Ja heh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet me van PS niet zo opvreten, maar het spel is eigenlijk zoveel grappiger als je niks mag zeggen en alles weet
Dit mag de SL toch gewoon beantwoorden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zitten er dan ook hints naar de busdriver in het eerste stukje?
Hebben PS en ik het over gehadquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit mag de SL toch gewoon beantwoorden?
Is dat een antwoord op de vraag of de SL dit mag beantwoorden? Of op die vraag over de busdriver?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hebben PS en ik het over gehad
antwoord: nee.
Over het antwoordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op de vraag of de SL dit mag beantwoorden? Of op die vraag over de busdriver?
Oh, jij had ook al Bijna bijna bijna zie ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef lynda het volgende:
Psst TM en Naatje zet ze onder de lijstjes
onder welke lijstjes?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef lynda het volgende:
Psst TM en Naatje zet ze onder de lijstjes
Upquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef lynda het volgende:
hey Cable en Naatje, waarom mocht ik geen BM worden?
Dont you go all taalnazi on mequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
'Hij had honger als een paard en dook meteen de koelkast'
voor de haastige SL: dook meteen de koelkast in
Dit is je kans!quote:
Cable vond / vind dat ik maffia was, was jij het mee eens en vervolgens stemmen jullie beide op MaJo die Maffia BM was. Waaromquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat je geen BM mocht worden?
ik kwam op dezelfde links en eerste verdachte, tja Tha Erikquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Kill 2
Het was de avond van de inauguratie van de nieuwe burgermeester en het hele dorp stond buiten op het plein te feesten, zo niet EllaN (dorp). EllaN was bezig met het maken van een nieuwe jurk. Toen ze eindelijk lekker bezig was met het knippen van de stof, werd er ineens aangebeld. Ze keek op haar gloedjenieuwe smartphone, het was al elf uur geweest! Wie zou er zo laat nog aanbellen?
EllaN keek door het raam. Ze zag een zwart figuur staan en haar hart stond even stil. Ze ging die deur echt niet open doen. Het mysterieuze had door dat EllaN niet meer zo gastvrij was en begon woest op de deur te kloppen. EllaN rende de achtertuin in en klom in de prullenbak. Ze voelde haar hart in haar keel en hoopte dat dit moment snel over zou zijn.
Ineens voelde EllaN hoe de prullenbak begon te rollen en hoe de prullenbak haar huis in werd gereden. De deksel ging open en ze zag de ogen van het zwarte figuur. De vrouw pakte schaar van tafel en begon langzaam dingen bij EllaN af te knippen, van haar haren tot haar nagels en haar jurkje. Even stopte ze waarna ze uiteindelijk besloot de schaar in haar neusgaten te steken. “Waarom slapen, als je ook dood kan zijn?” zei de vrouw. Ze pakte stof voor het nieuwe jurkje en verdween in het holst van de nacht.
Tha_Erik
Schaar in fobo
De deksel ging open en ze zag de ogen - UI
“Waarom slapen, als je ook dood kan zijn?” - pohi: RADIO 49#1041 Slapen ? Waarom ?
Ik was het daar helemaal niet mee eensquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Cable vond / vind dat ik maffia was, was jij het mee eens en vervolgens stemmen jullie beide op MaJo die Maffia BM was. Waarom
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik stem op Majo! omdat ze nieuw is. Ik vind als mogelijk toekomstige burgemeester dat iedereen een kans verdient totdat er bewijs tegen ze is gevonden
.
Lynda (4) TV, Tha_Erik, IJs, heloef
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (1) Stijn
Majo (1) Cablegunmaster
Cable(0)
Het ging mij om die redenatie, wel je statistieken op orde hebben hehquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de redenatie van cable wel sterk:
##vote Majo
Lynda (4) TV, Tha_Erik, IJs, heloef
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (1) Stijn
Majo (2) Cablegunmaster, naatje_1
Cable(0)
aangezien ik er morgen niet ben blijf ik bij mijn voorwaardelijke steun aan jou en aangezien je een sterke start maakt heb je in iedergeval mijn stem als BM alquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard stel ik mij weer beschikbaar als BM.
liesje1979 (0)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |