Inderdaad, wij zijn gewoon solidair en gunnen Xaryna ook het plezier dat wij er aan hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee we denken aan Xaryna, wij vinden het ook naar dat ze niet mee kan praten omdat wij alles in spoilers zetten
ik stem dat dit onze outfit wordtquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:39 schreef Xaryna het volgende:
Nee, ik ga liever voor de sekte-theorie. Het past beter.
niet zoiets?:quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik stem dat dit onze outfit wordt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zoiets?:
[ afbeelding ]
wit staat jullie beter, kan je je beter met de hoofdpersonage identificeren..kijkt zo lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Blijf maar binnen, anders verbrand je straks nog.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Xaryna het volgende:
Yes, ik kan beginnen aan Kyou no Go no Ni.
Oh wacht, ik was studieboeken aan het lezen in de zon. Keuzes, keuzes...
Ik dacht de buren er niet waren en dat ik veilig topless kon, komt ineens de buurman naar buiten zetten met slaapoogjes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Blijf maar binnen, anders verbrand je straks nog.
Hikikomori style!
Dat krijg je als je niet binnen anime kijkt!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht de buren er niet waren en dat ik veilig topless kon, komt ineens de buurman naar buiten zetten met slaapoogjes.
Ben ik nu ook aan het doen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet binnen anime kijkt!
Wat ik me nu nog afvraag is... Steins;Gate?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben ik nu ook aan het doen.
Met kleren aan, voor het geval je je dat afvroeg.
Kyou no Go no Ni.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat ik me nu nog afvraag is... Steins;Gate?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
stom dat je je dat nog afvroeg... dat had je moeten weten..quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
eenschquote:
En als jullie het lief vragen, ga ik misschien wél topless kijken!quote:
quote:
Hoe komt het dat ze daar geen schooluniform hebben? Of begint dat pas bij de 'volgende' school in Japan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb nu pas opgezocht welke dat is, die is ook leuk!
met een live camfeed?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:13 schreef .Cake. het volgende:
Zooo, de spoorwegen hebben vandaag besloten om álle mogelijke routes die ik kan nemen open te breken, dus ik ga mooi niet naar m'n ouders.
Vanavond maar ff lekker iets kijken, avondje chillaxenHeb nog wat series die ik af moet maken.
Iig maar eens S;G 22 kijken! Verder heb ik Moshidora, Bakemonogatari en Fate/Stay Night nog klaar staan. Om Xaryna te quoten:
[..]
En als jullie het lief vragen, ga ik misschien wél topless kijken!
Zodra ik uitvogel hoe m'n cameratje werkt, maybe...quote:
welke scene?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:24 schreef Xaryna het volgende:
Oh god. Volgens mij zag ik net een scene in Kyou no die mijn vriend opwindend zou vinden.(of heeft gevonden, aangezien hij m al gezien heeft.)
Die ene waar ze dat blonde meisje kietelt om haar aan het lachen te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |