quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja hele geile slogan nu wil ik naar de winkel rennen om condooms te halen..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Had dit nou niet in 1 post gekund?quote:
Zeikpiet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Had dit nou niet in 1 post gekund?
Ja en nee, misschienquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Had dit nou niet in 1 post gekund?
Wie niet waagt, die niet wint, zonder rubber krijg je een kindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Wat de neukquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
Je kent ze wel die fantastisch spotjes gemaakt op kosten van de belastingbetaler om ons kinders te waarschuwen op tijd over condooms te beginnen. Nu moeten de fokkers hier toch ook wel een leuke aan kunnen toevoegen. Hier onder alvast wat inspiratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |