[Singles] ?quote:
Die zijn Louboutins voor je kopenquote:
Dat staat er niet, dat dacht ik alleenquote:
Wat LIEFquote:
Staat niks over in de TTquote:
Neuken waarschijnlijk.quote:
waar heb jij GEEN rare MI van?quote:
Ach jij rijd liever paardjes dan op mannen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat LIEF.
[..]
Staat niks over in de TT.
What makes you think that?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ach jij rijd liever paardjes dan op mannen...
Dan is die bron niet erg accuraatquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
Informatieuit
betrouwbare
bron.
Dat lijkt mij een leuk spel. Jij roept iets en zeg of ik daar MI's van krijg of nietquote:
Ik refereerde aan een signature van een aantal weken geleden van je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is die bron niet erg accuraat.
Maar, ik rijd wel paard ja.
tijnbreinquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een leuk spel. Jij roept iets en zeg of ik daar MI's van krijg of niet
Oh, maar die is wegquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een signature van een aantal weken geleden van je.
Ja heel veel MI'squote:
Wat kost een uurtje Myraela trouwens?quote:
Twee paar Louboutinsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kost een uurtje Myraela trouwens?
En wat doet ze daarvoor?quote:
heel mijn huis schoonmaken hoop ikquote:
Neequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
is
dit
weer
zo'n
trick
question
?
Dat kan vast goedkoper dan voor twee paar Louboutins.quote:
En dat is wat je bij mensen zoals mij nu niet moet zeggenquote:
Ze deepthroath je tot aan je enkels.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is wat je bij mensen zoals mij nu niet moet zeggen
Weet zij dat ook?quote:
Geen illegale praktijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is wat je bij mensen zoals mij nu niet moet zeggen
Het verrassingseffect maakt het wel nóg leuker.quote:
ik ken de pics die niet van positieve hoeken geschoten zijn, dat kan zequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ze deepthroath je tot aan je enkels.
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
ik ken de pics die niet van positieve hoeken geschoten zijn, dat kan ze
Meestal krijg je er dan een SOA bij cadeauquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan vast goedkoper dan voor twee paar Louboutins.
Alstublief 1 paar Louboutins...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken de pics die niet van positieve hoeken geschoten zijn, dat kan ze
Strikes and guttersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et vous?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
fout!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Hodfer moet ik weer Googlen op Louboutins
Ik gok op schoenen.
quote:
Zo intiem ben ik gelukkig nooit geweest met onze wit-Russische schoonmaakster.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Meestal krijg je er dan een SOA bij cadeau
Dat is de enige die je voor weinig geld een SOA cadeau doet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo intiem ben ik gelukkig nooit geweest met onze wit-Russische schoonmaakster.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Strikes and guttersBig lebowsky.... aka tha DUDE.... heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et vous?
Moe, maar voldaan... en nee niet gebatst...![]()
Goed idee. Don't let the bed bugs bitequote:
Ik kan genoeg dingen bedenken die legaal zijn maar jij nooit van je leven zou willen doen.quote:
ik houd er wel vanquote:
The Dude abidesquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Big lebowsky.... aka tha DUDE.... hehehe
Moe, maar voldaan... en nee niet gebatst...
Ik sta morgen onchristelijk vroeg op, so I don't care.quote:
quote:
ziek zijn (beetje grieperig... die ik onderdruk met ibru's) en de masterclass ken je krachtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The Dude abides
Moe van wat dan wel?
En we hadden de hele nacht nog voor ons...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta morgen onchristelijk vroeg op, so I don't care.
Nachtje doorhalen kan bestquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En we hadden de hele nacht nog voor ons...
dacht ik.
Bummerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ziek zijn (beetje grieperig... die ik onderdruk met ibru's) en de masterclass ken je kracht
Ik dacht, dat kan best gezellig worden... Maar ze verlaat mij... nee! Ons! Voor dat.. dat Paard!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik dacht, dat kan best gezellig worden... Maar ze verlaat mij... nee! Ons! Voor dat.. dat Paard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe mij een neut.quote:
ik is -Engel- .... door tot ik neervalquote:
Een deelquote:En je kracht al gevonden?
Dank jequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
[me=Aneurism]doet neut inschenken.
[/me]
Ow dit voelt zo eilands aan.
Te hoge hakken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik is -Engel- .... door tot ik neervalen dat is nogmaar een keer echt gebeurd
Welk deel?quote:[..]
Een deel
homoquote:
jij wilde niet anaalquote:
quote:
volgende keer spuug ik er wel een keer opquote:
Eelt op z'n pik?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat zei Artic ookquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
quote:Welk deel?
Nietquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]
sorry...
![]()
Maar ik vind je wel een lekker bekkie hebben.
* Watertornado geeft aai over bolletjequote:
Huh?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado geeft aai over bolletje
Ben gister nog langs geweest! Moest een traantje wegpinken onder het champagne drinken.
Dan moet je juist aan de hakkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen hangman he
[..]dat ik ik ben.... what ever de rest ook denkt.... en ik is gek.... raar maar daarom ook zeldzaam en BIJZONDER goed
![]()
![]()
Zat je champagne te drinken in de trein?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, langs mag je behoorlijk letterlijk opvatten in deze.
paupers 2.0quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zat je champagne te drinken in de trein?
paupers met stijlquote:
de champagne is ws goedkope meuk van 15 euro de flesquote:
Weet je hoeveel geld dat isquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de champagne is ws goedkope meuk van 15 euro de fles
Ja, met onbekende meisjes want ik kan zo'n fles niet opdrinken in mijn eentje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zat je champagne te drinken in de trein?
Lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik dan aardbeien met slagroom... die champie mag je houden
jij de aardbeien, ik de alcohol...lijkt me een dealquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik dan aardbeien met slagroom... die champie mag je houden
Top Duoquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij de aardbeien, ik de alcohol...lijkt me een deal
ja!quote:
Je bent een kutpuber?quote:
me 2, 60's opgevoed wordenquote:
doe maar wiebelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
Nu slapen, morgenvroeg gaan we konijntjes knuffelen. Doeg liefjes.
Doe nijntje de groetjes van mij en zeg maar dat ik haar met kerst weer ziequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
Nu slapen, morgenvroeg gaan we konijntjes knuffelen. Doeg liefjes.
60'/70'/jazz/blues/soulquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Beetjeen
van mijn muziekkeuze...
herkenbaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Beetjeen
van mijn muziekkeuze...
whyquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Beetjeen
van mijn muziekkeuze...
re-link pleasequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef -Engel- het volgende:
Jedi mind tricks Yo![]()
maar ik heb >>>> I save the day ook al ge YT
Ja dat gebeurt soms zomaarquote:
Te lui om zelf te zoeken?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt soms zomaar
Het is een beetje een heftige week geweest ook, qua emoties..
Maak me gekquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of bedoelde je die andere?
* -Engel- shaket haar heupjes los
quote:
oh trauma...dat was mijn bijnaam vroegerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of bedoelde je die andere?
* -Engel- shaket haar heupjes los
Natuurlijk... vooral omdat kleine man ook groter wordtquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe. Ach, een hoop dingen die even moeten bezinken enzo, met kleine man e.d. Maar komt goed.
Mjah, dat werkt eigenlijk eerder tegenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk... vooral omdat kleine man ook groter wordt
ik heet Robertquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef -Engel- het volgende:
met dit vergeleken heb ik stijl
en hoe zo bijnaam Artic?
En Miss B.... komt goed... gewoon het leger insturen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef -Engel- het volgende:
met dit vergeleken heb ik stijl
en hoe zo bijnaam Artic?
En Miss B.... komt goed... gewoon het leger insturen
Dat kan nog steeds een bijnaam zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen bijnaam schat... geen bijnaam
Met dat labeltje ben je automatisch uitgesloten van deelnamenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is dol op alles leger...
Maar meneertje heeft dus zo'n kutlabeltje aan zijn kont hangen nu, weet niet of dat een goede plek voor hem zou zijn...
ik geef de drank de schuld, ik snap het nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen bijnaam schat... geen bijnaam
Oh dat zal ik hem maar niet vertellen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat labeltje ben je automatisch uitgesloten van deelnamen
kutlabeltjequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is dol op alles leger...
Maar meneertje heeft dus zo'n kutlabeltje aan zijn kont hangen nu, weet niet of dat een goede plek voor hem zou zijn...
volledige namen, mag dat wel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat labeltje ben je automatisch uitgesloten van deelnamen
Nee hij gaat gewoon lekker havo/vwo doen, met wat extra begeleiding.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kutlabeltje
Weet ik ook niet.... stuur hebm anders de tuinbouw in.... daar zit mijn bro nu ook
nog een biertje dan maar?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik geef de drank de schuld, ik snap het niet
whiskey?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whiskey?
maar bier mag ook...ik ben al voorbij het point of no return
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hij gaat gewoon lekker havo/vwo doen, met wat extra begeleiding.
ik heb trouwens allebei niet huis... dus je mag doen wat je daar hebtquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whiskey?
maar bier mag ook...ik ben al voorbij het point of no return
Ik moet echt zeggen dat het me reuze meeviel, vandaag dus met school gebeld en ze zijn erg bereidwillig mee te denken en oplossingen te bedenken. Maandag gesprek met school en degene die hem getest heeft. Ik heb echt het gevoel dat hij zo goed mogelijk aan de middelbare school kan beginnen.quote:
Misschien denkt hij er over een paar jaar wel anders over. Toen ik 10 was vond ik het leger ook leuk toen ik 16 was niet meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zal ik hem maar niet vertellen...
quote:
Goeie nachtquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet echt zeggen dat het me reuze meeviel, vandaag dus met school gebeld en ze zijn erg bereidwillig mee te denken en oplossingen te bedenken. Maandag gesprek met school en degene die hem getest heeft. Ik heb echt het gevoel dat hij zo goed mogelijk aan de middelbare school kan beginnen.
Goh, je leeft nogquote:
wodka is ook okay iddquote:
Doe ik nietquote:
Precies. Bij hem is het meer dat hij naast school gewoon die sociale skills moet leren en dat ze er op school wat rekening mee houden, maar het voelt goed. Toch altijd afwachten natuurlijk, maar mijn gevoel zegt dat we een goede keuze hebben gemaakt met deze school.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel iken er is niks mis met wat extra begeleiding/bijles what so ever
wodka is okay oladiyeequote:
uhuh...best tof hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar hoe is het leven in Helmond? (toch?)
Awesome film... Vooral als je hem de eerste keer ziet en niet weet wat je kan verwachten!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
Wat is Clooney toch jummie in From Dusk Till Dawn.
vrouwmenschquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
Wat is Clooney toch jummie in From Dusk Till Dawn.
Ook voor de zoveelste keer blijft ie leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Awesome film... Vooral als je hem de eerste keer ziet en niet weet wat je kan verwachten!
Dat was het weekend dat zijn intrede deed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...best tof hoor
al ben ik nu benieuwd wat die 6 knallen net waren...klonk niet als vuurwerk
Wat?quote:
Als het goed voelt en je hebt er vertrouwen inquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies. Bij hem is het meer dat hij naast school gewoon die sociale skills moet leren en dat ze er op school wat rekening mee houden, maar het voelt goed. Toch altijd afwachten natuurlijk, maar mijn gevoel zegt dat we een goede keuze hebben gemaakt met deze school.
het was iig geen halal slachtingquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was het weekend dat zijn intrede deed.
Eerste keer blijft toch het geniaalst... Die scene met Selma Hayek op het podium...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook voor de zoveelste keer blijft ie leuk.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eerste keer blijft toch het geniaalst... Die scene met Selma Hayek op het podium...
oh ok...ik heb het gewoon kaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat?En George heeft sowieso een streepje voor he.
Dat weet ik toch.quote:
jij wel...tijn nietquote:
En in ER?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef Ludootje het volgende:
Ow ja. Dit wou ik nog even delen... Voor de 25-plussers onder ons dat is.ik ontken ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef Ludootje het volgende:
Ow ja. Dit wou ik nog even delen... Voor de 25-plussers onder ons dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja idd...
I'm a soulmanquote:
Neuhquote:
Nee... ik ga naar zomertijd.... maar wat is dat Lief festival?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:18 schreef Ludootje het volgende:
By the by... Iemand hier die toevallig morgen naar Lief festival (bij Utrecht) gaat?
Het laatste Techno/Minimal/Elektro festival van het seizoen (voor ons iig). Super gezellig en dé afsluiterquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik ga naar zomertijd.... maar wat is dat Lief festival?
Alleen die naamquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het laatste Techno/Minimal/Elektro festival van het seizoen (voor ons iig). Super gezellig en dé afsluiter.
Kan me niet schelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar maar maar het is echt een heel lief en schattig festivalletje...
Neinquote:
We got bloody pussy, red pussy, white pussy, black pussyquote:
Cheechquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
We got black pussy, white pussy etc etc etc...
Wat is er mis met Techno?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
NeinZeker niet als het om techno gaat.
Helemaal niksquote:
krijg je oortumoren vanquote:
Hi-five btw, great minds etc.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We got bloody pussy, red pussy, white pussy, black pussy
hahaquote:
Zo dus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef missbehavin het volgende:
Techno moet boomboomboom doen enzo
Het mag van mij nog wel wat meer boomquote:
was je weg dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef clevy het volgende:
hier nog wilde dingen gebeurt in mijn lange absentie?
Tis allemaal dezelfde geestdodende muziek... House techno gabber hardcore etc...quote:
En wat noem je wild?quote:
Tja... 't is dat ik nu niet hap, maar oh mijn God nee...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis allemaal dezelfde geestdodende muziek... House techno gabber hardcore etc...
yup. veel omgezworven vandaagquote:
naakt foto's verspreiden van missbquote:
niemand mist jequote:
Oh wacht... MissB.zip toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef clevy het volgende:
[..]
naakt foto's verspreiden van missb
idd, die mailt ze zelf rondquote:
pure kankerquote:
daar vreesde ik ook wel eens voor.. maar het lijkt best mee te vallen.. heb me vandaag best sociaal gedragen en erg leuke feedback gehadquote:
ze willen alleen met je spelen omdat je speelgoed meeneemtquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:42 schreef clevy het volgende:
[..]
daar vreesde ik ook wel eens voor.. maar het lijkt best mee te vallen.. heb me vandaag best sociaal gedragen en erg leuke feedback gehad
in je hoofd waarschijnlijk maar ik heb de mri niet gezienquote:
quote:
welk speelgoed? die lieve meisjes die naar me zwaaiden, de collega's vrienden en barman die me bier gaven alle sms-ende fans heb ik geen van allen iets beloofd of voorgehouden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze willen alleen met je spelen omdat je speelgoed meeneemt
Interpunctie is je vriend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef clevy het volgende:
[..]
welk speelgoed? die lieve meisjes die naar me zwaaiden, de collega's vrienden en barman die me bier gaven alle sms-ende fans heb ik geen van allen iets beloofd of voorgehouden.
Ik ook niet dus wie weet!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in je hoofd waarschijnlijk maar ik heb de mri niet gezien
je gaat toch alleen doodquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef clevy het volgende:
[..]
welk speelgoed? die lieve meisjes die naar me zwaaiden, de collega's vrienden en barman die me bier gaven alle sms-ende fans heb ik geen van allen iets beloofd of voorgehouden.
nah.. die ijspegel is depri aan t doenquote:
droeftoeter vs ijspegelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. die ijspegel is depri aan t doen
*ting te ting ting*quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
droeftoeter vs ijspegel
klinkt goed
*swaffelt clevy knock out*quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef clevy het volgende:
[..]
*ting te ting ting*
ROUND ONE... FIGHT!
Kan me op zich nog wel een ban van jou herinneren wbt. een conflict met Sedan, daar niet van...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
droeftoeter vs ijspegel
klinkt goed
je mag hier niet eens een willekeurig adres postenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan me op zich nog wel een ban van jou herinneren wbt. een conflict met Sedan, daar niet van...
Snurk ze.quote:
Ach ja, ouwe koeien en zo...quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag hier niet eens een willekeurig adres posten
Nee hoor...als het echt diep zit bel ik wel naar 06-1176...quote:
Zat ik er toch niet ver naast he stalkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee hoor...als het echt diep zit bel ik wel naar 06-1176...
of ik kijk ff in je hotmail waarvan je wachtwoord is 9a70b8720c6be414c754e9edd95fd08cca******
je adres staat gewoon online hoor..quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat ik er toch niet ver naast he stalker
Jij denkt dat m'n adres op marktplaats klopt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je adres staat gewoon online hoor..
Geen idee, ik had toen je adres van sidn vandaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij denkt dat m'n adres op marktplaats klopt?
Kon toen inderdaad, nu niet meer. Dan nog, lekker belangrijk ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik had toen je adres van sidn vandaan.
Ik val iig geen onschuldige mensen lastig...quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kon toen inderdaad, nu niet meer. Dan nog, lekker belangrijk ook eigenlijk.
Ah, nee dan is het ok.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik val iig geen onschuldige mensen lastig...
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:04 schreef Spezza19 het volgende:
Straks lekker naar Bloemendaal.... hopelijk zijn de mooie dames op hetzelfde idee gekomen
Dan zeg ik "sorry, ik was vergeten dat ze allemaal hier zijn!"quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh wee als ze er nu niet zijn he?
Jij mooie dames dief!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zeg ik "sorry, ik was vergeten dat ze allemaal hier zijn!"
Ik steel niksquote:
* Spezza19 trekt z'n pak aan.....quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik steel niksZe lopen gewoon naar me toe
ik ben er niet hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:04 schreef Spezza19 het volgende:
Straks lekker naar Bloemendaal.... hopelijk zijn de mooie dames op hetzelfde idee gekomen
Told you last night was a good nightquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19]trekt z'n pak aan.....![]()
[/me]
Das een lang ritjequote:Op zaterdag 3 september 2011 10:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan kom je na het werk maar deze kant op!
Gewoon ziek melden!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
moet ik wel voor 9 uur morgen weer op werk zijn
wat is daar te doen dan? gay pride optocht is in centrum den haag hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat doe jij dan nog online?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:35 schreef clevy het volgende:
[..]
wat is daar te doen dan? gay pride optocht is in centrum den haag hoor.
Flauw!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |