Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee: misschien is het wel een les voor je
Sportschool is veeeeeeeeeeeel beter voor je dan wandeleb. Bereik je veeeeeeeel meer meequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat maar![]()
Ik zit te twijfelen.. vind het eigenlijk te mooi weer om naar de sportschool te gaan, liever wat langer wandelen, maar mijn grote teen ligt nog open.. en dat is pijnlijk..
Bedankt voor alle felicitaties.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, gefeliciteerd Bluezz en golfer! Nog leuke plannen?
*padum* *tssjj*quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportschool is veeeeeeeeeeeel beter voor je dan wandeleb. Bereik je veeeeeeeel meer mee
Klopt, vandaar de twijfel ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportschool is veeeeeeeeeeeel beter voor je dan wandeleb. Bereik je veeeeeeeel meer mee
Lekker!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt voor alle felicitaties.
Ja. Vanavond een lekker menuutje aan de teppanplaat bij deze Japanner.
Ik drie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de twijfel ookMaar goed ik ben al 2x geweest deze week.. en jij?
![]()
Ik één, want mijn abo is verlopenquote:
Dat klinkt heerlijk en het weer zou ook morgen prachtig zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen trouwens familiefeest bij mijn tante in Friesland. En ze woont aan een riviertje bij een meer, heeft een motorboot en een zeilboot én kano'sDus dat wordt spetteren
Nee hoor. Want een beetje uithoudingsvermogen om het 6 jaar getrouwd vol te houden is natuurlijk geen echte prestatie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Had dat eigenlijk als TT moeten doen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Jochem Myjer stuurt een taart naar het ziekenhuis waar ze hem van zijn tumor verlost hebben. Klik:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |