceert nieuw model: de Waterpolo
#3quote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Waaghals het volgende:
Tomtom geeft na update ook bruggen in aanbouw als mogelijke route aan
En de Tussenstand:quote:Op maandag 12 september 2011 08:50 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Het experiment: kan een auto op waterstof rijden werd helaas verkeerd geinterpreteerd
Hondsbrutale hond steekt tong uit naar onschuldige fotograafquote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe foto. Uitslag morgenavond laat, zo rond middernacht.
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat jij aan de beurt was, beste man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 06:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
Onderschrift voor je plaatje:
[ afbeelding ]
(The power of Christ compelled me)
Ik quote: "Onderschrift voor je plaatje:", dus de bedoeling is goed, echter:quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij aan de beurt was, beste man.
Je plaatje doet t nietquote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Wow deze had ik niet verwacht maar hier is de volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag morgenavond of anders vrijdag middag
moi aussi.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:03 schreef Narcotical het volgende:
Weet niet of anderen hier ook last van hebben, maar ik zie iig het plaatje niet..
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Narcotical het volgende:
Deze poes heeft morgen een flinke kater
Dat kan ook, maar dat heeft niet mijn persoonlijke voorkeur. Men heeft immers 'de race' gewonnen, maar 'weigert slechts' tijdig het nieuwe startschot voor een volgende ronde te geven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:34 schreef Waaghals het volgende:
Maar dan moet de nummer 1 ook zijn punten kwijt raken, anders is het alleen nadelig voor nr 2 en 3
Ja, euh.. het is niet mijn buurman ofzo..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
zoekeenleven ligt ondertussen al 24 uur dood op de bank,
niemand heeft hem tot nu toe gevonden.
en wij maken ons druk om een foto die hij nog had moeten posten.
#2quote:Op donderdag 15 september 2011 10:39 schreef Elfletterig het volgende:
Overtuigend bewijs: André Hazes gereïncarneerd als witte kater
#3quote:Op woensdag 14 september 2011 19:42 schreef mien-moeke het volgende:
De Waffia rekent genadeloos af met concurenten in de drank- en sigarettensmokkel.
Nieuwe tussenstand:quote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Narcotical het volgende:
Deze poes heeft morgen een flinke kater
Het is natuurlijk niet eerlijk dat Waaghals de dupe wordt doordat zoekeenleven niets meer post.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef D-Mon het volgende:
In overleg de uitslag.
[..]
[..]
[..]
Nieuwe tussenstand:
Elfletterig 12 (+4)
D-Mon 9 (+2 voor werk van Waaghals doen)
Narcotical 8 (+1)
marsan 5
Waaghals 3 (-2 voor niet komen opdagen)
zoekeenleven 4
Scuidward 4
HaJee 4
penny-wise 4
mien-moeke 3 (+2)
McManu 2
Stofzuigerzak 2
Captain_Fabulous 2
houtjetouwtjejas 1
ik PM 11letterig !
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet eerlijk dat Waaghals de dupe wordt doordat zoekeenleven niets meer post.
Waaghals werd tweede, mocht dus niet een nieuwe foto plaatsen en had dus immers geen enkele verplichting maar aan dit topic. En Waaghals mag hier al helemaal niet de dupe van worden, zodat jij er meer punten door krijgt, wat nu het geval is.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
terug gebracht naar meer accepteerbare waarden.
& langs deze weg mijn oprechte excuses voor het niet opletten.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:52 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Dit scheelt mijn baas weer een ritje naar de supermarkt om vis uit blik te halen.
Haha ja dat snapte ik ook niet, dus heb ik voor je aan de bel getrokken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef Waaghals het volgende:
Ik neem aan dat D-Mon mij verward heeft met zoekeenleven, ik stond vorige ronde namelijk niet op het podium. Dus snap niet dat ik in eerste instantie strafpunten kreeg.
Dankquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Haha ja dat snapte ik ook niet, dus heb ik voor je aan de bel getrokken.
Inmiddels is dat opgelost.
2.quote:Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
Tel voor het slapen al uw schapen want ontsnapte schapen zijn een dodelijk wapen.
3.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Waaghals het volgende:
Man hoeft maar 1 schaapje te tellen om knockout te gaan
Tussenstandquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:13 schreef HaJee het volgende:
Man kruipt op tijd onder de wol, zon nog niet eens onder.
2.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:17 schreef Waaghals het volgende:
Aziaat op straat uitgelachen om zijn belachelijke sokken
3.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
"Waar de uitdrukking "slip of the tongue" vandaan komt? - Nou..."
Elfletterig 16 (+2)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef mien-moeke het volgende:
Misterieuse kegel met zwarte band duikt op de vreemdste plekken op
Ik was zo afgeleid door je usericon dat ik je post niet eens in me opgenomen had tot na de uitslag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Wan King heeft geen spijt dat hij zich onder tafel liet drinken
ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:43 schreef Narcotical het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen foto..
Heb 'm nu geupload bij tinypic en opnieuw geplaatst. Probleem hopelijk verholpen. Hier zag ik 'm overigens wel gewoon.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:43 schreef Narcotical het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen foto..
Ja ik zie em nu welquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb 'm nu geupload bij tinypic en opnieuw geplaatst. Probleem hopelijk verholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Dan neemt de administratieve rompslomp ook exponentieel toe.quote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef fokthesystem het volgende:
Ok de snelheid is er uit, "dit zijn de keuzes en hier moeten jullie het mee doen" telt niet maar men mag dit naar willekeur overrulen kennelijk..
Sowieso zou een variant met iedere _deelnemer_ (dus niet ook je "hele" sportclub daarvoor 'inhuren') die stemt leuker zijn m.i.
baai, baai, zwaai, zwaai.
Ajetoquote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef fokthesystem het volgende:
Ok de snelheid is er uit, "dit zijn de keuzes en hier moeten jullie het mee doen" telt niet maar men mag dit naar willekeur overrulen kennelijk..
Sowieso zou een variant met iedere _deelnemer_ (dus niet ook je "hele" sportclub daarvoor 'inhuren') die stemt leuker zijn m.i.
baai, baai, zwaai, zwaai.
Nummer 2quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:17 schreef fokthesystem het volgende:
Boerendochter komt met klein-budget boekje : hoe paris hilton te imiteren
Nummer 3quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
Geheime opname reclamespotje verraadt aanstaande fusie tussen T-Mobile en Tele2
Tussenstandquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:41 schreef Scuidward het volgende:
Wilt u uw poedel medium, rare of well done? Doet u maar rose.
Baaie tijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef fokthesystem het volgende:
(Bijdrage , gewoon voor de lol, die niet meedingt naar nummer 1 2 of 3 plek)
Oeketo in Soeweto : Mahhnn wahr is die taid dat we nog achterin moechten zitten, moie teiden
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 18:43:48 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |