Ja, want wiskunde en logisch nadenken staan parallel aan elkaar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:15 schreef Nobu het volgende:
Slim zijn en slecht zijn in wiskunde is onmogelijk. Slecht zijn in wiskunde betekent namelijk dat je niet in staat bent logisch na te denken.
Jammer dit. Heel erg jammer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Knevelt het volgende:
Wiskunde is een slijpsteen voor de geest
Het doet misschien soms pijn
maar, oh, scholier blijf toch bij je leest
Wie slim wil zijn
vind de wiskunde een feest
Vond je het anders wel een mooi gedicht?quote:
Sterker nog, wiskunde is niet meer dan een oefening in logisch nadenken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want wiskunde en logisch nadenken staan parallel aan elkaar.
Nobu. De grootste kankeraar van fok.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sterker nog, wiskunde is niet meer dan een oefening in logisch nadenken.
Wiskunde niet je beste vak?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nobu. De grootste kankeraar van fok.
Het was meer een algemene opmerking, niet op zijn post.quote:
Ah oké.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Het was meer een algemene opmerking, niet op zijn post.
Ik had een 9,8 voor CE Wiskunde A1,2. Geen grappen.
Mee eensquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
En ik heb een veterstrikdiplomaquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En ik heb een veterstrikdiploma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Baas mij lukt dat denk ik niet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Denk het ook nietquote:
Jeetje, had ik dat maar geweten tijdens mijn eindexamen wiskunde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij doet nog middelbare?quote:
Ik doe van alles wat een beetje. Maar nee ik heb vroeger mijn toekomscht verkloot. En nu moet ik dus de vavo doen om me naar havo omhoog te werken.quote:
Tijdens je examen is het te laat om logisch nadenken te oefenen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, had ik dat maar geweten tijdens mijn eindexamen wiskunde.
Hallon, jij bent lekker jong ventje. Maar je bent wel goed bezig door klassieke filosofie te lezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik doe van alles wat een beetje. Maar nee ik heb vroeger mijn toekomscht verkloot. En nu moet ik dus de vavo doen om me naar havo omhoog te werken.
gr gr.
Klopt zij zullen mij helpen op mijn pad. Dan kan zelfs wiskunde mij niet weerhouden van mijn doel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hallon, jij bent lekker jong ventje. Maar je bent wel goed bezig door klassieke filosofie te lezen.
Dat dacht ik dus ook, ik ben dan ook verbaast dat het alleen voor vwo'ers verplicht is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wiskunde is toch al tijden min of meer verplicht? Toen ik een profiel moest kiezen 7 jaar geleden zat in elke profiel wiskunde.
Ik deed (uiteraardquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik ben dan ook verbaast dat het alleen voor vwo'ers verplicht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |