quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:30 schreef bobbernaut het volgende:
ja ik dacht dat ie iets speciaal met de lijst wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Gewoon die chunks deleten en opnieuw laten genereren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als je een backup hebt van de map kun je de chunks die kaputt zijn vervangen met bepaalde programmas.
smp.specialattack.netquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
wie heeft er een leuke server? -.-"
Ga niet gelijk huilen als je geen rechten meer hebt, niemand heeft meer rechten behalve sommige.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
wie heeft er een leuke server? -.-"
Ja is leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Flodder450 het volgende:
Drumpie?
vindt je t wat?
die giga cave
zonder de opvulling van bepaalde personen was er ook inderdaad niets geweestquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Yeah.
Piekartz, dan is gisteravond toch nog niet voor niets geweest.
Ik heb niks gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke idioot heeft mn boom gesloopt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die dit heeft gedaan staat dit te wachten..Als je nog een vinger in de pap wil hebben moet je dat dus niet doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon het niet latenIn the coolest little capital of the world
Doe ook ff een shoutout naar aSe38, gewoon omdat ik best een grote piemel heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Okay, even jullie hulp nodig hoor.
Ik maak een lijst van iedereen die betrokken was bij het filmen of mensen die gewoon online waren voor de lulz.
Drumpie
Plexcon
Looniar
Piekartz
MenderV
Bobbernaut
Flodder450
Ik ga het namelijk kut vinden als ik mensen vergeet.![]()
Dnbquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Okay, even jullie hulp nodig hoor.
Ik maak een lijst van iedereen die betrokken was bij het filmen of mensen die gewoon online waren voor de lulz.
Drumpie
Plexcon
Looniar
Piekartz
MenderV
Bobbernaut
Flodder450
Ik ga het namelijk kut vinden als ik mensen vergeet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |