[Singles] ?quote:
Die zijn Louboutins voor je kopenquote:
Dat staat er niet, dat dacht ik alleenquote:
Wat LIEFquote:
Staat niks over in de TTquote:
Neuken waarschijnlijk.quote:
waar heb jij GEEN rare MI van?quote:
Ach jij rijd liever paardjes dan op mannen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat LIEF.
[..]
Staat niks over in de TT.
What makes you think that?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ach jij rijd liever paardjes dan op mannen...
Dan is die bron niet erg accuraatquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
Informatieuit
betrouwbare
bron.
Dat lijkt mij een leuk spel. Jij roept iets en zeg of ik daar MI's van krijg of nietquote:
Ik refereerde aan een signature van een aantal weken geleden van je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is die bron niet erg accuraat.
Maar, ik rijd wel paard ja.
tijnbreinquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een leuk spel. Jij roept iets en zeg of ik daar MI's van krijg of niet
Oh, maar die is wegquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een signature van een aantal weken geleden van je.
Ja heel veel MI'squote:
Wat kost een uurtje Myraela trouwens?quote:
Twee paar Louboutinsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kost een uurtje Myraela trouwens?
En wat doet ze daarvoor?quote:
heel mijn huis schoonmaken hoop ikquote:
Neequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
is
dit
weer
zo'n
trick
question
?
Dat kan vast goedkoper dan voor twee paar Louboutins.quote:
En dat is wat je bij mensen zoals mij nu niet moet zeggenquote:
Ze deepthroath je tot aan je enkels.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is wat je bij mensen zoals mij nu niet moet zeggen
Weet zij dat ook?quote:
Geen illegale praktijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is wat je bij mensen zoals mij nu niet moet zeggen
Het verrassingseffect maakt het wel nóg leuker.quote:
ik ken de pics die niet van positieve hoeken geschoten zijn, dat kan zequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ze deepthroath je tot aan je enkels.
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
ik ken de pics die niet van positieve hoeken geschoten zijn, dat kan ze
Meestal krijg je er dan een SOA bij cadeauquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan vast goedkoper dan voor twee paar Louboutins.
Alstublief 1 paar Louboutins...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken de pics die niet van positieve hoeken geschoten zijn, dat kan ze
Strikes and guttersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et vous?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
fout!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Hodfer moet ik weer Googlen op Louboutins
Ik gok op schoenen.
quote:
Zo intiem ben ik gelukkig nooit geweest met onze wit-Russische schoonmaakster.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Meestal krijg je er dan een SOA bij cadeau
Dat is de enige die je voor weinig geld een SOA cadeau doet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo intiem ben ik gelukkig nooit geweest met onze wit-Russische schoonmaakster.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Strikes and guttersBig lebowsky.... aka tha DUDE.... heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et vous?
Moe, maar voldaan... en nee niet gebatst...![]()
Goed idee. Don't let the bed bugs bitequote:
Ik kan genoeg dingen bedenken die legaal zijn maar jij nooit van je leven zou willen doen.quote:
ik houd er wel vanquote:
The Dude abidesquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Big lebowsky.... aka tha DUDE.... hehehe
Moe, maar voldaan... en nee niet gebatst...
Ik sta morgen onchristelijk vroeg op, so I don't care.quote:
quote:
ziek zijn (beetje grieperig... die ik onderdruk met ibru's) en de masterclass ken je krachtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The Dude abides
Moe van wat dan wel?
En we hadden de hele nacht nog voor ons...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta morgen onchristelijk vroeg op, so I don't care.
Nachtje doorhalen kan bestquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En we hadden de hele nacht nog voor ons...
dacht ik.
Bummerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ziek zijn (beetje grieperig... die ik onderdruk met ibru's) en de masterclass ken je kracht
Ik dacht, dat kan best gezellig worden... Maar ze verlaat mij... nee! Ons! Voor dat.. dat Paard!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik dacht, dat kan best gezellig worden... Maar ze verlaat mij... nee! Ons! Voor dat.. dat Paard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe mij een neut.quote:
ik is -Engel- .... door tot ik neervalquote:
Een deelquote:En je kracht al gevonden?
Dank jequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
[me=Aneurism]doet neut inschenken.
[/me]
Ow dit voelt zo eilands aan.
Te hoge hakken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik is -Engel- .... door tot ik neervalen dat is nogmaar een keer echt gebeurd
Welk deel?quote:[..]
Een deel
homoquote:
jij wilde niet anaalquote:
quote:
volgende keer spuug ik er wel een keer opquote:
Eelt op z'n pik?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat zei Artic ookquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
quote:Welk deel?
Nietquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]
sorry...
![]()
Maar ik vind je wel een lekker bekkie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |