Die missiequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, die ene dat ik in de AC zat en jij op de grond, op VeteranNa 16 keer ook precies weten waar en wanneer er een helikopter aankomt, precies de spawnpunten van de tegenstander weten
Daarna met die Juggernauts op dat boorplatform
"Zo, hier die auto, daar die chopper, en dan daar een chopper, en dan in dat dorpje bij deze deur, en daar een auto en klaar!"quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die missieDie ken ik nog steeds uit mijn hoofd volgens mij
Wat voor tv heb je nu?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit me echt kapot te lachen met m'n nieuwe tv trouwens, gaat ineens allemaal kei lekker. Net 25 thumper kills in een potje.
Die missie op dat boorplatform was inderdaad ook een taaiequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Zo, hier die auto, daar die chopper, en dan daar een chopper, en dan in dat dorpje bij deze deur, en daar een auto en klaar!"
Maar ja, wel gehaaldquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die missie op dat boorplatform was inderdaad ook een taaie
Geen idee. Oude van m'n huisgenoot. Een of andere philips beeldbuis.quote:
Met zo'n dikke bak erachterquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen idee. Oude van m'n huisgenoot. Een of andere philips beeldbuis.
Ja. De nieuwe van m'n huisgenootje is een breedbeeld beeldbuis uit 2003.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met zo'n dikke bak erachterVroeger, toen ik nog een Trinitron breedbeeld had
Vertel mij wat, ik had er vroeger zo een ongeveer:quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. De nieuwe van m'n huisgenootje is een breedbeeld beeldbuis uit 2003.Ik kreeg bijna een hernia toen ik dat ding de trap op sjouwde samen met hem.
Maargoed, kunnen we tenminste wel breedbeeld mariokarten.
Ik rockte deze, afstandbediening zag er net zo uit; geplakt, omdat ie fucking vaak viel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had er vroeger zo een ongeveer:
[ afbeelding ]
Epische shizzle, maar niet te tillen
Zal best, tv kijken en gamen doe ik toch iets liever op mijn 42" fullhd Braviaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Crt's hebben een uber reactietijd. De meeste hdtv's hebben een kut reactietijd.
PS2 met Gran Turismo 4quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef Bozz187 het volgende:
Bij zo'n tv hoort wel een ps one niet een xbox 360
PS2 met GTA 3, Vice City en San Andreas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PS2 met Gran Turismo 4Of Tekken 5
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PS2 met GTA 3, Vice City en San Andreas.
![]()
Dat was pas gamen.
Uren lang rond baggeren in de bossen/woestijn van San Andreas
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man
Ja ofniet dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rond cruisen in Vice City alleen om muziek te luisteren.
ja, luisterde bijna alleen die 2. Alleen om Michael Jackson.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ofniet dan.![]()
Welke radios had je ook alweer?
Fever 105 ofzo iets en Flash FM![]()
Wist je dat je altijd als een new game begon.. dat je dan welke auto je ook pakte of op welk tijdstip dan ook je ALTIJD als eerste billy jean hoorde?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
ja, luisterde bijna alleen die 2. Alleen om Michael Jackson.
Haha meestal wel, epic. En dan schakelen naar die andere station, want daar begon Wanna be startin something.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wist je dat je altijd als een new game begon.. dat je dan welke auto je ook pakte of op welk tijdstip dan ook je ALTIJD als eerste billy jean hoorde?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef vandermar het volgende:
Lekker wat pils in de vriezer gelegd om zo de avond rustig door te komen en morgen vroeg te moeten voetballen.
Bier uit de koelkast, uit een vriesglas drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, tijd voor bier.Uit de koel-kast wel te verstaan.
Dat kan dan weer wel. Alleen ik drink nooit uit een glas hier thuis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bier uit de koelkast, uit een vriesglas drinken
42" is voor mietjes! 46" Nigga! (ik game er alleen nooit opquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal best, tv kijken en gamen doe ik toch iets liever op mijn 42" fullhd Bravia
Hoe oud ben je?!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef vandermar het volgende:
Lekker wat pils in de vriezer gelegd om zo de avond rustig door te komen en morgen vroeg te moeten voetballen.
quote:
One of the ways that Modern Warfare 3 improves on previous Call of Duty games is when it comes to Prestige Rewards. Take the plunge in MW3 and you get a whole “Prestige Shop” with eleven different rewards to choose from. With each prestige you get a “Prestige Token(s)” to spend in the Prestige Shop on whatever you wish. Of course, you still get your new Prestige Icon for “free”. Check out your options below.
Modern Warfare 3 Prestige Shop / Prestige Rewards
Extra Custom Class
Reset All Stats
Double XP
Double Weapon XP
Unlock Gear
Challenges 1
Challenges 2
Challenges 3
Title And Emblem 1
Title And Emblem 2
Title And Emblem 3
Ga jij maar lekker lauw bier drinkenquote:
Ga jij maar lekker bierslush uit een geknapt flesje drinken eten.quote:Op zondag 4 september 2011 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker lauw bier drinken
Eckte mannen weten wanneer pils de perfecte staat van dienst heeftquote:Op zondag 4 september 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bierslush uit een geknapt flesje drinken eten.
Zeker, nu ze ook zo'n meter op het blikje hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 01:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eckte mannen weten wanneer pils de perfecte staat van dienst heeft
We will miss you.quote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dan ga ik maar voor de laatse keer BO spelen
Danku. Kijk uit in Oss hèquote:
Optic hottieboy?quote:Op zondag 4 september 2011 04:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oh snap, Infinity vs Optic! WOOOTTTT
Ninaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:33 schreef tliciouz het volgende:
San andreas, Tekken. Wou altijd Nina zijn haha
Daar heb je gelijk in, gekke pooier.quote:Op zondag 4 september 2011 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, Maurice is van de draken.
Tevens, Mauricequote:Op zondag 4 september 2011 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, gekke pooier.
Niks van dit alles, ik ben de sjoelkoning. Onlangs bij de bejaarden maar weer eens bewezen. Ze beginnen niks tegen mijn kracht, ervaring en accuracy, uiteraard opgedaan door cumulatief 725 uur MW2 te spelen.quote:Op zondag 4 september 2011 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, gekke pooier.
Pieter de Sjoelkoningquote:Op zondag 4 september 2011 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, ik ben de sjoelkoning. Onlangs bij de bejaarden maar weer eens bewezen. Ze beginnen niks tegen mijn kracht, ervaring en accuracy, uiteraard opgedaan door cumulatief 725 uur MW2 te spelen.
Dus daar had je het overquote:Op zondag 4 september 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maurice van Marsupilami!
quote:Op zondag 4 september 2011 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dus daar had je het over"Te groot beest in te klein roze shirtje", it all makes sense now
Absoluut waar. Maar dat komt door mijn magische bril die ik dan meestal op heb. Die tovert draken om in prinsesjes. Ik heb die magische bril ooit gevonden in Bierland.quote:Op zondag 4 september 2011 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, Maurice is van de draken.
quote:Op zondag 4 september 2011 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar dat komt door mijn magische bril die ik dan meestal op heb. Die tovert draken om in prinsesjes. Ik heb die magische bril ooit gevonden in Bierland.
Dat men's health onderaan doet het 'm.quote:
truequote:Op zondag 4 september 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat men's health onderaan doet het 'm.
Potje MW2 doe ik wel meequote:Op zondag 4 september 2011 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gaan we nog gamen vanmiddag? Heb wel zin in wat BO
Nicequote:Op zondag 4 september 2011 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
PS3 en Xbox360 in 1 :
http://www.ps3hax.net/201(...)-360-ps3-controller/
http://imgur.com/a/JeJpL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel heel tof gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |