quote:Zijn er hier mensen die echte design meubels willen hebben? Ik ken een paar mensen die echt per se design meubels willen hebben, ondanks de (in mijn ogen) hoge prijs.
Ik vroeg me eigenlijk af of er FOK!kers zijn die ook helemaal into design meubels zijn en me kunnen uitleggen waarom ze design meubels willen hebben?
Misschien omdat design gewoon erg mooi is.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Misschien omdat design gewoon erg mooi is.
Vooral retro vind erg mooi, jaren 50,60,70.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 11:33 schreef Iridal het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerp uit 1966, ontwerp van Geoffrey D. Harcourt. Zit fantastisch, en misstaat zeker niet.
[ afbeelding ]
Van dezelfde ontwerper, is een bureaustoel. Ideaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet mooiquote:
Over smaak valt gewoon niet te twisten.quote:
Dan zal ik wel een cultuurbarbaar zijn. Ik zou het namelijk niet van authentiek kunnen onderscheiden als ik het bij de kringloopwinkel tegen zou komen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Kleine correctie trouwens: het is niet 'oubollig', het spul staat zelfs als kunst in gerenommeerde musea als MOMA in New York. Moet toch een reden voor zijn...
Over het gebrek eraan welquote:Op zondag 4 september 2011 17:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Over smaak valt gewoon niet te twisten.
...
quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er uit als een bedbank van IKEA
Als die bedbanken van de IKEA er zo strak uitzagen, dan had ik er zo een paar gekocht...quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er uit als een bedbank van IKEA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |