15 15quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe oud is je zus? En hoe oud ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze is 15!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef OverRated het volgende:
Leuk forum, lees de reacties
http://www.girlz.nl/praat(...)gerand-op-schoolkamp
12-jarigen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef OverRated het volgende:
t komt wel goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef banapples het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet huilen van die smylies daar [ afbeelding ]
jewelquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor [ afbeelding ]
Die smileysquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef OverRated het volgende:
quote:Anoniem do 18 aug '11 21:19
haha jij bent echt grappig. zijn jullie ooit verkracht? misschien genieten jullie er wel van![]()
quote:EEN ROOSJE VOOR JOU
WAT ERG
quote:Anoniem vr 19 aug '11 13:47
jij zei een keer dat je dood wou als Jb er niet was zou je dood willen wil je dat nog steeds?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:02 schreef OverRated het volgende:
Pics van je zus
Sexwoordenboek forumquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Damn geniale plek om te trollen die site.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:30 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik heb het meegemaakt maar durf er met Bijna niemand over te praten:het ging zo op een dag kwam mijn gymleraar echt leukerd!Naast me staan heel dichtbij ik wist dat het niet zo hoorde maar hij keek met een rare blik ik zag dat hij meer wilde ineens trekte hij mn shirt omhoog Hij heeft me verkracht [ afbeelding ][ afbeelding ]ik raakte zwanger dus moest een abortus kzit nu op een nieuwe school [ afbeelding ]
onzin, ik heb alsnog gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
Dus een fout van een DTP'er, en het is meteen een verzonnen verhaal?
Hmm, mooie beredenering van een 15jarige...
3 er kunnen ook 2 meisjes verkracht zijn op het kamp 1 van 15 en 1 van 16quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef bang_bros het volgende:
[..]
onzin, ik heb alsnog gelijk.
er waren 2 opties in mijn ogen, dus ik heb sowieso gelijk.
Nee want er staat maar 1 verhaal in, en het zijn dezelfde namen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
3 er kunnen ook 2 meisjes verkracht zijn op het kamp 1 van 15 en 1 van 16
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef MAHL het volgende:
Aha, maar misschien was ze wel 15 toen ze anaal vernederd werd, en is ze op moment van schrijven 16?
Link?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef das_phantom het volgende:
Ik word altijd geil van die meidenfora met vragen over masturberen en scheren![]()
Ja ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef das_phantom het volgende:
Ik word altijd geil van die meidenfora met vragen over masturberen en scheren![]()
Tis maar net wat jij vermaak vindquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |