Kill 3
‘Bijna, bijna, bijna, bijna, bijna thuis thuis THUIS!’ zong Maarten-Pieter (dorp) vrolijk terwijl hij naar huis liep. Hij had honger als een paard en dook meteen de koelkast. Op wat hamburgers na was deze aardig leeg. ‘Die verdomde huisgenoten ook altijd’ Siste Maarten-Pieter. Hij besloot om toch nog maar even wat eten te halen en griste daarom wat muntjes uit zijn spaarpotje.
Hij kocht watermeloen, extra donkere pure chocolade en bak ijs. Een man liep naar hem toe en gaf hem een kortingsbon voor bleekmiddel. ‘Ach, waarom niet, altijd handig!’ Maarten-Pieter nam het bleekmiddel mee en liep naar buiten. Hij zag een groepje ongure figuren op zijn normale route, dus hij besloot om te lopen door een steegje.
‘Geef je geld.’ Zei een stem uit het niets. Maarten-Pieter liet van schrik zijn boodschappen vallen. De watermeloen rolde over de grond en de bak ijs sprong open. ‘Ik.. ik heb geen geld.’ Stamelde Maarten-Pieter. ‘Dan maar je leven..’ Zuchtte de stem. Maarten-Pieter wilde rennen,maar hij gleed uit over het ijs. De man pakte de watermeloen en begon op het hoofd van Maarten-Pieter in te slaan. Een mengeling van bloed en vruchtvlees spatte overal heen. De man pakte de chocoladereep uit de boodschappentas. ‘Gadverdamme, extra puur.’ Hij gooide het neer en liep lachend weg.
80gnot: Gezonde groente gerechten
Radio ed
Ik heb geen geld: Studieschuld en tien jaar diploma?
Naatje: DJ in ondertitel / Radio enz
Marsan:
Huisgenoten: Huisbaas komt (half) onaangekondigd langs..
Liesje:
Choco koekje avatar
'griste daarom wat muntjes uit spaarpot' --> [gevraagd] iemand met creditcard
'liet van schrik zijn boodschappen vallen' --> http://i34.tinypic.com/24lssrc.jpg in fobo van liesje
Boodschappen, etc. --> winkel --> De Action #31IJsdraakje:
IJSdraakje -> IJS (sorry hij is te makkelijk om niet te noemen )
Honger als een paard -> Fobo
Geen geld -> Alkmaar #50: Arme Lynda... (hihi dat ben ikke)
(dikgedrukt is nieuw)
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*