Dan moet je helemaal Wolverine kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Gambit is t vetste. Ik kan ook kaarten gooien alleen gaan ze niet in de fik
Als ik een superheld was zou ik of mystique of Gambit willen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Maar jij kan ook echt shizzle met kaarten hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Valt op meerdere manieren te interpreteren, geen van alle echt 'gunstig'quote:
Ik Gambit, maar meer omdat ik speelkaarten en poker t einde vind. Qua skill of ability het liefst een telepaat of iemand die onzichtbaar kan worden. Iamdn die kan morphen is ook handig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik een superheld was zou ik of mystique of Gambit willen zijn
Maar dan geen kale telepaat in een rolstoelquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik Gambit, maar meer omdat ik speelkaarten en poker t einde vind. Qua skill of ability het liefst een telepaat of iemand die onzichtbaar kan worden. Iamdn die kan morphen is ook handig.
Een telepaat is toch ook onstervelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Nee, dan toch Wolverine.
Immortallity en altijd je brood kunnen smeren heeft wel wat
Nee, een geile morphende hunk die gedachten kan lezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar dan geen kale telepaat in een rolstoel
Wolverine is barbaars. Ik heb altijd meer met stiekeme mensen die skill, sleight-of-hand, sly gifts en geniale oplichtingen gebruiken om hun doel te bereiken dan met barbarenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Nee, dan toch Wolverine.
Immortallity en altijd je brood kunnen smeren heeft wel wat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, een geile morphende hunk die gedachten kan lezenen nog goed kaarten kan gooien ook
Nope.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Een telepaat is toch ook onstervelijk?
Ik dacht dat mysique dat ook was
Ik vind het een super TTquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Valt op meerdere manieren te interpreteren, geen van alle echt 'gunstig'
I got it allquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]En een metalen skelet heeft en van gedaante kan verwisselen.
Kan je jezelf uit elke situatie redden
Wolverine.. enige voordeel is dat de acteur een topper isquote:
Tenzij je Wade Wilson heet, ook wel bekend als weapon XIquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]En een metalen skelet heeft en van gedaante kan verwisselen.
Kan je jezelf uit elke situatie redden
Die ziet er ook eng uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij je Wade Wilson heet, ook wel bekend als weapon XI(zie de film Wolverine)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |