dat zijn tips die je moet onthouden! kun jij bij Ieniemienie gebruiken!quote:
Waar het hoofd van vol is stroomt de mond van overquote:
Eigenlijk is het ook heel simpel maar ja je kent het wel... of niet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Seks of slapen?
Makkelijke keuze dan.
Jongen ga dat wijf neuken dan heb je later geen spijt of ze moet heel erg lelijk zijn als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook heel simpel maar ja je kent het wel... of niet..
Ik weet niet of ik het ken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook heel simpel maar ja je kent het wel... of niet..
Daar kom ik niet zo vaak, alleen bij Ikea of Makro. Ik verdwaal daar wel altijd. Groningenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Het nieuwe gebouw van IBG/DUO noemen ze in Groningen het cruiseschip en Hans is daar ambtenaar
Makro heeft altijd lekkere spare ribsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kom ik niet zo vaak, alleen bij Ikea of Makro. Ik verdwaal daar wel altijd. Groningen
tja, aan een pijpje heeft ze niet zoveel....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef Evertjan het volgende:
dat potje heeft wel smaak ze drinkt Grolsch uit een fles
Altijd doen! en dan zeggen dat je niet verliefd bentquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat ze er meer van verwacht na vannacht..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
Is het geen voetbal, dan wel seks! Heerlijk topic is dit ook![]()
En daar zit jij tussen als enige vrouwquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
Plus ik kan meepratenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
Ik ben ff weg, Gramsbergen lichtstad bekijken. Toedels![]()
Dionne Bromfieldquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
Ik ben ff weg, Gramsbergen lichtstad bekijken. Toedels![]()
Voetbal heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef themauster het volgende:
[..]
En daar zit jij tussen als enige vrouw
Ik ook!quote:
True..quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd doen! en dan zeggen dat je niet verliefd bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |