Die dingen gaan niet zomaar stuk. Wat heb je ermee gedaan?quote:
hey, zo een soort tv heb ik net gekocht (de 42LW650S)quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef Iemand91 het volgende:
Ha, moet je zien wie ik tegenkwam tijdens m'n speurtocht naar een nieuwe tv?:
quote:
quote:
Niets, voor zover ik weet. Gitaar functioneerde prima toen ik op vakantie ging, en sinds ik terug ben maakt het brugelement een hard, krakend zoemgeluid. Als ik alleen op de nek speel komt het er heel zachtjes doorheen, beide elementen resulteert in een zoem die net zo hard is als het geluid van de noten en alleen brugelement zorgt voor niets anders dan gezoem. Fun fact: als ik de metalen onderdelen van de gitaar aanraak wordt de zoem zachter, maar dit geldt niet voor de brug, stemknoppen en snaren.quote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die dingen gaan niet zomaar stuk. Wat heb je ermee gedaan?
Ja shitquote:
Ik vind het echt iets voor mijzelf om het te verprutsen. Of anders is het na een paar maanden weer stukquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Solderen stelt niet zoveel voor.
Wegbrengen kan altijd nogZoveel kun je niet verknoeien lijkt me
![]()
alhoewelUitzondering bevestigd de regel waarschijnlijk
Waar kan ik je band horen? Youtube etc bedoel ik danquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
optreden ging goed gisteren! veel toffe reacties, en mensen vonden de stijl tof (en sommige zelfs vernieuwend, wat overdreven maar cool om te horen natuurlijk haha). idee is dus om in grove lijnen nummers te maken, en dan op het podium die te gaan jammen wat zich dan beetje tot post-rock-achtige muziek ontwikkelt.
en dat alles zonder bassist. ik speel alleen op de orange, vriend van me op zijn randall en de marshall tegelijk. de marshall staat op heel veel bass afgesteld en aangesloten op een 4x10 kast. werkt goed!
Wat een aanwinst voor het topic ben je ookquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je broertje heeft over je gitaar gejizzed.
En het is niet eens waar, mijn gitaar ruikt nog steeds naar gitaar.quote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat een aanwinst voor het topic ben je ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het is niet eens waar, mijn gitaar ruikt nog steeds naar gitaar.Ik heb geen idee wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 01:34 schreef Braddie het volgende:
ik ook niet!
Overigens is m`n Brian May waarschijnlijk deze week toch weer terug !, beter !.
Leg maar even het verhaal uit....quote:
Even kleine correctie gemaakt!quote:Op maandag 5 september 2011 02:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leg maar even het verhaal uit....
Werkte sinds November 2009 bij Kick Music te Hilversum, hartstikke fijne zaak, Bestelde er vorig jaar Juni die Brian May... m`n baas wilde hem niet leveren omdat hij vond dat ik nog niet goed genoeg was op de gitaar, kreeg hem pas in September binnen.
Nouja goed, lang verhaal kort:
maandje geleden zei m`n baas dat we een serieus gesprek moesten hebben, dit duurde 30 minuten ongeveer, en ik kon gewoon weer aan het werk, vorige week stuurde hij me naar huis en zei dat ik vrijdag weer terug mocht komen, dus ik kom terug.. neem m`n Brian May gitaar mee, vervolgens zegt m`n baas dat ik 300euro gestolen heb in een langere periode, en dat er genoeg bewijs is.... nu maakte hij mij dus m`n Brian May afhandig(gitaar van 800euro, waar al voor 400euro aan versleuteld is kan je het je voorstellen?) + Dat hij me hier bij ook eens ontslaat..
Oftewel.______!!!!!!
Ik ben m`n best spelende gitaar kwijt, en m`n favorietje, èn ik hoef niet meer terug te komen op m`n werk..
Ik had hier meer getyped, maar ik heb besloten alleen de conclusie te posten: Triest figuurquote:Op maandag 5 september 2011 02:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leg maar even het verhaal uit....
Werkte sinds November 2009 bij Kick Music te Hilversum, hartstikke fijne zaak, Bestelde er vorig jaar Juni die Brian May... m`n baas wilde hem niet leveren omdat hij vond dat ik nog niet goed genoeg was op de gitaar, kreeg hem pas in September binnen.
Nouja goed, lang verhaal kort:
maandje geleden zei m`n baas dat we een serieus gesprek moesten hebben, dit duurde 30 minuten ongeveer, en ik kon gewoon weer aan het werk, vorige week stuurde hij me naar huis en zei dat ik vrijdag weer terug mocht komen, dus ik kom terug.. neem m`n Brian May gitaar mee, vervolgens zegt m`n baas dat ik 300euro gestolen heb in een langere periode, en dat er genoeg bewijs is.... nu maakte hij mij dus m`n Brian May afhandig(gitaar van 800euro, waar al voor 400euro aan versleuteld is kan je het je voorstellen?) + Dat hij me hier bij ook eens ontslaat.. Oftewel. Ik ben m`n best spelende gitaar kwijt, en m`n favorietje, èn ik hoef niet meer terug te komen op m`n werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |