Het voodoowoord is toch maar max 6 letters?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar ik gok op eigenwijs.
dddaannnn gggaaaa ikkkkkk kvannnnaaaf nuuuuuuu alleeeen maaaar mmmeeettt woorden prraten vannnnnn meeeeeer dannnnnn zzzeesss letters!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voodoowoord is toch maar max 6 letters?
Waarbij elk woord waarschijnlijk gebruikt wordt zoals het normaal geschreven wordtquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dddaannnn gggaaaa ikkkkkk kvannnnaaaf nuuuuuuu alleeeen maaaar mmmeeettt woorden prraten vannnnnn meeeeeer dannnnnn zzzeesss letters!
Verdorie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarbij elk woord waarschijnlijk gebruikt wordt zoals het normaal geschreven wordt.
Ik dacht minimaal 5 letters?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voodoowoord is toch maar max 6 letters?
Dit dacht ik ook, hangt een beetje af van de voorkeur van de SL's dacht ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Wordt dat niet per ronde aangepast ofzo
Ik ga ook niet stemmen op Tha_erik , hij moet gelyncht worden! zeker weten dat mijn hints kloppenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef lynda het volgende:
Ik had een betere burgemeester gemaakt dan Tha_erik en je zult het ook zien.
Dont worryquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
Cable, you're seriously talking shit...
Dankjequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef lynda het volgende:
wat je rol ook is, je bent vaag en onduidelijk
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dont worry, ik heb geen italiaans maat pak in mijn kast, ga ik niet dood door de lynch dan pakt de maffia mij wel
.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef lynda het volgende:
wat je rol ook is, je bent vaag en onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |