en cd's / dvd's dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:51 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Macbook Air, echt een briljante machine. Kost iets meer, maar op de langere duur zeer en zeker rendabel.
koop een wat grotere smartphone of tablet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef Susanne2611 het volgende:
Weet je hoe zwaar zo'n 17 inch ding is, het weegt echt een vermogen en moet er een aardig eindje mee lopen, mn rug ging eraan van het tillen.
De HP heeft een grotere harde schijf, meer geheugen, een snellere processor en is grafisch ook beter. Het is de betere netbook van de 2. Maar of dat voor jou opweegt tegen de 150¤ prijsverschil weet ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Susanne2611 het volgende:
Die klinkt inderdaad heel goed, is ie alleen die 150 euro meer dan de MSI - U250 waard? En heb het niet zo op HP of is dat verkeerd gedacht?
Zoek maar op 3820tz, dan kan je hem nog gewoon vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik kon de laptop van CaptainCookie ook niet vinden op tweakers. 600 pond is nogal fors, zeker aangezien de pond hoger staat dan de euro.
Oh ja, je bent een vrouw, had ik moeten weten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Susanne2611 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel van het uiterlijk en dan knap ik een beetje af op die HP... Weet dat ik me daardoor niet moet laten leiden, maar doe het toch stiekem...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |