mijne word ook verstuurd anders moet ik college skippenquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef mr-green het volgende:
Ik heb gekozen om die Comet van Daanauctions te laten versturen blijkt zojuist dat ik gewoon aanstaande woensdag vrij ben...
Hopen maar dat ze gelijk die dag versturen
35 euro...quote:Op zondag 4 september 2011 19:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Ach college skippen of 50 euro betalen.
Ik wist het wel.
College's stellen in het begin niet al teveel voor dus dan kan het nog toch![]()
Of zijn ze bij jullie ook verplicht ?
Nog steeds 28 biertjes teveelquote:
mijn dinsdag kan ik niet skippen, projecten ontwikkelen onder bedrijfsomstandighedenquote:Op zondag 4 september 2011 19:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Ach college skippen of 50 euro betalen.
Ik wist het wel.
College's stellen in het begin niet al teveel voor dus dan kan het nog toch![]()
Of zijn ze bij jullie ook verplicht ?
zeker student?quote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik zit nu hier nu een beetje te dubben of ik morgen mijn theorie ga doen of dat ik verplichte lessen ga missen![]()
En dat is ook 40 euro. En dan de extra lessen die ik moet nemen omdat ik eigenlijk al goed genoeg kan rijden om af te rijdenIk haat beslissingen nemen
Toen ik mijn Comet kreeg ben ik hem ook op gaan halen, heeft me uiteindelijk 4 uur gekostquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef mr-green het volgende:
Ik heb gekozen om die Comet van Daanauctions te laten versturen blijkt zojuist dat ik gewoon aanstaande woensdag vrij ben...
Hopen maar dat ze gelijk die dag versturen
same maar kan dit keer helaas nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Toen ik mijn Comet kreeg ben ik hem ook op gaan halen, heeft me uiteindelijk 4 uur gekost
Maar ja, scheelt toch geld (OV-chipkaart FTW).
Jep,quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
zeker student?
Ik zou gewoon later die theorie doen. Dat papiertje kan echt wel even wachten
ja ik wil idd ook nog op kamers gaan zo snel mogelijk... Dus ik kan idd ook niet zomaar ff alles bestellen wat ik wilquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jep,
Nou het punt is een beetje dat het mijn rijbewijs me nu een beetje teveel geld is aant kosten.
Samen dat ik voor het eind van het jaar nog op kamers ga en dergelijke. Ik zit te krap momenteel
Ik wil mijn fulltime baan weer terugOf Iig het geld
![]()
Dan zou ik je rijbewijs nog even uitstellen en gaan voor op kamers gaanquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jep,
Nou het punt is een beetje dat het mijn rijbewijs me nu een beetje teveel geld is aant kosten.
Samen dat ik voor het eind van het jaar nog op kamers ga en dergelijke. Ik zit te krap momenteel
Ik wil mijn fulltime baan weer terugOf Iig het geld
![]()
Mooooi!quote:
Dat is idd wel het plan jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan zou ik je rijbewijs nog even uitstellen en gaan voor op kamers gaan
Niemand die een idee heeft?quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Tchock het volgende:
Sinds ik terug ben van mijn vakantie is het brugelement van mijn geliefde tele ineens kapotIemand suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeeej dankjewel Dean!!quote:
Het hoe en waarom? Geen idee, wel uitermate klote zeg!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand die een idee heeft?Je broertje heeft over je gitaar gejizzed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |