voor een keertjequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:53 schreef Allrounder het volgende:
Zo'n meid moet/ wil je echt niet hebben.
Er zijn anders ook mannen die dat doen hoor, wel eens stapelgek van geworden.....quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik bedoel niet één die je constant belt en smst. Daar wordt je echt gek van.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn anders ook mannen die dat doen hoor, wel eens stapelgek van geworden.....
"wat ben je aan het doen?" 2minuten later "waarom antwoord je niet?!" Weer een minuut later "als je nu niet antwoordt dan hoeft het niet meer!!"
Snel klaar mee!!
Ja... Das wel het verneukerige aan Whatsapp, is gratis, bleef me flooden met berichten...quote:
Shit héquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Das wel het verneukerige aan Whatsapp, is gratis, bleef me flooden met berichten...
sorryquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn anders ook mannen die dat doen hoor, wel eens stapelgek van geworden.....
"wat ben je aan het doen?" 2minuten later "waarom antwoord je niet?!" Weer een minuut later "als je nu niet antwoordt dan hoeft het niet meer!!"
Snel klaar mee!!
owquote:
Overal blokkeren en verder negeren en geen contact meer zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:16 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Shit hé. Snel deleten dan idd.
ik, als lichte stotteraar, kan er wel om lachen. maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat kan en echt handig als radiospel vind ik het dan ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef minthy het volgende:
Wat flauw om iemand belachelijk te maken om wat gestotter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |