abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101739893
HOLY SHIT!!!
Trash Talk Galore!
Please laat dit een 5 round match zijn! Dit wordt bruut zowel staand, liggend als vliegend!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_101741191
Wanneer begint TUF weer?
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:16:37 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101741431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:00 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wanneer begint TUF weer?
22 september.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:30:42 #280
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_101741660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:21 schreef Disorder het volgende:
Is Penn vs. Diaz bevestigd dan?
Ja
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:02:55 #281
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_101742304
Ik hoop zo erg dat bj deze pakt, maar ben wel bang voor zn cardio, zeker tegen diaz
pi_101742544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef Fokski het volgende:

[..]

Cain is een makkie voor Overeem vergeleken met JDS. JDS heeft echte KO-kracht, heeft bijna net zo goede cardio als Cain en een betere "kin". Overeem slaat Cain eerder KO maar hij zal tegen JDS moeten aangezien ik Cain zie verliezen.
Ik zie het precies tegenovergesteld. JDS is eigenlijk gewoon een bokser. Goede kin, KO-power, snelle handen en goede takedown defense. Hij is een hele goede striker, maar ik zie hem nooit kicks gebruiken en zelden clinchen: twee dingen waarin Overeem uitblinkt. Hij zou JDS op afstand kunnen houden met frontkicks, trager kunnen maken met heel veel lowkicks, en eventueel neerhalen of finishen in de clinch. Die lowkicks kan hij naar hartenlust gooien omdat hij bij JDS niet bang hoeft te zijn voor de takedown. En zelfs als Dos Santos hem neerhaalt, is Overeem de meer ervaren grappler. Ik denk juist dat dit een van de meer gunstige stylistische matchups is voor hem.

Cain daarentegen.. Cain's sterke punten zijn dingen waar Overeem in het verleden moeite mee heeft gehad: een worstelaar met cardio en ground£. Cain zie ik zomaar hetzelfde bij Overeem doen als Shogun deed, of wat Fedor met Big Nog deed.

Toch denk ik ook dat Dos Santos van Cain wint. Styles make fights :p
pi_101742827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:02 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop zo erg dat bj deze pakt, maar ben wel bang voor zn cardio, zeker tegen diaz
Is Diaz niet gewoon een poor man's Penn, maar dan met eindeloze cardio?

Ik vind het een moeilijke matchup om in te schatten. Aan de ene kant heeft BJ meer power, betere BJJ, en is hij de betere worstelaar. Diaz heeft ook niet de power die GSP en Fitch hebben om hem te controleren. En BJ heeft een geweldige kin en een praktisch onverwoestbare huid.

Aan de andere kant is Diaz' kin minstens net zo goed, is hij een veel actievere striker, met BJJ dat goed genoeg zou moeten zijn om niet gesubmit te worden.

BJ's beste kans om te winnen, is doen wat hij met Fitch ook deed: neerhalen en controleren vanaf de top. Hij zal Diaz waarschijnlijk niet submitten, maar hij slaat hem ook niet KO. En als hij gaat striken, scoort Diaz waarschijnlijk een hoop punten met zijn actieve geboks. Dat BJ zijn voeten vastplant en amper beweegt, maakt het alleen maar makkelijker hem te raken.

Het is aan BJ dit gevecht te winnen of te verliezen. Zoals vaak het geval is :p
pi_101742987
Wat een bullshit is dit dan :') .. nog op de zelfde card ook!
Sorry hoor, maar ga je eerst laten zien als big boss, waar je niet mee moet kutten, krijg je dit.

Zelfde card, Co-main event, als co-main moet je ook pressers doen.. dus wtf is hier anders aan op de druk van een title fight na? Kun je snel roepen dit is wat de fans wilde, ja lekker makkelijk! :')
Ik snap niet waarom Diaz dit wel aan kan/durft maar tegen GSP niet, als we moeten geloven dat hij knakte onder de druk..

Of speelt er wat anders? Zou niet weten wat, maar dit vind ik wel raar hoor...
pi_101743156
In the end, zeg ik misschien care, want we kregen 2 goede fights er voor terug, maar dan nog, ik wou graag Diaz vs GSP zien, en de UFC lijkt mij ook, hoop geld erin gestoken etc.. Dat je hem niet meteen ontslaat kan ik nog begrijpen maar om hem dan een dag later op de zelfde card te gooien, als Co-main, en wij moeten geloven dat hij de druk niet aan kon en blabla?

2 leuke fights verneukt, nu 2 leuke fights voor terug.. en een hoop drama.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Is Diaz niet gewoon een poor man's Penn, maar dan met eindeloze cardio?

Ik vind het een moeilijke matchup om in te schatten. Aan de ene kant heeft BJ meer power, betere BJJ, en is hij de betere worstelaar. Diaz heeft ook niet de power die GSP en Fitch hebben om hem te controleren. En BJ heeft een geweldige kin en een praktisch onverwoestbare huid.

Aan de andere kant is Diaz' kin minstens net zo goed, is hij een veel actievere striker, met BJJ dat goed genoeg zou moeten zijn om niet gesubmit te worden.

BJ's beste kans om te winnen, is doen wat hij met Fitch ook deed: neerhalen en controleren vanaf de top. Hij zal Diaz waarschijnlijk niet submitten, maar hij slaat hem ook niet KO. En als hij gaat striken, scoort Diaz waarschijnlijk een hoop punten met zijn actieve geboks. Dat BJ zijn voeten vastplant en amper beweegt, maakt het alleen maar makkelijker hem te raken.

Het is aan BJ dit gevecht te winnen of te verliezen. Zoals vaak het geval is :p
Maakt niet uit welke tegenstander, ik vrees bij elk gevecht voor zijn cardio :') en dat is gewoon zonde. Wat Diaz kan/heeft tegen over vele andere en ook BJ is aanvallende BJJ vanaf zijn rug. BJ gebruikt meer escapes en swipes om top control te krijgen of weer op te staan.

BJ zal mentaal sterk in het gevecht moeten komen met goede conditie, als Nick niet zomaar neer gaat moet je niet ontmoedigd raken. Hopelijk heeft BJ een goede gameplan en wint hij dit.
pi_101743260
Diaz heeft goede BJJ vanaf zijn rug, maar hij is geen wereldkampioen. BJ is dat wel. Als Diego hem kan controleren naar een decision, moet BJ dat toch ook wel kunnen?
pi_101743470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Diaz heeft goede BJJ vanaf zijn rug, maar hij is geen wereldkampioen. BJ is dat wel. Als Diego hem kan controleren naar een decision, moet BJ dat toch ook wel kunnen?
Ja, dat zou kunnen.
Ik twijfel nooit aan BJ's skills, ook tegen Fitch liet hij weer zien waar hij toe in staat is.. alleen heeft hij nog de zin/mentaliteit voor de sport, want zijn cardio is echt een probleem.
pi_101743548
quote:
Snap sowieso niet dat het zo lang heeft moeten duren, Strikeforce en UFC vallen onder hetzelfde bedrijf en zijn allebei van deze Lorenzo Fertitta.
pi_101743590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Snap sowieso niet dat het zo lang heeft moeten duren, Strikeforce en UFC vallen onder hetzelfde bedrijf en zijn allebei van deze Lorenzo Fertitta.
Omdat in de deal stond dat ze de contracten van Strikeforce hielden en honoreerden. Omdat ze anders alle goede eruit kunnen halen en dan heeft Strikeforce niks meer, waar Showtime niet blij mee is.

Ook al gebeurd het nu toch (zoals verwacht) op sneaky manieren.
pi_101744214

En er is ook al een Hitler filmpje erover natuurlijk :P
http://www.megavideo.com/?v=DQ87LNIU

[ Bericht 43% gewijzigd door Geo3kant op 09-09-2011 11:25:37 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:16:46 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_101758635
BAMMA 7 weigh in results: Paul Daley six pounds overweight :')

How is this for promotion. FOX put huge billboards up in Mexico with Cain Velasquez

[ Bericht 29% gewijzigd door Tazmaniac op 09-09-2011 19:22:30 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_101759611
Niet veel animo voor Strikeforce hier, kan best leuk worden oO<
pi_101759804
Ik ben blij om Barnett weer tegen een goede HW te zien vechten. Met Fedor en Overeem vond ik dat SF een betere HW divisie had dan UFC, maar nu die twee weg zijn...

Gaat dit toernooi een heleboel bepalen voor de toekomst van de HW Divisie. De Tournament Champ is zeker van een plek in de top 3 van de wereld.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_101760602
Daley :') ..

Naja animo, ik ga het wel kijken, sowieso wil ik Roger Gracie zien, kijken of hij toe is aan dit niveau. Hopelijk wel, en hij mag van mij ook naar de UFC, samen met Jacare.
Maar de hele spanning/mythe is een beetje van het tournooi af, voor mij dan, maar volgens mij voor veel mensen.

Sowieso heeft het veel te veel tijd gekost om eindelijk die gevechten te krijgen, dan Alistair cutten etc.. nee, it lost his charm for me. Maar ik ga wel kijken :)
pi_101760781
Daley kan wel wat dolce gebruiken!
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:14:47 #296
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_101761403
* Tazmaniac heeft héél veel zin in Strikeforce, awesome card!

Maar als organisatie stelt het geen ruk meer voor ook al hebben ze nog mega talent lopen.

Door drukte ook geen tijd gehad voor uitgebreide picks, till now :D

Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov
Kharitonov is misschien wel de grootste winnaar van deze hele GP. Hij heeft zichzelf weer volledig op de kaart gezet en laten zien dat hij meer dan relevant in de division is. Josh Barnett is in alle opzichten koning en daar kan Sergei absoluut niks aan veranderen. Of het nou een finish wordt of na 3 leuke rondes een decison, Barnett gaat door naar de finals.

Antonio Silva vs. Daniel Cormier
In mijn ogen is Cormier nog te groen of dit soort fights te kunnen winnen. Denk echt dat mensen zijn wrestling gaan overschatten in deze fight. Cormier gaat gewoon tegen een harde stoot aanlopen en er niet meer van herstellen. Toch kon ik het niet laten om wat doekoe op Daniel Cormier te zetten aangezien de 'kenners' zo lovend zijn en grote kans zien dat hij de upset pakt.

Ronaldo Souza vs. Luke Rockhold
De logica achter deze match-up ontgaat mij volledig _O-

Rockhold wint op de challengers card van Paul Bradley en krijgt een title shot, knap :D
Hij heeft absoluut skills en had deze title shot over twee jaar ofzo misschien ook wel gekregen maar zoals ik al zei.. a little bit weird is het wel.

Muhammed Lawal vs. Roger Gracie
Na 1 ronde is Lawal's tank al leeg van al het grapplen. Eind 2e ziet Gracie kans om de submission te pakken en zal dat ook niet nalaten :)

Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de Lima
Ik ben meer en meer een 'MAK' fan aan het worden en van Pezao kan ik veel te weinig zeggen.

Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
This oughta be and good one. Palacio is een awesome wrestler en ik vraag me af hoe Feijao hiermee om zal gaan. Hij liet duidelijk zien dat hij collega wreslter King Mo de baas was. Denk dat Cavalcante overall de edge zal hebben en hierdoor een finish kan forceren.

Evangelista Santos vs. Jordan Mein
Decison voor Cyborg, maar Jordan Mein moet je niet 'light' nemen!

Alexis Davis vs. Amanda Nunes
Second round KO!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_101761425
Ik ga met je mee Taz, alle pics hetzelfde!
pi_101762061
Prima card inderdaad, verder niet veel bijzonders meer.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:39:20 #299
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_101762471
zullen we..
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:39:33 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_101762482
er dan maar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')