Als je post ergens wordt verwijderd dan staat ie niet meer in MyAt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:56 schreef BusterPosey het volgende:
Er was toch al een vervolgtopic aangemaakt? Ik zag hem ineens niet meer bij 'My Active Topics' staan, kijk in VBL en zie dit topic, wat ik schijnbaar nog niet volg?
Welke spammert is er deaud?
Oke, makes sense. Maar dan vraag ik me nog wel af waarom mijn post werd verwijderdquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je post ergens wordt verwijderd dan staat ie niet meer in MyAt.
Je reageerde op mij, en ik reageerde weer op die spammer met zijn flop 10 pauperlijstje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, makes sense. Maar dan vraag ik me nog wel af waarom mijn post werd verwijderd
Oke, laten we daar inderdaad maar geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je reageerde op mij, en ik reageerde weer op die spammer met zijn flop 10 pauperlijstje.
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
Bezoek vandaag op de training, waar trouwens de resterende eerste elftal spelers met de A1 hebben getraind.
[ afbeelding ]
Heeft hij niks met de huur van Guidetti te maken gehad. Hij had toch ook een lijntje bij Man City, of niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?
Laatste wat ik hier las is dat hij benaderd is door City maar vriendelijk bedankt heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heeft hij niks met de huur van Guidetti te maken gehad. Hij had toch ook een lijntje bij Man City, of niet?
Zal wel niets worden danquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel stond Guidetti al jaren op het lijstje bij Feyenoord en is hij vooral getipt door Lipponen en Beukers.
Die Guidetti kan wel iets met een bal hoor. Beter dan de Larsens en Smolovs van deze wereldquote:
Doel meer op dat als 'ie door de scouting van Feyenoord wordt aanbevolen je het altijd nog maar moet zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Guidetti kan wel iets met een bal hoor. Beter dan de Larsens en Smolovs van deze wereld
Dat kan ik alleen hardgrondig met je eens zijn jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doel meer op dat als 'ie door de scouting van Feyenoord wordt aanbevolen je het altijd nog maar moet zien
Ach ja, werd misbruikt als spits, maar zelfs dan bracht 'ie nog te weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Smolov was toch een best aardige speler?
Hij heeft nooit een echte kans gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, werd misbruikt als spits, maar zelfs dan bracht 'ie nog te weinig.
Als hij nog bij Feyenoord speelde was het zeker een super goal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Was absoluut de slechtste goal van Oranje sinds 20 jaar.
Zou wel eens tijd worden ja. Ongelofelijk eigenlijk dat ze die gast niet gewoon polsen om alvast wat spelers in het goedkopere segment te scouten voor Feyenoord als we volgend jaar weer wat kunnen investeren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |