Hmm. Is dan toch een redelijk populair spelleke. Ik zeg net nog tegen een collega, wie download er nu een voetbalspel. Zou je niet verwachtenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Het schijnt te komen doordat de demo van FIFA 12 door zoveel mensen tegelijk wordt gedownload, dat heel Xbox Live er uit is geklapt
waarom niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Is dan toch een redelijk populair spelleke. Ik zeg net nog tegen een collega, wie download er nu een voetbalspel. Zou je niet verwachten
Om daarom niet. Zo, discussie gewonnen.quote:
shitquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om daarom niet. Zo, discussie gewonnen.
Komt ook omdat EA met NFL geen concurrentie geniet van bijvoorbeeld 2k of Konami.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef msnk het volgende:
Bewijs dat voetbal = win. Met een nieuwe NFL krijg je dat niet
Maakt niet uit joh. Volgende keer win jij misschien.quote:
ok. ik hoop het.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Volgende keer win jij misschien.
yep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
Jimjim hoe had jij Oneplays gecontacteerd over je game? via report a problem?
Die van mijn is nu ook al een week geleden terug en staat nog niet aangegeven.
M'n 2de spel zal ook nog wel een week of 2 duren ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:27 schreef Lijnloos het volgende:
Bij mij duurde het terugsturen ook lang hoor... 26-8 op de bus, 7-9 geregistreerd als ontvangen... Gelukkig was ik op vakantie, dus mis er ook niks aan, maar wel iets om te onthouden. 2e spel ook al ruim binnen, dat wel!
kutquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep.
ze zijn wel lekker bezig daar want ze zouden me vandaag deus ex moeten sturen maar dat is ook nog niet gebeurd
?quote:
quote:Full Game - Crimson Alliance
Aanmelden om dit te beoordelen
RELEASEDATUM: 7-9-2011
GROOTTE: 972,28 MB
Beschrijving | Dit delen
GRATIS
Downloaden naar Xbox 360
Zeker zo een klasse die je moet kopen...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Speel maar, kost je 800 tot 1200 punte.
ja echt dikke bullshit dat ze dit gratis noemenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zeker zo een klasse die je moet kopen...
mensen die denken dat het maar gewoon gratis isquote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja echt dikke bullshit dat ze dit gratis noemen![]()
als er ergens gratis staat dan denk ik wel dat t gratis jaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mensen die denken dat het maar gewoon gratis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |