abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101492035
Ik neem die van mij trouwens al een jaar lang zonder bescherming los in m'n tas mee naar school, gewoon tussen m'n boeken.
pi_101492241
@Muhaha: hij is nog hartstikke nieuw, met garantie... Ga em inderdaad sowieso eerst bekijken voordat ik beslis.

@Waaghals: zoals ik eerder al zei ben ik oppas bij gezinnen thuis en dan moet ik toch echt mn eigen laptop meenemen, maar vind ik ook wel fijner werken, dan heb ik alles bij de hand, dus vandaar :).

@CaptainCookie: ik zal je link es bekijken, bedankt! Het klinkt in ieder geval goed, ben benieuwd! Ook goed dat ie blijkbaar tegen een stootje kan ^O^.
pi_101492548
@CaptainCookie: als ik de reviews lees op tweakers dan word ik er niet heel erg blij van en dat warmte probleem ervaar ik ook met Acer (heb nu 2x een Acer gehad), hoe ervaar jij dit? Volgens mij is hij ook niet meer bereikbaar, want kan op tweakers geen actuele prijzen vinden...
pi_101492591
Zie nu ook dat de laatste prijs die bekend was 650 euro is en ik ben op zoek tot zo'n 400 euro, helaas te duur dus :).
pi_101492633
Wil toch ook eigenlijk tot max 12 inch gaan, dat is groot genoeg voor wat ik ermee wil :).
pi_101492672
Ik kon de laptop van CaptainCookie ook niet vinden op tweakers. 600 pond is nogal fors, zeker aangezien de pond hoger staat dan de euro :).
pi_101492883
Je wil deze hebben: HP Pavilion dm1-3200sd. Heb hem voor mijn moeder gekocht. Zelfs die is er blij mee, en dat wil wat zeggen.

Omdat je toch op tweakers kijkt gelijk maar de link :P :

http://tweakers.net/pricewatch/286603/hp-pavilion-dm1-3200sd-(ls125ea).html
Ja, ik generaliseer.
pi_101493509
Die klinkt inderdaad heel goed, is ie alleen die 150 euro meer dan de MSI - U250 waard? En heb het niet zo op HP of is dat verkeerd gedacht?
pi_101493776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Susanne2611 het volgende:
Die klinkt inderdaad heel goed, is ie alleen die 150 euro meer dan de MSI - U250 waard? En heb het niet zo op HP of is dat verkeerd gedacht?
De HP heeft een grotere harde schijf, meer geheugen, een snellere processor en is grafisch ook beter. Het is de betere netbook van de 2. Maar of dat voor jou opweegt tegen de 150¤ prijsverschil weet ik niet.

En dat gedoe met fabrikanten... horrorverhalen heb je van ieder merk. Ik ken ook verhalen over apples bijvoorbeeld. Allemaal hetzelfde, echte rotzooi verkopen ze niet.
Ja, ik generaliseer.
pi_101494358
Een grote harde schijf heb ik voor deze laptop niet nodig, maar de rest is wel fijn... Ga het es bespreken met mn vriend en er goed over nadenken. Ik ben trouwens ook wel van het uiterlijk en dan knap ik een beetje af op die HP :@... Weet dat ik me daardoor niet moet laten leiden, maar doe het toch stiekem...

Mochten anderen nog een andere suggestie/mening hebben dan hoor ik dat graag!
pi_101494908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik kon de laptop van CaptainCookie ook niet vinden op tweakers. 600 pond is nogal fors, zeker aangezien de pond hoger staat dan de euro :).
Zoek maar op 3820tz, dan kan je hem nog gewoon vinden.
pi_101495059
Ik heb em wel gevonden, maar hij is veel te duur.
pi_101495400
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Susanne2611 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel van het uiterlijk en dan knap ik een beetje af op die HP :@... Weet dat ik me daardoor niet moet laten leiden, maar doe het toch stiekem...
Oh ja, je bent een vrouw, had ik moeten weten. :P Maar ben bang dat je voor onder de 400¤ weinig design gaat vinden hoor. Of is het al goed als ie wit is?
Ja, ik generaliseer.
pi_101500178
Die HP is echt een knap laptopje, 7200rpm HD dat scheelt in windowd prestatie zit ook gewoon normale wondows 7 op
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:17:56 #45
347241 jameshont
My name is hont, James Hont.
pi_101501073
Die HP heb ik hier nu ook thuis staan, prima ding!
Ziet er mooi uit( leuk patroontje op de achterkant voor de vrouwen :P ), lekker stevig, fijn toetsenbord en ga zo maar door!
Daarnaast zijn de specs ook zeer netjes ! :)
pi_101525865
Bedankt voor jullie adviezen/meningen, maar ik heb toch besloten om die MSI van die vriend te gaan bekijken. Scheelt me toch erg veel geld en gebruik em alleen maar op mn werk (misschien eventueel een keer onderweg), dus al die luxe heb ik dan ook niet nodig.

In de toekomst koop ik gewoon niet weer zo'n grote laptop als ik nu heb, dan kan ik em makkelijk meenemen en hoef ik een tweede laptopje erbij te kopen. Heb al een erg leuke gezien, dus hoop dat deze snel stuk gaat ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')