Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet een ietwat afwijkende meningOf ik moet het verkeerd begrijpen? Wat versta jij onder een ietwat afwijkende mening?
Ik vind dat jou onrecht is aangedaan. Ik heb trouwens nu een hoofdverdachte:quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat er fanatiek naar mijn moordenaar wordt gezocht
Wat vind je zo duister aan het woord apart dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen.![]()
Omdat vaak maar weinig anderen zien wat ik ermee bedoel of waar ik heen wil.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat jou onrecht is aangedaan. Ik heb trouwens nu een hoofdverdachte:
tdrone:
Boodschappen die vallen --> ondertitel: oeeh vallende blokjes
extra donkere pure chocolade --> chocolate chick (in fobo)
Boodschappen, etc. --> winkel --> http://i.fok.nl/userpics/264953/nicpic3.jpg (in fobo)
Ik weet niet of het mogelijk is dat 2 mensen achter MP aan hebben kunnen zitten? Aangezien hij langs een onguur groepje loopt?
Naatje, jij bent ook lekker bezig, waarom stel jij je niet verkiesbaar als BM?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tdrone:
Boodschappen, etc. --> winkel --> http://i.fok.nl/userpics/264953/nicpic3.jpg (in fobo)
Ik weet niet of het mogelijk is dat 2 mensen achter MP aan hebben kunnen zitten? Aangezien hij langs een onguur groepje loopt?
Zou volgens mij best kunnen, 2 personen. Dan zouden er hints naar beide zijn als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tdrone:
Niks duisters, eerder positief, omdat het wel een beetje bij mij past. Kan ook nogal apart zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vind je zo duister aan het woord apart dan?Hara is ook redelijk apart, maar ook een top BM.
Weet ik eigenlijk niet, omdat BM zijn een grote verantwoordelijkheid op zich draagt denk ik? Ik begrijp dat jij me als BM wilt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Naatje, jij bent ook lekker bezig, waarom stel jij je niet verkiesbaar als BM?
Nee ik blijf bij mijn stem, maar ik zou om dezelfde redenen op jou kunnen stemmen, je ligt in het verlengdequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, omdat BM zijn een grote verantwoordelijkheid op zich draagt denk ik? Ik begrijp dat jij me als BM wilt?
Dat is waar, weet je wat, ik doe het gewoon. Als honkey het immers zou moeten kunnen, dan ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee ik blijf bij mijn stem, maar ik zou om dezelfde redenen op jou kunnen stemmen, je ligt in het verlengde
Nou, weet je wat. Krijg je meteen een stem van mij als waardering dat je de stap toch maar eens zet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is waar, weet je wat, ik doe het gewoon. Als honkey het immers zou moeten kunnen, dan ik ook![]()
Burgemeester stemmen
liesje1979 (1) TheaterMaMa
Roger_Epiales (0)
HonkeyTonk (0)
naatje_1 (0)
Lynch stemmen
Tha _Erik (1) Theatermama
Je kan nog steeds hints zoeken om te kijken of je op het eind gelijk hebt, maar je mag er niets meer over postenquote:
Ja, dat is toch niet helemaal hetzelfde gevoel helaas. Maar ik moedig dorp aanquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan nog steeds hints zoeken om te kijken of je op het eind gelijk hebt, maar je mag er niets meer over posten
We kunnen die aanmoediging wel gebruiken inderdaad. Al gaat het wel beter dan de vorige keerquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet helemaal hetzelfde gevoel helaas. Maar ik moedig dorp aan. Go Dorp!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |