Die missiequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, die ene dat ik in de AC zat en jij op de grond, op VeteranNa 16 keer ook precies weten waar en wanneer er een helikopter aankomt, precies de spawnpunten van de tegenstander weten
Daarna met die Juggernauts op dat boorplatform
"Zo, hier die auto, daar die chopper, en dan daar een chopper, en dan in dat dorpje bij deze deur, en daar een auto en klaar!"quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die missieDie ken ik nog steeds uit mijn hoofd volgens mij
Wat voor tv heb je nu?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit me echt kapot te lachen met m'n nieuwe tv trouwens, gaat ineens allemaal kei lekker. Net 25 thumper kills in een potje.
Die missie op dat boorplatform was inderdaad ook een taaiequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Zo, hier die auto, daar die chopper, en dan daar een chopper, en dan in dat dorpje bij deze deur, en daar een auto en klaar!"
Maar ja, wel gehaaldquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die missie op dat boorplatform was inderdaad ook een taaie
Geen idee. Oude van m'n huisgenoot. Een of andere philips beeldbuis.quote:
Met zo'n dikke bak erachterquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen idee. Oude van m'n huisgenoot. Een of andere philips beeldbuis.
Ja. De nieuwe van m'n huisgenootje is een breedbeeld beeldbuis uit 2003.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met zo'n dikke bak erachterVroeger, toen ik nog een Trinitron breedbeeld had
Vertel mij wat, ik had er vroeger zo een ongeveer:quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. De nieuwe van m'n huisgenootje is een breedbeeld beeldbuis uit 2003.Ik kreeg bijna een hernia toen ik dat ding de trap op sjouwde samen met hem.
Maargoed, kunnen we tenminste wel breedbeeld mariokarten.
Ik rockte deze, afstandbediening zag er net zo uit; geplakt, omdat ie fucking vaak viel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had er vroeger zo een ongeveer:
[ afbeelding ]
Epische shizzle, maar niet te tillen
Zal best, tv kijken en gamen doe ik toch iets liever op mijn 42" fullhd Braviaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Crt's hebben een uber reactietijd. De meeste hdtv's hebben een kut reactietijd.
PS2 met Gran Turismo 4quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef Bozz187 het volgende:
Bij zo'n tv hoort wel een ps one niet een xbox 360
PS2 met GTA 3, Vice City en San Andreas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PS2 met Gran Turismo 4Of Tekken 5
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PS2 met GTA 3, Vice City en San Andreas.
![]()
Dat was pas gamen.
Uren lang rond baggeren in de bossen/woestijn van San Andreas
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man
Ja ofniet dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rond cruisen in Vice City alleen om muziek te luisteren.
ja, luisterde bijna alleen die 2. Alleen om Michael Jackson.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ofniet dan.![]()
Welke radios had je ook alweer?
Fever 105 ofzo iets en Flash FM![]()
Wist je dat je altijd als een new game begon.. dat je dan welke auto je ook pakte of op welk tijdstip dan ook je ALTIJD als eerste billy jean hoorde?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
ja, luisterde bijna alleen die 2. Alleen om Michael Jackson.
Haha meestal wel, epic. En dan schakelen naar die andere station, want daar begon Wanna be startin something.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wist je dat je altijd als een new game begon.. dat je dan welke auto je ook pakte of op welk tijdstip dan ook je ALTIJD als eerste billy jean hoorde?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef vandermar het volgende:
Lekker wat pils in de vriezer gelegd om zo de avond rustig door te komen en morgen vroeg te moeten voetballen.
Bier uit de koelkast, uit een vriesglas drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, tijd voor bier.Uit de koel-kast wel te verstaan.
Dat kan dan weer wel. Alleen ik drink nooit uit een glas hier thuis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bier uit de koelkast, uit een vriesglas drinken
42" is voor mietjes! 46" Nigga! (ik game er alleen nooit opquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal best, tv kijken en gamen doe ik toch iets liever op mijn 42" fullhd Bravia
Hoe oud ben je?!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef vandermar het volgende:
Lekker wat pils in de vriezer gelegd om zo de avond rustig door te komen en morgen vroeg te moeten voetballen.
quote:
One of the ways that Modern Warfare 3 improves on previous Call of Duty games is when it comes to Prestige Rewards. Take the plunge in MW3 and you get a whole “Prestige Shop” with eleven different rewards to choose from. With each prestige you get a “Prestige Token(s)” to spend in the Prestige Shop on whatever you wish. Of course, you still get your new Prestige Icon for “free”. Check out your options below.
Modern Warfare 3 Prestige Shop / Prestige Rewards
Extra Custom Class
Reset All Stats
Double XP
Double Weapon XP
Unlock Gear
Challenges 1
Challenges 2
Challenges 3
Title And Emblem 1
Title And Emblem 2
Title And Emblem 3
Ga jij maar lekker lauw bier drinkenquote:
Ga jij maar lekker bierslush uit een geknapt flesje drinken eten.quote:Op zondag 4 september 2011 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker lauw bier drinken
Eckte mannen weten wanneer pils de perfecte staat van dienst heeftquote:Op zondag 4 september 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bierslush uit een geknapt flesje drinken eten.
Zeker, nu ze ook zo'n meter op het blikje hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 01:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eckte mannen weten wanneer pils de perfecte staat van dienst heeft
We will miss you.quote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dan ga ik maar voor de laatse keer BO spelen
Danku. Kijk uit in Oss hèquote:
Optic hottieboy?quote:Op zondag 4 september 2011 04:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oh snap, Infinity vs Optic! WOOOTTTT
Ninaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:33 schreef tliciouz het volgende:
San andreas, Tekken. Wou altijd Nina zijn haha
Daar heb je gelijk in, gekke pooier.quote:Op zondag 4 september 2011 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, Maurice is van de draken.
Tevens, Mauricequote:Op zondag 4 september 2011 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, gekke pooier.
Niks van dit alles, ik ben de sjoelkoning. Onlangs bij de bejaarden maar weer eens bewezen. Ze beginnen niks tegen mijn kracht, ervaring en accuracy, uiteraard opgedaan door cumulatief 725 uur MW2 te spelen.quote:Op zondag 4 september 2011 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, gekke pooier.
Pieter de Sjoelkoningquote:Op zondag 4 september 2011 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, ik ben de sjoelkoning. Onlangs bij de bejaarden maar weer eens bewezen. Ze beginnen niks tegen mijn kracht, ervaring en accuracy, uiteraard opgedaan door cumulatief 725 uur MW2 te spelen.
Dus daar had je het overquote:Op zondag 4 september 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maurice van Marsupilami!
quote:Op zondag 4 september 2011 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dus daar had je het over"Te groot beest in te klein roze shirtje", it all makes sense now
Absoluut waar. Maar dat komt door mijn magische bril die ik dan meestal op heb. Die tovert draken om in prinsesjes. Ik heb die magische bril ooit gevonden in Bierland.quote:Op zondag 4 september 2011 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, Maurice is van de draken.
quote:Op zondag 4 september 2011 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar dat komt door mijn magische bril die ik dan meestal op heb. Die tovert draken om in prinsesjes. Ik heb die magische bril ooit gevonden in Bierland.
Dat men's health onderaan doet het 'm.quote:
truequote:Op zondag 4 september 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat men's health onderaan doet het 'm.
Potje MW2 doe ik wel meequote:Op zondag 4 september 2011 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gaan we nog gamen vanmiddag? Heb wel zin in wat BO
Nicequote:Op zondag 4 september 2011 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
PS3 en Xbox360 in 1 :
http://www.ps3hax.net/201(...)-360-ps3-controller/
http://imgur.com/a/JeJpL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel heel tof gedaan
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef PierreTT het volgende:
tvp, vandaag begonnen met online spelenPas level 5 ofzo en ik presteer verder ook niet zoveel geweldigs moet ik zeggen
Aww, wat liefquote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik haal volgens mij de 0.46 nog niet eens
quote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef PierreTT het volgende:
Toen kutkabouter nog zijn moeder uitschold
quote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef PierreTT het volgende:
Toen kutkabouter nog zijn moeder uitschold
Credits voor Soldquote:Op zondag 4 september 2011 12:39 schreef PierreTT het volgende:
Tevens vond ik in de oude topics deze terug![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik wil je julius jaspers schort.quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgende meet krijg je dit shirt van me cadeau!
[ afbeelding ]
Tshirt! Heb je hem uberhaupt al gezien trouwens? Ik sta op zijn Facebook met dat shirtquote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik wil je julius jaspers schort.
Nee die andere, met al die RPG's en smoke op Havana en op Cracked!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee die andere, met al die RPG's en smoke op Havana en op Cracked!
quote:
Dat was leuk ja. Toen black ops nog wel te hakken was als je met mensen speelde.quote:
They keep hatin om me.quote:
Just smite all the haters with a large bacon sword.quote:
link?quote:Op zondag 4 september 2011 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tshirt! Heb je hem uberhaupt al gezien trouwens? Ik sta op zijn Facebook met dat shirt
Jammer dat het niet uit maakt hoe koud grolsch is, zuipen zal ik die meuk nietquote:Op zondag 4 september 2011 01:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker, nu ze ook zo'n meter op het blikje hebben.
[ afbeelding ]
You must be 16.quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat het niet uit maakt hoe koud grolsch is, zuipen zal ik die meuk niet
Ooit zul je snappen dat er ook bier bestaat met smaak.... Heiniken en Amstel dat is gewoon water met een kleurtje en wat schuim.quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat het niet uit maakt hoe koud grolsch is, zuipen zal ik die meuk niet
Tsja, ik ben geen tukker dus dan komt grolsch er niet in. Lentebok vind ik dan wel weer lekker maar gewone Grolsch is walgelijk. Grolsch valt bij mij onder de categorie Wijn en andere bendequote:Op zondag 4 september 2011 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ooit zul je snappen dat er ook bier bestaat met smaak.... Heiniken en Amstel dat is gewoon water met een kleurtje en wat schuim.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, ik ben geen tukker dus dan komt grolsch er niet in. Lentebok vind ik dan wel weer lekker maar gewone Grolsch is walgelijk. Grolsch valt bij mij onder de categorie Wijn en andere bende
Dan ben ik benieuwd wat je allemaal niet eet en drinkt XDquote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, ik ben geen tukker dus dan komt grolsch er niet in. Lentebok vind ik dan wel weer lekker maar gewone Grolsch is walgelijk. Grolsch valt bij mij onder de categorie Wijn en andere bende
Haha nee, ik kom uit Friesland.quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je allemaal niet eet en drinkt XD
Want (ik ga uit van rotterdam) wordt echt niet veel eten en drinken gemaakt!
Nah, kieskeurig als de neten. Ik drink geen wijn en grolsch omdat het smerig is. Dan maar een avondje nuchterquote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Knul, je wordt vanzelf volwassen als je gaat studeren en na een tijdje drink je alles wat in de aanbieding is bij de supermarkt en alles waar alcohol in zit.
Euroshopper bier en troep van de Aldi.quote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Knul, je wordt vanzelf volwassen als je gaat studeren en na een tijdje drink je alles wat in de aanbieding is bij de supermarkt en alles waar alcohol in zit.
En dan er nog op in gaan ookquote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je allemaal niet eet en drinkt XD
Want (ik ga uit van rotterdam) wordt echt niet veel eten en drinken gemaakt!
Wat maken ze daar voor pils dan?quote:
fixedquote:
Dat niet, maar als Dommelsch in de aanbieding is drink ik dat, als Heineken in de aanbieding is dat, etc etc.quote:Op zondag 4 september 2011 14:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Euroshopper bier en troep van de Aldi.
Achja, ik heb de tijd wel om zo iemand zichzelf vast te laten lullen.quote:
Gelukkig geen Grolschquote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat maken ze daar voor pils dan?
bier is bierquote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat niet, maar als Dommelsch in de aanbieding is drink ik dat, als Heineken in de aanbieding is dat, etc etc.
Schultenbrauequote:Op zondag 4 september 2011 14:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Euroshopper bier en troep van de Aldi.
Wel is oranjeboom gedronken?quote:
Baron is wel te drinken, beter dan Grolsch in ieder gevalquote:Op zondag 4 september 2011 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
Baron pils van de C1000 is ook qua prijs kwaliteit is goed! als je twijfelt moet je gewoon de zwervers in de buurt vragen, dat zijn de kenners van goed goedkoop bier!
Op vakantie was er een grolsch kamp en een anti grolsch kampquote:Op zondag 4 september 2011 14:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En Grolsch dan niet te zuipen vinden
trollquote:
vast wel eensquote:
Nee hoor Schultenbraue is erg goed te doen in tegenstelling tot grolsch.quote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
troll
[..]
vast wel eens. Alleen Jupiler vind ik af en toe kut om te drinken, want ik drink het net weg als ranja
Achja, ik drink al 1,5 maand geen bier meerquote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
troll
[..]
vast wel eens. Alleen Jupiler vind ik af en toe kut om te drinken, want ik drink het net weg als ranja
Ik vanaf juni al niet meer, en daar voor al een jaar nietquote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja, ik drink al 1,5 maand geen bier meer
Pourquoi?quote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vanaf juni al niet meer, en daar voor al een jaar niet
Pourquoi?quote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja, ik drink al 1,5 maand geen bier meer
Nopequote:
Baron pils is 4,80 per krat. Beat that.quote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En voor de echte nood:
[ afbeelding ]
Damburger. 4,90 per krat
Goed bezig dan!quote:Op zondag 4 september 2011 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben gestopt met bier omdat ik (hoe gay ook) aan het afvallen ben.
Wel nice dat ik er sinds Juni tot vandaag 16 kilo afheb!
Geen C1000 in de buurt hebben, maar wel een Jumbo waar ze Damburger hebben. Beat that.quote:Op zondag 4 september 2011 14:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Baron pils is 4,80 per krat. Beat that.
Het is wel zwaar zonder bier.quote:
Je ziet gewoon aan deze post dat je gewoon lekker je vriendjes aan het napraten bent die op hun beurt weer hun vriendjes napraten die het weer van hebben horen zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor Schultenbraue is erg goed te doen in tegenstelling tot grolsch.
Jupiler is een van de beste biertje imo, schenken ze ook in onze kantine van voetbal. Oranjeboom is idd ook smerig ja.
Jumbo boven Cmille verkiezen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen C1000 in de buurt hebben, maar wel een Jumbo waar ze Damburger hebben. Beat that.
6 km fietsen naar een supermarkt terwijl een andere supermarkt om de hoek zitquote:
Jup, ik drink alleen nog maar whiskey en wijn.quote:
En zelfs dat begint na een stuk of 8 ook wel enigszins smaak te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
Het enige wat echt niet te doen is is oranjeboom.
Is wel beter schijnt. Een vriend van mij is ook best veel afgevallen door geen bier meer te drinken maar bacardi en wodka.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, ik drink alleen nog maar whiskey en wijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je ziet gewoon aan deze post dat je gewoon lekker je vriendjes aan het napraten bent die op hun beurt weer hun vriendjes napraten die het weer van hebben horen zeggen.Kap alsjeblieft met dit soort posts want het is gewoon sneu.
Gewoon zuipen wat je in je klauwen krijgt. Het enige wat echt niet te doen is is oranjeboom.
Zeg maar niks meer nee.quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
![]()
meer heb ik er niet over te zeggen.
Is goed voor je. Stukje fietsen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
6 km fietsen naar een supermarkt terwijl een andere supermarkt om de hoek zit
Sodemieter op, vanaf je 16e is fietsen zwaar overbodig omdat legaal gemotoriseerd vervoer mogelijk is.quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is goed voor je. Stukje fietsen.
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sodemieter op, vanaf je 16e is fietsen zwaar overbodig omdat legaal gemotoriseerd vervoer mogelijk is.
FIjn om jou mening te horen. Jammer dat ik niet dezelfde mening als iedereen heb, is nogal moeilijk voor sommigen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef Michhas het volgende:
Vandermar_! Wat ben jij een fucking mongool
Holy crap, hoe doe je dat?quote:Op zondag 4 september 2011 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben gestopt met bier omdat ik (hoe gay ook) aan het afvallen ben.
Wel nice dat ik er sinds Juni tot vandaag 16 kilo afheb!
quote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
FIjn om jou mening te horen. Jammer dat ik niet dezelfde mening als iedereen heb, is nogal moeilijk voor sommigen.
En want?
Graag gedaan broederquote:Het verschil tussen “jou” of “jouw”
“Jou” is een persoonlijk voornaamwoord, “jouw” is een bezittelijk voornaamwoord. Een voorbeeld: “Ik heb (aan) jou gevraagd of ik jouw grammaticaboek mocht lenen!”
quote:Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zal maar niet weer over de roze shirts beginnen.
Het is je vergeven en vergetenquote:Op zondag 4 september 2011 15:50 schreef Michhas het volgende:
Oké dat was niet zo'n aardige post van me, sorry vandermar
Ik heb op maandag vier colleges en van dinsdag tot en met vrijdag iedere ochtend één. Ach ja, het kan altijd beterquote:Op zondag 4 september 2011 17:14 schreef vandermar het volgende:
Ik zit dan wel over deze week te klagen over mijn rooster maar daarna is het feest, elke maandag vrij, en de rest van de week vroeg uit en daarna week 42 vrij, week 43 4 colleges en week 44 ook maar 4 collegesjammergenoeg daarna tentames en de boeken zien er niet mis uit
Dat is wel chill opzich, heb je aan het begin van de week het meeste maar weer gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb op maandag vier colleges en van dinsdag tot en met vrijdag iedere ochtend één. Ach ja, het kan altijd beter
quote:Op zondag 4 september 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
Jammer voor jullie haal je het niet door alleen naar college te gaan.
Ja Acer met kensersnelle videokaart. En er staan heel veel fijne programma's op die ik heel veel ga gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja Acer met kensersnelle videokaart. En er staan heel veel fijne programma's op die ik heel veel ga gebruiken.Dat is niet om op te gamen neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja Acer met kensersnelle videokaart. En er staan heel veel fijne programma's op die ik heel veel ga gebruiken.Die i5, is dat een dual of een quadcore?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Nope, gewoon normaal gebruik met wat Photoshop en muziek maken/opnemen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is niet om op te gamen neem ik aan?
Dual.quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die i5, is dat een dual of een quadcore?
Ben er tevreden mee. Ben alleen niet écht kapot van het scherm, maarja thuis hangt er toch een ander scherm aan.quote:
En hoeveel kost zo'n ding? Ongeveer net zo veel als een nieuwe xbox met 10 spellen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef Xblister het volgende:
Ja, dus absoluut geen kensersnelle videokaart..
Dit:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
zijn kensersnelle videokaarten.
Sowieso, geilen op videokaarten.quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En hoeveel kost zo'n ding? Ongeveer net zo veel als een nieuwe xbox met 10 spellen?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef Xblister het volgende:
Ja, dus absoluut geen kensersnelle videokaart..
Dit:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
zijn kensersnelle videokaarten.
quote:That's funny, because all of my grandfathers fought in ww2, one in Europe, one in Japan, and one in North Africa. The one who fought in Europe was a paratrooper and he loved to kill germans. He also fought in Bastogne. Get raped.
quote:So what you basically are saying is that 2 of your grandfathers were gay, since you apparently have 3 of them.
Ik neem dat natuurlijk letterlijk wat hij schrijft:quote:no, i have 3 because one of them got divorced and remarried. Which means i also have 3 grandmothers. I am awesome. Deal with it.
quote:So, because one of your grandparents gets divorced you suddenly get one extra?
lol dat was die wazige kill van gisterquote:
ja.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol dat was die wazige kill van gister
Gamen op laptop kan prima, gewoon toetsenbord en muis eraan en een scherm, klaar.quote:Op zondag 4 september 2011 22:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Sowieso, geilen op videokaarten.
En gamen op laptops.
Ik heb toch wel zin in dat spel.quote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef Parvus het volgende:
RIOT SHIEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDD
Ik speel starcraft op mijn laptop met alleen een muis als accesoire, ben ik nu homo?quote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gamen op laptop kan prima, gewoon toetsenbord en muis eraan en een scherm, klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar cappen jullie allemaal mee eigenlijk? Dazzle of Roxio ding?Om te fappen gebruik ik die plaatjes die xblister heeft gepost. Mooie videokaarten, hmmmm. Keihard daarop fappen jeweetz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar cappen jullie allemaal mee eigenlijk? Dazzle of Roxio ding?Ik heb een goedkoop Dazzel dingetje. Ik moet er wel op een kleine kut tv mee spelen om te cappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, dacht al dat het zo moest met dat Dazzle ding, nja zo'n roxio ding is maar 100 euro ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop Dazzel dingetje. Ik moet er wel op een kleine kut tv mee spelen om te cappen.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik speel starcraft op mijn laptop met alleen een muis als accesoire, ben ik nu homo?
Idd , wat is je ingame om een keer een potje te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Wie?!quote:
Ah je wil me weg hebbenquote:
hehe beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 5 september 2011 08:12 schreef Michhas het volgende:
Ik moet om tien over half negen bij de huisarts zijn, maar heb me vergist in de tijd, zit er nu al
hehe maar jij reageerd wel verdacht snel.quote:Op maandag 5 september 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Michhas slaapt, dus dan is het direct een heel stuk rustiger
quote:Op maandag 5 september 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Michhas slaapt, dus dan is het direct een heel stuk rustiger
Iehw, sentimentele Justin Bieber shit.quote:Op maandag 5 september 2011 11:19 schreef Parvus het volgende:
You know you love me, I know you care
Just shout whenever, and I'll be there
Ik heb er al een week opzittenquote:Op maandag 5 september 2011 12:10 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, vandaag eerste dag college
Na al die jaren wachtenquote:Op maandag 5 september 2011 13:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yaywordt mr michhas eindelijk 16, mag je eindelijk bier drinken
Staat al op Facebookquote:Op maandag 5 september 2011 13:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ] Deze móet ik hebben voor mijn verjaardag
Ik ben er nu wil ook wel MW2 doen als je dat wilquote:Op maandag 5 september 2011 13:42 schreef Fsmxi het volgende:
Pffft, zijn er met 10 minuten mensjes online?
waar??quote:Op maandag 5 september 2011 13:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ] Deze móet ik hebben voor mijn verjaardag
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2 is een stuk chopper inderdaad
Niet?quote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No thanks, ik hoef niet zo nodig een rimjob van je
Misschien als ik over 2 jaar bij Pierre het bejaardenhuis in wordt gereden, maar voorlopig kan ik nog steeds mijn eigen kont afvegenquote:
Ik veeg nooit. Ik wil het wereldrecord van langste tarrels verbreken.quote:Op maandag 5 september 2011 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien als ik over 2 jaar bij Pierre het bejaardenhuis in wordt gereden, maar voorlopig kan ik nog steeds mijn eigen kont afvegen
Over 5 minuten hier wel:quote:
Hoax!quote:Op maandag 5 september 2011 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien als ik over 2 jaar bij Pierre het bejaardenhuis in wordt gereden, maar voorlopig kan ik nog steeds mijn eigen kont afvegen
College tot 1630 en daarna cantusquote:Op maandag 5 september 2011 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre kom eens wat Blops spelen jonguh
aah mooi, dan is het stukje nederland waar ik me bevind van af nu georgiequote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over 5 minuten hier wel:
Azerbaijan, Georgia, Mauritius, Oman, Seychelles, United Arab Emirates (UAE)
FU auto-correct! ik wordt er soms echt gek van.quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2 is een stuk chopper inderdaad
Waarschijnlijk is het in dat geval een stuk chopper om T9 gewoon helemaal uit te zettenquote:Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
FU auto-correct! ik wordt er soms echt gek van.
En anders wil ik dat wel bij je doen hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja, het is 50/50 het is meestal wel makkelijk, maar soms dan wil het niet helemaal lukken....quote:Op maandag 5 september 2011 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het in dat geval een stuk chopper om T9 gewoon helemaal uit te zetten
quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Michhas het volgende:
Gaan er vanavond nog 10th prestige niggers gepopt worden?
Geef mij maar 3 uav en 1 keer ammo.quote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lol net een emergency airdrop met 2 AC 130's, een chopper en een Pavelow
Geef mij dan maar 3 counter-uav en 1 keer ammo.quote:Op maandag 5 september 2011 17:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Geef mij maar 3 uav en 1 keer ammo.
Dan wil ik 2 RC-XD's, een Spy Plane en een SAM-Turret.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geef mij dan maar 3 counter-uav en 1 keer ammo.
Waarom diequote:Op maandag 5 september 2011 18:22 schreef SoldMayor het volgende:
Hele week alleen thuis van af nu...
Ik zie het probleem niet? of kun je smorgens niet wakker wordenquote:Op maandag 5 september 2011 18:22 schreef SoldMayor het volgende:
Hele week alleen thuis van af nu...
Dan wil ik graag een kipcorn en een milkshake banaan!quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan wil ik 2 RC-XD's, een Spy Plane en een SAM-Turret.
Van het weekend nog allemaal gekekenquote:Op maandag 5 september 2011 18:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een kipcorn en een milkshake banaan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 18:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een kipcorn en een milkshake banaan!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |