* Tazmaniac heeft héél veel zin in Strikeforce, awesome card!Maar als organisatie stelt het geen ruk meer voor ook al hebben ze nog mega talent lopen.
Door drukte ook geen tijd gehad voor uitgebreide picks, till now
Josh Barnett vs. Sergei KharitonovKharitonov is misschien wel de grootste winnaar van deze hele GP. Hij heeft zichzelf weer volledig op de kaart gezet en laten zien dat hij meer dan relevant in de division is. Josh Barnett is in alle opzichten koning en daar kan Sergei absoluut niks aan veranderen. Of het nou een finish wordt of na 3 leuke rondes een decison, Barnett gaat door naar de finals.
Antonio Silva vs. Daniel CormierIn mijn ogen is Cormier nog te groen of dit soort fights te kunnen winnen. Denk echt dat mensen zijn wrestling gaan overschatten in deze fight. Cormier gaat gewoon tegen een harde stoot aanlopen en er niet meer van herstellen. Toch kon ik het niet laten om wat doekoe op Daniel Cormier te zetten aangezien de 'kenners' zo lovend zijn en grote kans zien dat hij de upset pakt.
Ronaldo Souza vs. Luke RockholdDe logica achter deze match-up ontgaat mij volledig

Rockhold wint op de challengers card van Paul Bradley en krijgt een title shot, knap

Hij heeft absoluut skills en had deze title shot over twee jaar ofzo misschien ook wel gekregen maar zoals ik al zei.. a little bit weird is het wel.
Muhammed Lawal vs. Roger GracieNa 1 ronde is Lawal's tank al leeg van al het grapplen. Eind 2e ziet Gracie kans om de submission te pakken en zal dat ook niet nalaten
Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de LimaIk ben meer en meer een 'MAK' fan aan het worden en van Pezao kan ik veel te weinig zeggen.
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero PalacioThis oughta be and good one. Palacio is een awesome wrestler en ik vraag me af hoe Feijao hiermee om zal gaan. Hij liet duidelijk zien dat hij collega wreslter King Mo de baas was. Denk dat Cavalcante overall de edge zal hebben en hierdoor een finish kan forceren.
Evangelista Santos vs. Jordan MeinDecison voor Cyborg, maar Jordan Mein moet je niet 'light' nemen!
Alexis Davis vs. Amanda NunesSecond round KO!