Wel oppassen dat ze emotioneel stabiel is , ik had er ooit 1 die wou een dag later mijn moeder opbellen om te vertellen wat ik wel niet had uitgespooktquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel oppassen dat ze emotioneel stabiel is , ik had er ooit 1 die wou een dag later mijn moeder opbellen om te vertellen wat ik wel niet had uitgespookt
Waar ken je haar van en hoelang al?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
wtf! Ga ik in mijn geval niet vanuit
.
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ken je haar van en hoelang al?
Hij is een stalker !!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?
Zeker! fckn irritant!quote:
Gewoon gewoon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gewoon van het uitgaan, een maand ongeveer. Hoe zo deze vragen?
Meh, das minder. Truste alvastquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, deze jongen gaat naar bed. Nog ff wat tv kijken en morgen rond 05.00uur weer op om te werken
ik word er vrolijk vanquote:
slaap lekker en sterkte!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, deze jongen gaat naar bed. Nog ff wat tv kijken en morgen rond 05.00uur weer op om te werken
spacecake?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst zelf cake gemaakt
Jakkes. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |