de slim 250 met GoW is momenteel bij de eplaza voor 185 euro! volgens de website is ie duurder, maar ik heb hem echt in de winkel gekocht voor 185!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Het Slim 4GB + GoW3/FIFA12-pakket is opeens 199 euro bij Bol.com, gisteren nog 165 euro maar toen twijfelde ik nog....
Je kunt kiezen hoe je wil betalen.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Blast het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom Resident Evil 4 HD bij mij op Xbox live staat voor ¤19.99 ipv 1600 MS points? (Lees namelijk overal dat het 1600 msp is, dus vind het een beetje wazig dat er bij mij dit staat)
Ik heb evt nog wel een drive liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Regelmatig kamp ik met het probleem dat mijn DVD-speler geen dvd's meer leest. Dit verhelp ik door de 360 uit elkaar te halen en de sensor van de DVD-speler handmatig op de goede positie te zetten.
Dit is natuurlijk niet echt een klusje dat ik vier keer per week wil doen en aangezien ik al een 360 heb sinds 2005 en de garantie dus al lang verlopen is wil ik het anders oplossen.
Ik vroeg me dus af of het mogelijk was een dvd-speler uit een oude pc te halen en die in de 360 te zetten? Of zit ik vast aan een specifiek model dvd-speler? Of is dit helemaal niet mogelijk en heb ik gewoon een nieuwe nodig zodra ik het zat ben?
Profiel op USB zetten en savegames die je wil meenemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk er over om nog een xbox 360 te kopen, wel 2ehands dan, voor een andere locatie. De HDD neem ik dan gewoon mee van mijn oude xbox zodat ik mijn account en xbox live op beide locaties heb. Moet ik ergens op letten als ik een 2e hands xbox ga kopen?
Een xbox live ban is geen probleem toch want die zit op de HDD? Niet dat ik van plan ben er zo een te kopen maar voor het geval dat.
Ah tnx, zoiets dacht ik al maar kon het zo snel niet vinden. (alleen add/edit credit card en paypal)quote:Op donderdag 22 september 2011 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt kiezen hoe je wil betalen.
wist niet dat ie al uit wasquote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Blast het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom Resident Evil 4 HD bij mij op Xbox live staat voor ¤19.99 ipv 1600 MS points? (Lees namelijk overal dat het 1600 msp is, dus vind het een beetje wazig dat er bij mij dit staat)
Is die RE4 een beetje opgepoetst of zijn het PS2 graphics?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Blast het volgende:
Gewoon PS2 graphics in HD resolutie, weer een kutport dus, niets gedaan aan de graphics voor de rest (of de gameplay for that matter)quote:Op donderdag 22 september 2011 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is die RE4 een beetje opgepoetst of zijn het PS2 graphics?
Elke HD-port is toch gewoon enkel met aangepast resolutie? Dat is nou precies wat er mis is met de industrie. Er wordt totaal geen moeite gedaan en iedereen koopt die meuk als blinde schapen. Meeeh kooopeeeehh.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon PS2 graphics in HD resolutie, weer een kutport dus, niets gedaan aan de graphics voor de rest (of de gameplay for that matter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke HD-port is toch gewoon enkel met aangepast resolutie? Dat is nou precies wat er mis is met de industrie. Er wordt totaal geen moeite gedaan en iedereen koopt die meuk als blinde schapen. Meeeh kooopeeeehh.
Bij Sony is het helemaal erg. Daar is de grootste release van dit jaar een duo-HD-port
Nou nee, een game als Beyond Good & Evil hebben ze ook de textures en models aangepast om die wat meer hedendaags te maken, ook een game als Oddworld: Stranger's Wrath krijgt een goede re-release met sterk verbeterde graphics. Ook Ocarina of Time is aangepast, ze hebben ook daar flink aan de graphics geleuteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan dus ook wel beter dan alleen de game in HD te zetten met framedrops, het gebeurt alleen niet veel.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ja dat zal wel, maar er zijn dus wel HD ports die wel de moeite waard zijn, gelukkig voor ons. Dat de massa niet per se smaak heeft mag inmiddels wel bekend zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
BGE en Oddworld zijn wel weer twee games die het qua verkopen dan weer niet goed doen. Ik durf er een ijsje op in te zetten dat RE4 HD veel meer verkoopt.
OoT is wel de goede uitzondering, daar is tijd en liefde in gestoken EN die verkoopt goed.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan kan ik misschien beter mijn PS2 afstoffen en daar mijn RE4 op gaan spelen.
Kijk en lees wat reviews en je weet dat je hem niet moet halen, is echt een retesimpele port waarbij ze geneens de framerate vloeiend weten te houdenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand m al gehaald? wil m wel halen maar zie dat er geen demo van is
Gek he, het is zowat het enige spel voor de 3DS en ze zijn de muziek vergeten.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
OoT is wel de goede uitzondering, daar is tijd en liefde in gestoken EN die verkoopt goed.
"Time to get plucked....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |