Oorspronkelijk is het bedoeld als communicatiemiddel. IRC en nieuwsgroepen bestaan al langer dan het http protocol bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef .Cake. het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat zijn nieuwsgroepen precies?
Misschien een begin maken aan Neon Genesis Evangelion dan?quote:Op zondag 4 september 2011 14:57 schreef Xaryna het volgende:
Ik zie net dat ik nog heul geen anime heb gezien die met de N, (Q), R, V (,X) beginnen. Schandalig!
Nice, bedankt!quote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is het bedoeld als communicatiemiddel. IRC en nieuwsgroepen bestaan al langer dan het http protocol bijvoorbeeld.
Deze site legt het principe van binary nieuwsgroepen goed uit.
http://www.binaries4all.nl/beginners/
Narutoquote:Op zondag 4 september 2011 14:57 schreef Xaryna het volgende:
Ik zie net dat ik nog heul geen anime heb gezien die met de N, (Q), R, V (,X) beginnen. Schandalig!
Ik moet nog de I, J, L, Q, R, U, Y, Z. Tips?quote:Op zondag 4 september 2011 15:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nice, bedankt!
[..]
Naruto
Neon Genesis Evangelion
Nana
RahXephon
Van Hellsing
xxxHOLiC
Xam'd
Mag je zelf eentje met een Q vinden
Ik moet E J Q U V Y en Z nog.
morishimaquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Die trailer ook van Amagami SS![]()
Dan wil ik gelijk verder kijken
ESCAFLOWNEquote:Op zondag 4 september 2011 15:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nice, bedankt!
[..]
Naruto
Neon Genesis Evangelion
Nana
RahXephon
Van Hellsing
xxxHOLiC
Xam'd
Mag je zelf eentje met een Q vinden
Ik moet E J Q U V Y en Z nog.
Oh, I like.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Die trailer ook van Amagami SS![]()
Dan wil ik gelijk verder kijken
Jigoku Shoujo en RideBackquote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik moet nog de I, J, L, Q, R, U, Y, Z. Tips?
ESCAFLOWNEquote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef Bakakame het volgende:
Oh, voor de E inderdaad: Eureka 7![]()
Edit: En mocht je per se iets voor de Y willen: Yumekui Merry.
Verwacht alleen geen goed verhaal, het einde schijnt ruk te zijn
Ichiban Ushiro no Daimaou. Is de enige die ik met een I gezien heb die je misschien wel leuk vindt.quote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik moet nog de I, J, L, Q, R, U, Y, Z. Tips?
Thanks!quote:Op zondag 4 september 2011 16:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ichiban Ushiro no Daimaou. Is de enige die ik met een I gezien heb die je misschien wel leuk vindt.
J: Juuni Kokuki (the 12th kingdom)
U: Uchuu no Stellvia
Z: Zero no Tsukaima
quote:Op zondag 4 september 2011 16:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Thanks!
Juuni Kokuki ben ik ooit aan begonnen, maar halverwege afgehaakt om een duistere reden. Ik vond het wel erg leuk namelijk
En Zero no Tsukaima had ik wel altijd op m'n Plan To Watch-lijst staan maar heb ik laatst verwijderd omdat ik achteraf toch iets had van 'meh' toen ik de beschrijving las
Kijk nu in m'n Plan To Watch-lijst en daar staan nog:
Last Exile, Lucky*Star, Yukikaze en Zoku Natsume Yuujinchou (die laatste ga ik sowieso kijken, als ik Natsume Yuujinchou gezien heb, erg leuk maar ik kom er maar langzaam doorheen omdat elke aflevering op zichzelf staat)
Als je geen zin hebt in Naruto, Nausicaä of the Valley of the Wind is 'n mooie film van Ghibliquote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
Schijnbaar heb ik de volgende R-en in mijn To Watch lijst:
R.O.D. the TV
Revolutionary Girl Utena.
Maar ravxephon wilde ik inderdaad ook nog zien, ik weet alleen niet waarom hij niet in de lijst staat.
Ooit krijg ik het hele alfabet!
Ik hou niet van Ghibli. Volgens mij heb ik die film half gezien en toen opgegeven.quote:Op zondag 4 september 2011 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in Naruto, Nausicaä of the Valley of the Wind is 'n mooie film van Ghibli
En Voices of a Distant Star heb ik bij de V, ook leuk voorzover ik me kan herinneren!
Trouwens, we zijn nu 2 topics verder dus hoe zit dat met die meet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |