Dat zei ik toch al dat het toch wel aardig in de bedragen ging lopen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
Shipping; 20 yuan * 0,21 = 5 SGD + 32 SGD = 37 SGD = 21 euro
Belastbaar; broek 159 SGD + shipment 40 SGD = 200 SGD = 118e euro. * 1,19 = 140.40
Nog 160 euro
cm hequote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
Vandaag nog je S400 aangehad Ali?
die doos is wel huge trouwens.
Nope geen problemen gehadquote:Op maandag 5 september 2011 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
en beide keren geen invoerkosten?
Neej, want het is onder de 150 equote:Op maandag 5 september 2011 17:17 schreef bokkepoot het volgende:
Sowieso gooien ze er doanekosten overheen...
Logisch, BTW + eventuele extra inklaringskosten als je pech hebt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:20 schreef bokkepoot het volgende:
Nee dat zijn kosten die ze gewoon rekenen..
2 x gehad met schoenen en toen moest ik 30 euro aftikken..En die waren onder de 150 euro...
Buiten EU moet dat allemaal volgens mij, zo'n blaadje waarop staat hoeveel het kost wat er in de doos staat en wat het is.quote:Op maandag 5 september 2011 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Bij ' Gift ' hoeft koeriersbedrijf geen aangifte te doen?
Hahaaha iddquote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
1000 yen is 9 euro ?![]()
En dan denk niemand ; Hmmmmmmmmmmmmm?
Die is echt nice, jammer dat ie zo duur is in vergelijking met een red cloudquote:Op maandag 5 september 2011 14:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
http://www.craftharbour.c(...)ght-tapered-fit.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Hmm, geen kopje Into Foreign Customs en Out Of Foreign Customs? Dat zou een Momo betekenen voor nog geen 200 euro. Nicequote:Your item was processed through a facility in NETHERLANDS on [insert time and date] am. The item is currently in transit to the destination.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |