Vertel eens iets over wie ze is, dan denk ik wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef LadyBlack het volgende:
Die TT
Ik ben hard aan het nadenken, moet voor morgen () een vraag + opdracht verzinnen voor een aanstaande bruid..... leuk, een creatief vrijgezellenfeest
Dat is een beetje het punt, jij heeft voor het goede doel, maar dat goede doel bewerkt de grondstof en verkoopt het door als eindproduct. Mocht het in NL gratis naar ziekenhuizen gaan, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ja en toch vind ik het dan weer een beetje ongemakkelijk als ik weet dat mijn bloed (ok, plasma) verkocht wordt
En ik denk ook niet dat het in België onveiliger is doordat je ervoor betaald krijgt. Maar het is voor een goed doel dus ik hoef er ook niks voor te hebben.
Lap stof + naaimachine leveren. Mag ze zelf d'r outfit voor die dag klussen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef LadyBlack het volgende:
Die TT
Ik ben hard aan het nadenken, moet voor morgen () een vraag + opdracht verzinnen voor een aanstaande bruid..... leuk, een creatief vrijgezellenfeest
Ze heeft al een jurk, ze trouwt woensdag namelijk al! Op All-starsquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Lap stof + naaimachine leveren. Mag ze zelf d'r outfit voor die dag klussen.
Een skelter beplakken met vleugels en eendenhoofd en een parcours uitzetten met hindernissen met daarin cadeaus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
Eh.... tja het idee was dat we in oude eendjes zouden gaan rijden, en dat we dan een soort eendenparade gingen maken waar foto's van gemaakt zouden worden.
Ahw!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van de baby op komst.
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB, is het een beetje een dun meiske?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB, is het een beetje een dun meiske?
[ afbeelding ]
Klinkt als een wilde dag!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
We gaan niet meer met eendjes rijden () en ik moet morgenochtend om 09:15 klaarstaan
We gaan een blotevoetenpad lopen, daarna picknicken en glasbewerken (
).
Het is in ieder geval een leuke opdrachtquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt, jouw google-skills
Loveli, die charleston, zou ze met haar trouwjurk best kunnen dansen geloof ik
Nou hequote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een bourgondische dag 3 weken Xennia![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:33 schreef Xennia het volgende:
Lijstje:
O: /
L: bitterballen en wijn op een terras
D: nog meer wijn en tapas (manchego met vijgenchutney, geitenkaas met honing, doradefilet, appelsalade met gerookte kip, stokbrood met aioli en tapenade, pittige ossenhaaspuntjes).
T: caramel-ijs en cakebeslagijs met belachelijk veel slagroom
T: rol rolo
T: parmaham
S: 20 minuten fietsen en 3 km wandelen om een terras in de zon te zoeken
S: stofzuigen en dweilen en afstoffen en tas pakken.
Klinkt heerlijk Motorbloem!quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
goeiemorgen !
voor mijn doen redelijk geslapen in de tent! Nu zo maar ontbijten en klaarmaken voor de wandelingDe top waar we als het goed is heen gaan is goed zichtbaar vanaf onze plek op de camping.
Heb er zin in!
Lijstje zal vooral uit carbs bestaan (broodjes) en vanavond gaan we hier in een pubje eten!
De vogeltjes fluiten, zo maar 's zien hoe het weer is!
^^quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef loveli het volgende:
Bedoelde voor vrijgezellenfeest, dan moet ze toch ook voor lul lopen?
Trouwen op All-stars, al was ik 42 weken zwanger dan nog niet.
dat is mijn valkuil in het weekend. Dan sla ik vaak de lunch over, omdat ik toch laat ontbijt, en ga dan rond 5 uur snaaien...quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:21 schreef Goodbye het volgende:
Netjes Jag!Dat mag wel een flinke lunch worden, met zoveel beweging!
Zelfs ik weet dat er een B&J smaak is genaamd Cookie doughquote:
Omdat de rest van het fietsen ontzettend ontspannend is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Waarom ga je nog spinnen als je toch al zoveel gaat fietsen vandaag?
dat lijkt me dan ook echte bolognesesaus...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
MM ik maak mn bolognesesaus nooit met creme fraiche!
Wel met: ui, knoflook, gehakt, spekjes, wortel, bleekselderij, verse tomaten, puree en een blik tomatenblokjes
oh.. lekkerr!! Ik had dit voor ogen:quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
MM ik maak mn bolognesesaus nooit met creme fraiche!
Wel met: ui, knoflook, gehakt, spekjes, wortel, bleekselderij, verse tomaten, puree en een blik tomatenblokjes
hmm, heb net 8 blikjes gekocht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:18 schreef sigme het volgende:
Creme fraiche door tomatensaus vind ik bijzonder onsmakelijk.
Het geeft er een heel apart smaakje aan, misschien vind jij het wel juist lekker?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:19 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hmm, heb net 8 blikjes gekocht.Creme Fraiche, iemand?
Ben blijkbaar toch niet zo goed in koken..
Of bij mexicaansquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
Creme fraiche kun je invriezenis lekkerder bij pesto saus.
Klinkt lekker, maar ik heb geen 3 uur om het te laten sudderen. Helaas. Maar thx anywayquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind dit een fijn recept voor bolognesesaus, alleen doe ik het met de helft minder spek: http://www.lekkereten.net(...)bolognese_of_be.html
De smaak van de bleekselderij vind je echt niet terug doordat het stooft met ui en wortel!
Creme fraiche erdoor vind ik ook vreemdDoe ik wel eens los bij chili, maar nooit bij het koken erdoor ofzo.
Oh, dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:32 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Klinkt lekker, maar ik heb geen 3 uur om het te laten sudderen. Helaas. Maar thx anyway
Nou ik ga het dan maar invriezen haha. Na gerecht is ook niet echt een optie.
oh, haha okee, nou dan ga ik die misschien wel maken. Is de rode wijn noodzakelijk dan? En ik kan ik ipv gezeefde tomaten ook gewoon tomatenpuree van Heinz pakken?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik nooitmet even pruttelen en dan meteen opeten is het ook lekker
Haha, de mijne normaal ook hoor, maar het is nu voor een verjaardag, mijn schoonmoeder maakt een saus, en ik maak een saus. Aangezien zij heerlijk kan koken, kan ik natuurlijk niet met een potje bolognese saus & gehakt aankomenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:42 schreef Ewelina het volgende:
Overigens maak ik vanavond ook pasta bolognese. Al is mijn saus wel heel simpel.
Hé, het is tomatensaus. Zo nauw steekt het allemaal niet. Rode wijn erdoor is lekker, maar natuurlijk niet noodzakelijk (het is geen rodewijnsaus immers). Tomatenpuree ipv gezeefde tomaat kan prima - wat meer water erbij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
oh, haha okee, nou dan ga ik die misschien wel maken. Is de rode wijn noodzakelijk dan? En ik kan ik ipv gezeefde tomaten ook gewoon tomatenpuree van Heinz pakken?![]()
of ik maak deze.
[ afbeelding ]
God wat een gezeik. Volgende keer pak ik wel broodjes![]()
Ja, maar als hij zich gewoon niet lekker voelt in een pak?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Mixende_match het volgende:
allemaal positieve berichten!!
@LB is het inmiddels al gelukt???
En ik denk dat een aantal het ook wel willen weten, waarom trouwt ze in allstars?? Heeft ze wel een bruidsjurk aan?haha.
Ik zag ooit dit:
[ afbeelding ]
Ja die man is de bruidegom.
Zo jammer, zij ziet er werkelijk mooi uit met haar prachtige jurk, ze heeft dr best gedaan enzo. En hij zit er gewoontjes uit, terwijl op de andere foto's iedereen in het pak is..
Van mij mag tie aan doen wat hij wil hoor, maar ik vond het een grappig plaatje, zij helemaal mooi in jurk en hij niet. Daar ging het meer om, niet de voorschriften om hoe hij er uit moet zien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar als hij zich gewoon niet lekker voelt in een pak?
Mijn man draagt zelden een pak, en hij vond het hele trouwen al niet echt relaxed (wel het getrouwd zijnMaar niet de aandacht, de hopen mensen, zenuwen, etc). Dus ik heb ook gezegd dat hij voor mijn part in zijn spijkerbroek trouwde, als hij zich daar prettiger in voelde.
Hij bleek zelf graag een pak te willen, maar het had mij totaal niet geboeid als hij dat niet had gewild. Ik trouw toch met hem? Niet met zijn pak. En als hij zich niet lekker voelt in een pak, dan doe dat vooral niet. Denk ik dan.
Bij gebrek aan kliko's prop ik mijn tuinafval in grote afvalzakken. Die kan je dan in de kliko's dumpen als je weer ruimte hebt. Het is net zo mooi tuinier-weer!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles opgesnord om de tuin helemaal uit te gaan ruimen, want het is een oerwoud na deze regenzomer.. Heb ik geen ruimte meer in de kliko'sen om nou met de voorspelde regenweek een berg tuinafval in de tuin te hebben is ook zo niks. Baal ervan, stomme tuin ziet er niet uit, overal winde en van die stomme roze pluim-planten
.
Ga denk ik maar wandelen dan, toch nog wat beweging en dat is wel nodig na het frikandel-speciaal-incident afgelopen nacht
Misschien je bruidegom?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef Amsel het volgende:
Als ik ooit ga trouwen, is het hopelijk op de Bahama's in een strandjurkje met verde niemand erbij
Waarheen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:20 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net een vakantie geboekt definitiefyiehoo!
Egypte! Jeahquote:
Ga je een bezienswaardigheid zijn op valtifest?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien je bruidegom?
Ik zit in de make up stoel, professionele make up te krijgen voor Valtifest, best eng aangezien ik normaal niet veel verder kom dan mascara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |