Tuurlijk wel.quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je het normaal om mij 's nachts wakker te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet dat ik dood ben, maar ik wil toch echt even mijn complimenten geven voor de verhaaltjes.
dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Ik kan het ook niet helpen hequote:Op zondag 4 september 2011 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, dat jij Lynda en Erik verliefd hebt gemaakt?
gewoon elke hint posten?quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
hmmm, dat is nogal wat werk als je ook moet speuren
quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Huil nog eens lekker uit over hoe dood je bent
Ik wankel wel een beetje rond, niet gaan zeuren als het wat begint te ruiken hoor!quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef lynda het volgende:
2 pagina's spammen?
Oke alle doden actief
in een aparte postquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wankel wel een beetje rond, niet gaan zeuren als het wat begint te ruiken hoor!
quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef lynda het volgende:
2 pagina's spammen?
Oke alle doden actief
Ik moest wat verzinnenquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wankel wel een beetje rond, niet gaan zeuren als het wat begint te ruiken hoor!
Ik vond mijzelf anders hartstikke effectief vanavond.quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/signs/images/emsigns34.png]afbeelding ] [/url]
Allemaal zombies zonder kill-power.
Aaah dank je welquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wel treurig van lynda, de enige die ik nog een beetje vertrouwde in dit spelletje, naast TV.
Ik kan echt niet wachten tot alles openbaar kan worden zegmaarquote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wie de busdriver is... die heeft wel een briljante hand in de dingen gehad
Maar je had wel gelijk over Erik als geliefde.quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wel treurig van lynda, de enige die ik nog een beetje vertrouwde in dit spelletje, naast TV.
Ach, mezelf als een corpse bride, weer eens wat anders.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond mijzelf anders hartstikke effectief vanavond.
Ze zijn toch ook actief?quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Ik doelde op de "alle doden actief" suggestie.
Ik was helemaal vergeten dat je zombie was en toen ik dat las was ik helemaal in mijn nopjes over mijn verhaalquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, mezelf als een corpse bride, weer eens wat anders.
Zo bedenk je ook wel eens een verhaal wat dan uiteindelijk helemaal perfect klopt met wat de rollen insturen..quote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat je zombie was en toen ik dat las was ik helemaal in mijn nopjes over mijn verhaal
Ja, maar ze hebben geen "kill-powers".quote:
Is er nu alweer iets gezegd wat niet mag? En heb ik het gewoon weer gemist?quote:
Omdat je te groot bent.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er nu alweer iets gezegd wat niet mag? En heb ik het gewoon weer gemist?![]()
Waarom zie ik dat soort dingen nou altijd over het hoofd?
Calex is er niet, daarom moeten wij spammen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
Kan de deelnemerslijst worden bijgewerkt? ik ben in de war
Dat zou het zomaar kunnen zijn jaquote:
En de spion ook nog, en daarbij hebben we ook nog belangrijke rollen die niet dood zijnquote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef marsan het volgende:
Wel al 3 mafia dood. Dat is best goed toch?
Nog 2 of 3 te gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef marsan het volgende:
Ik spam al genoeg buiten dit topicquote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Calex is er niet, daarom moeten wij spammen.
Dus hop hop doe je best![]()
![]()
Het mag voor 1 keer
Ik vind dat niet goed want door erik ben ik nu ook doodquote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef marsan het volgende:
ja nou nu een keer in dit topic legaalquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik spam al genoeg buiten dit topic
Een expert dus.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik spam al genoeg buiten dit topic
ja tuurlijk. ben je weer naar woorden aan het vissen heksje?quote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit vind ik verdacht. Ben je nou blij om het verlies van lynda?
Als het legaal is is het niet meer leuk, omgekeerde pscychologie enzo.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef lynda het volgende:
[..]
ja nou nu een keer in dit topic legaal
ja nee ik wou wel graag dood inderdaad...quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben blij dat er een maffia met me mee is gegaan, maar ik wou nog heul niet dood.
Dan gaan we er ook gewoon voor!quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een expert dus.![]()
Nou kom op, nog maar een pag of 2.
Nee.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja tuurlijk. ben je weer naar woorden aan het vissen heksje?
Tsja, Wie zegt dan ook dat je op een mafia-lid moet vallen?quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik vind dat niet goed want door erik ben ik nu ook dood
Dan draai je die psychologie nu ook maar weer omquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als het legaal is is het niet meer leuk, omgekeerde pscychologie enzo.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja nee ik wou wel graag dood inderdaad...
En waarom spammen we ookalweer?quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan draai je die psychologie nu ook maar weer om
Zo veel nog?quote:
Ik was het nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Tsja, Wie zegt dan ook dat je op een mafia-lid moet vallen?
Ok, die cupido dus.
aka TheVulturequote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Tsja, Wie zegt dan ook dat je op een mafia-lid moet vallen?
Ok, die cupido dus.
quote:
omdat het magquote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom spammen we ookalweer?
quote:
Is wel het makkelijkst ja.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Een SL moet een nieuw topic openen, toch?
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Mag je je rol delen met mensen die dood zijn?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Maar jij had Erik meteen door als geliefde toch?quote:
Ik ga zo klaarzitten, dus stop zo met posten, dan spam ik de laatste 3 welquote:
Anders moeten we heel het volgende deel volspammen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Of IJs, Erik stemde direct op Lynda, IJs volgde hem direct. Keus tussen beide.quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar jij had Erik meteen door als geliefde toch?
En noemde jij niet lynda ook nog als zijn partner?
Kut, te laat.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef lynda het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |