abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101515234
Kill 3
‘Bijna, bijna, bijna, bijna, bijna thuis thuis THUIS!’ zong Maarten-Pieter (dorp) vrolijk terwijl hij naar huis liep. Hij had honger als een paard en dook meteen de koelkast. Op wat hamburgers na was deze aardig leeg. ‘Die verdomde huisgenoten ook altijd’ Siste Maarten-Pieter. Hij besloot om toch nog maar even wat eten te halen en griste daarom wat muntjes uit zijn spaarpotje.

Hij kocht watermeloen, extra donkere pure chocolade en bak ijs. Een man liep naar hem toe en gaf hem een kortingsbon voor bleekmiddel. ‘Ach, waarom niet, altijd handig!’ Maarten-Pieter nam het bleekmiddel mee en liep naar buiten. Hij zag een groepje ongure figuren op zijn normale route, dus hij besloot om te lopen door een steegje.

‘Geef je geld.’ Zei een stem uit het niets. Maarten-Pieter liet van schrik zijn boodschappen vallen. De watermeloen rolde over de grond en de bak ijs sprong open. ‘Ik.. ik heb geen geld.’ Stamelde Maarten-Pieter. ‘Dan maar je leven..’ Zuchtte de stem. Maarten-Pieter wilde rennen,maar hij gleed uit over het ijs. De man pakte de watermeloen en begon op het hoofd van Maarten-Pieter in te slaan. Een mengeling van bloed en vruchtvlees spatte overal heen. De man pakte de chocoladereep uit de boodschappentas. ‘Gadverdamme, extra puur.’ Hij gooide het neer en liep lachend weg.

80gnot: Gezonde groente gerechten
Radio ed
Ik heb geen geld: Studieschuld en tien jaar diploma?

Naatje: DJ in ondertitel / Radio enz

Marsan:
Huisgenoten: Huisbaas komt (half) onaangekondigd langs..

Liesje:
Choco koekje avatar
'griste daarom wat muntjes uit spaarpot' --> [gevraagd] iemand met creditcard
'liet van schrik zijn boodschappen vallen' --> http://i34.tinypic.com/24lssrc.jpg in fobo van liesje
Boodschappen, etc. --> winkel --> De Action #31

IJsdraakje:
IJSdraakje -> IJS (sorry hij is te makkelijk om niet te noemen )
Honger als een paard -> Fobo
Geen geld -> Alkmaar #50: Arme Lynda... (hihi dat ben ikke)

Honkey:
'donkere pure chocolade' --> opleiding: Pietendiploma (profiel honkey)
Watermeloen --> groente/fruit --> 'Relatie Met een wortel' (fobo Honkey)

(dikgedrukt is nieuw)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101515319
Het doet me deugd om te zien dat er fanatiek naar mijn moordenaar wordt gezocht O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:41:59 #178
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101515340
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet een ietwat afwijkende mening :') Of ik moet het verkeerd begrijpen? Wat versta jij onder een ietwat afwijkende mening?
Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen. :')
Omdat vaak maar weinig anderen zien wat ik ermee bedoel of waar ik heen wil.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101515765
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat er fanatiek naar mijn moordenaar wordt gezocht O+
Ik vind dat jou onrecht is aangedaan. Ik heb trouwens nu een hoofdverdachte:

tdrone:
Boodschappen die vallen --> ondertitel: oeeh vallende blokjes
extra donkere pure chocolade --> chocolate chick (in fobo)
Boodschappen, etc. --> winkel --> http://i.fok.nl/userpics/264953/nicpic3.jpg (in fobo)

Ik weet niet of het mogelijk is dat 2 mensen achter MP aan hebben kunnen zitten? Aangezien hij langs een onguur groepje loopt?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101515802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen. :')
Omdat vaak maar weinig anderen zien wat ik ermee bedoel of waar ik heen wil.
Wat vind je zo duister aan het woord apart dan? :D Hara is ook redelijk apart, maar ook een top BM.
pi_101515845
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

tdrone:
Boodschappen, etc. --> winkel --> http://i.fok.nl/userpics/264953/nicpic3.jpg (in fobo)

Ik weet niet of het mogelijk is dat 2 mensen achter MP aan hebben kunnen zitten? Aangezien hij langs een onguur groepje loopt?
^O^ nette hints
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:57:08 #182
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101515957
quote:

[..]

tdrone:

Naatje, jij bent ook lekker bezig, waarom stel jij je niet verkiesbaar als BM?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:57:57 #183
345170 Roger_Epiales
pi_101515985
quote:

[..]

tdrone:

Zou volgens mij best kunnen, 2 personen. Dan zouden er hints naar beide zijn als ik me niet vergis.

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vind je zo duister aan het woord apart dan? :D Hara is ook redelijk apart, maar ook een top BM.
Niks duisters, eerder positief, omdat het wel een beetje bij mij past. Kan ook nogal apart zijn :)
Feel free to insult me.
pi_101516124
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Naatje, jij bent ook lekker bezig, waarom stel jij je niet verkiesbaar als BM?
Weet ik eigenlijk niet, omdat BM zijn een grote verantwoordelijkheid op zich draagt denk ik? Ik begrijp dat jij me als BM wilt?
  zaterdag 3 september 2011 @ 01:04:37 #185
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101516172
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet, omdat BM zijn een grote verantwoordelijkheid op zich draagt denk ik? Ik begrijp dat jij me als BM wilt?
Nee ik blijf bij mijn stem, maar ik zou om dezelfde redenen op jou kunnen stemmen, je ligt in het verlengde
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101516241
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Nee ik blijf bij mijn stem, maar ik zou om dezelfde redenen op jou kunnen stemmen, je ligt in het verlengde
Dat is waar, weet je wat, ik doe het gewoon. Als honkey het immers zou moeten kunnen, dan ik ook :P

Burgemeester stemmen
liesje1979 (1) TheaterMaMa
Roger_Epiales (0)
HonkeyTonk (0)
naatje_1 (0)

Lynch stemmen
Tha _Erik (1) Theatermama
  zaterdag 3 september 2011 @ 01:10:49 #187
345170 Roger_Epiales
pi_101516353
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat is waar, weet je wat, ik doe het gewoon. Als honkey het immers zou moeten kunnen, dan ik ook :P

Burgemeester stemmen
Roger_Epiales (0)
HonkeyTonk (0)
naatje_1 (0)

Lynch stemmen
Nou, weet je wat. Krijg je meteen een stem van mij als waardering dat je de stap toch maar eens zet. :P

Burgemeester stemmen
Roger_Epiales (0)
HonkeyTonk (0)
naatje_1 (1) Roger_Epailes

Lynch stemmen
Feel free to insult me.
pi_101516466
ik wou dat ik niet dood was ;(.
pi_101516486
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:15 schreef EllaN het volgende:
ik wou dat ik niet dood was ;(.
Je kan nog steeds hints zoeken om te kijken of je op het eind gelijk hebt, maar je mag er niets meer over posten :P
pi_101516519
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je kan nog steeds hints zoeken om te kijken of je op het eind gelijk hebt, maar je mag er niets meer over posten :P
Ja, dat is toch niet helemaal hetzelfde gevoel helaas. Maar ik moedig dorp aan :D. Go Dorp!!
pi_101516836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:17 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ja, dat is toch niet helemaal hetzelfde gevoel helaas. Maar ik moedig dorp aan :D. Go Dorp!!
We kunnen die aanmoediging wel gebruiken inderdaad. Al gaat het wel beter dan de vorige keer :') Al 1 maffia dood *O*
pi_101516878
Kill 3
‘Bijna, bijna, bijna, bijna, bijna thuis thuis THUIS!’ zong Maarten-Pieter (dorp) vrolijk terwijl hij naar huis liep. Hij had honger als een paard en dook meteen de koelkast. Op wat hamburgers na was deze aardig leeg. ‘Die verdomde huisgenoten ook altijd’ Siste Maarten-Pieter. Hij besloot om toch nog maar even wat eten te halen en griste daarom wat muntjes uit zijn spaarpotje.

Hij kocht watermeloen, extra donkere pure chocolade en bak ijs. Een man liep naar hem toe en gaf hem een kortingsbon voor bleekmiddel. ‘Ach, waarom niet, altijd handig!’ Maarten-Pieter nam het bleekmiddel mee en liep naar buiten. Hij zag een groepje ongure figuren op zijn normale route, dus hij besloot om te lopen door een steegje.

‘Geef je geld.’ Zei een stem uit het niets. Maarten-Pieter liet van schrik zijn boodschappen vallen. De watermeloen rolde over de grond en de bak ijs sprong open. ‘Ik.. ik heb geen geld.’ Stamelde Maarten-Pieter. ‘Dan maar je leven..’ Zuchtte de stem. Maarten-Pieter wilde rennen,maar hij gleed uit over het ijs. De man pakte de watermeloen en begon op het hoofd van Maarten-Pieter in te slaan. Een mengeling van bloed en vruchtvlees spatte overal heen. De man pakte de chocoladereep uit de boodschappentas. ‘Gadverdamme, extra puur.’ Hij gooide het neer en liep lachend weg.

80gnot: Gezonde groente gerechten
Radio ed
Ik heb geen geld: Studieschuld en tien jaar diploma?

Naatje: DJ in ondertitel / Radio enz

Marsan:
Huisgenoten: Huisbaas komt (half) onaangekondigd langs..

Liesje:
Choco koekje avatar
'griste daarom wat muntjes uit spaarpot' --> [gevraagd] iemand met creditcard
'liet van schrik zijn boodschappen vallen' --> http://i34.tinypic.com/24lssrc.jpg in fobo van liesje
Boodschappen, etc. --> winkel --> De Action #31

IJsdraakje:
IJSdraakje -> IJS (sorry hij is te makkelijk om niet te noemen )
Honger als een paard -> Fobo
Geen geld -> Alkmaar #50: Arme Lynda... (hihi dat ben ikke)

Honkey:
'donkere pure chocolade' --> opleiding: Pietendiploma (profiel honkey)
Watermeloen --> groente/fruit --> 'Relatie Met een wortel' (fobo Honkey)

tdrone:
pi_101516893
ff de tdrone hints van Naatje erbij gezet ^O^
pi_101517940

nacht b.

Roger_Epiales slenterde over straat, vrolijk babbelend. "Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen" zei hij overtuigd en charmant zoals bijna niemand anders was, "en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen" Nietsvermoedend liep hij door, niet wetend dat zijn woorden door de straten van Fok!Town galmden, en in de diepe kelders iemand wakker werd. Hij was nog maar een paar straten verder toen hij opeens een brandend gevoel in zijn stembanden kreeg, alsof iemand hem vergif geīnjecteerd had, wat zich in golven verspreidde over de rest van zijn lichaam. Hij greep nog naar zijn keel, maar niets mocht meer baten en stuiptrekkend kwam er een einde aan het leven van Roger_Epiales (spion), de dorpelingen verbijsterd achterlatend.

Disclaimer; volgende stukje bevat geen hints:
Het nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje door Fok!town, en ergens in een huiskamer barstte een fles champagne open. Victorie! Na de fles genuttigd te hebben sloop een duister figuur zijn huis uit om zich bij de gemantelde groep te voegen.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101518011
Whut?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101518026
Had je niet gedenkt he?!
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101518035
voodooheks maakt spion af LOL :')
maar die laatste zin?
pi_101518067
Oh ja, die was er ook nog. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101518227
Ja ik moest jullie wel even wakker schudden :+
Live from Chicago
  zaterdag 3 september 2011 @ 02:45:45 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101518362
Die zag ik niet aankomen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')