abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101483721

Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101483762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Waarom zet je Afellay en Amrabat erbij? Die waren al verkocht voor dit seizoen hoor?
Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
pi_101483786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
pi_101483797
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
pi_101483810
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:13:21 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101483814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je bron va het salaris van Bulykin.
En jij denkt niet dat ze in de tussentijd nog een salarisverhoging krijgen?
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.

http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
pi_101483901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.

http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
overgrote deel, tja, dat kan 6 ton zijn, dat kan 7 ton zijn.
Hij moet sowieso al bijna aan de 6 ton zitten vanwege het ontbreken van een EU status.
pi_101483923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
En de transfers van Doedelzak zijn juist vorig seizoen afgeboekt zodat het verlies minimaal was. Creatief boekhouden?
pi_101483930
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Volgens mij loop bij elke club het boekjaar eind juni af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:19:06 #10
342627 tja77
pi_101483981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef stoeltafel het volgende:
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
3 miljoen per jaar minder dus, de spelers die ze hebben vastgelegd kosten in aankoop 10 miljoen meer dan dat PSV uit transfergeld had overgehouden. Die mannen liggen allemaal voor 4-5 jaar vast. Tuurlijk zal dat salaris omhoog gaan, maar dat zou kunnen zijn bij CL deelname, of goed functioneren wat ook weer een hogere verkoopprijs oplevert. Wat is dan het probleem?

http://www.ed.nl/sport/ps(...)-PSV-fors-omlaag.ece
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:21:06 #11
342627 tja77
pi_101484037
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.

Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
pi_101484076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:21 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.

Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
pi_101484087
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.

Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:29:02 #14
342627 tja77
pi_101484270
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.

Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:29:31 #15
342627 tja77
pi_101484285
oeps... excuus
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:30:15 #16
342627 tja77
pi_101484314
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
pi_101484317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101484360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:32:29 #19
342627 tja77
pi_101484394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
Ik denk ook wel dat er voldoende supporters hun vraagtekens zetten bij de aankopen. En bij het vele geld dat er mee gemoeid is, maar het kan ook voor onrust stoken, terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is.
pi_101484402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
pi_101484431
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
pi_101484474
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
pi_101484550
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:42:11 #24
342627 tja77
pi_101484676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
PSV publiek is altijd verwend geweest, misschien niet altijd met het mooiste voetbal, maar wel met de beste prestaties nationaal gezien in de laatste 20-30 jaar. 3 jaar geen kampioen is inderdaad lang, en dan krijg je gefluit. Maar dat heb je bij iedere ploeg die ondermaats presteert. Overal lopen supporters voortijdig weg, als hun team 10 minuten voor tijd de 0-3 om de oren krijgt. Maar het team in de steek laten, ik denk dat dat niet zo snel zal gebeuren. het Philips stadion, is procentueel gezien nog steeds een goed gevuld voetbalstadion.
pi_101484691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behouden :) Veel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')