Met dank aan bbfun.quote:ich find das so gemein ey (1000mal) wie kann man so gemein sein, ich bin doch immer lieb und so tapfer, das ist voll gemein, ich werde immer Angst haben jetzt im Dunkeln, ich will zu meiner Mama, ich finde das so gemein, man....alles mit Quengel-Heul-Stimme.
Bitte BB mach mir nicht so große Angst, ich habe wirklich Angst, das ist gemein, so gemein ey, wir sind die Bewohner.
so gemein, so gemein, hier läuft eine Spinne rum, jetzt heult sie.....ich will das auch schafen, man versteht leider Rayo nicht.....Daggy jammert und heult
LOL, ik laat het geluid maar uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:04 schreef snetje het volgende:
en ze slaapt nog steeds niet .... dat wordt vandaag een wandelend lijk ipv. een wandelende tak
De rest zit in het SB. Ik zie alleen Jaqui niet.quote:
och! alweer zogenaamd ziekjes en straks inene weer beter....quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest zit in het SB. Ik zie alleen Jaqui niet.
Ik lees op de chat dat ze in de slaapkamer ligt. Ze voelde zich niet goed.![]()
En Daggi maar zeggen dat ze niet geslapen heeft. Dit is niet om uit te houden.
Yep, daar kun je op wachten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:18 schreef snetje het volgende:
och! alweer zogenaamd ziekjes en straks inene weer beter....
Dit zal ook in Duitsland de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef rubje het volgende:
Blijf het apart vinden dat BB zowat overal in de EU niet meer wordt getoond maar in Duitsland het nog volop doorgaat... [ afbeelding ]
Ik ben ook met stomheid geslagen. Wtf?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:40 schreef snetje het volgende:
huh... Cos al uit het SB.... mag dat al? Rayo vraagt wat maar Cos zegt niks...
Gutenmorgen alle...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook met stomheid geslagen. Wtf?
Volgens de chat heeft hij nog met niemand gesproken.
Geruchten doen de ronde dat hij naar huis gaat. Ik ben benieuwd.
net gezien jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef beequeen het volgende:
Het filmpje van vannacht.
http://www.bb-unzensiert.de/#!mediathek
Bron: bb-unzensiert.
En, gevonden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef DjinN het volgende:
Even teruglezen waarom Cosi in het SB moest
Nee joh, natuurlijk niet. Het gaat er mij om dat de huidige bewoners niks presteren en ze mensen van buiten nodig hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef DjinN het volgende:
en dat slaat op ?Als ze maar geen kans maken op ook maar iets van de finaleprijzen dan vind ik het best
Ohnee gelukkig ik schrok al. Idd sneu zooitjequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet. Het gaat er mij om dat de huidige bewoners niks presteren en ze mensen van buiten nodig hebben.
Sneu zooitje.
Bah... oud bewoners die weer terugkomen... ik heb eigenlijk nooit een BB gezien waarin dat leuk of goed verliep. 2 van de 3 mag ik sowieso al niet. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers. M'n gevoel zegt dat die dramatisch gekelderd zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de chat dat BB heeft aangekondigd dat Lisa, Benson en Yasmin maandag komen en een week blijven. Man oh man, ze zijn echt wanhopig.
Ik ook niet, maar dit duffe zooitje is echt verschrikkelijk. Maar een hele week Benson......quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:20 schreef akveor het volgende:
Bah... oud bewoners die weer terugkomen... ik heb eigenlijk nooit een BB gezien waarin dat leuk of goed verliep. 2 van de 3 mag ik sowieso al niet. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers. M'n gevoel zegt dat die dramatisch gekelderd zijn.
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohnee gelukkig ik schrok al. Idd sneu zooitjeEn zoals ik al zei: vind het echt nergens op slaan dat ze nu weer 3 oudbewoners het huis in gooien. Stom recycle gedoe daar. Dalijk komt Valencia ook nog terug
Zet die bij Benson neer en je hebt geheid ruzie
OH GOD! WAAROM DOEN ZE DAT NIET??Dan heb je fantastische tv
2 manwijven tegen elkaar
![]()
Ik heb nog liever dat Rayo of Benny wint dan de rest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef akveor het volgende:
Ja BQ en vergeet Rayo en Benny ook niet.
Hetzelfde publiek dat Huub wegstemde.quote:Ik vraag me af wat voor een soort publiek eigenlijk stemt. Na 12 Staffels verwacht je toch dat ze een beetje door hebben hoe het werkt.
Danke Schönquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef snetje het volgende:
http://de.justin.tv/irrenhaus?#/w/1709090272
Thanx snetje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef snetje het volgende:
http://de.justin.tv/irrenhaus?#/w/1709090272
Guten Abend, kijkcijfers kun je vinden in dit topic...quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit duffe zooitje is echt verschrikkelijk. Maar een hele week Benson......![]()
Kijkcijfers kun je terugvinden op Twitter #bbde en Osvaldo weet er veel van.
Is hij nu vrij van nominatie? En gaat het dus tussen Jaq en Benny?quote:
Yep, vanaf nu wel. Hij kreeg ook 3 punten van de bellers. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Is hij nu vrij van nominatie? En gaat het dus tussen Jaq en Benny?
Ik heb de laatste paar dagen weinig kunnen kijken, heb veel problemen met mijn internetverbinding gehad...
Ik begrijp ook niet wat men zo leuk aan Leon vindt... Maar ja, er zijn nog wel een paar andere dingen aan deze BB die ik ook niet snap...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, vanaf nu wel. Hij kreeg ook 3 punten van de bellers. Onbegrijpelijk.![]()
Als Rayo wint kan ik daar wel mee leven maar Benny...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef DjinN het volgende:
BB is voor mij alleen maar goed geeindigd als Daggy eruit geflikkerd wordt, en Rayo of Benny wint
Ja ok, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Als Rayo wint kan ik daar wel mee leven maar Benny...Die is pas heel laat in het huis gekomen en toen ook nog eens vrijwillig opgestapt, dat vind ik geen overwinning waard...
Ja,hoor...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef DjinN het volgende:
Meh..had zin om the green mile te kijken, maar die wordt nergens gestreamed
Graag gedaan...quote:
rayo ook niet meer...ik moet ingrid helemaal niet,maar dat die nieuwe mensen verkiest over oude..en dan tschackelina...liefdevol masseren..verliefd kijken en dan haar wel als nieuwe nomineren...ik ben benieuwd wat die doet als jasmin terug komt..zag de oude afleveringen..maar dat mens heeft alltijd wel een hangende smoel als ze praat...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Als Rayo wint kan ik daar wel mee leven maar Benny...Die is pas heel laat in het huis gekomen en toen ook nog eens vrijwillig opgestapt, dat vind ik geen overwinning waard...
Jackje gaat maandag ... en dan gaat de (race) om Rayo de straler , Cos the wanabee Boschiedo, Leon the hangover partydancer, Daggy de 31jarige eeuwige vrolijke peuter en de ietwat luidruchtige schreeuwende pieper Benny....quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef akveor het volgende:
Bedtijd heren...
[ afbeelding ]
Voor één iemand is het echt slapend 'rijk' worden..
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Jackje gaat maandag ... en dan gaat de (race) om Rayo de straler , Cos the wanabee Boschiedo, Leon the hangover partydancer, Daggy de 31jarige eeuwige vrolijke peuter en de ietwat luidruchtige schreeuwende pieper Benny....
soms he! ... heel soms dan kijk ik en dan denk ik van hmmmmppff..
Rayo straalt water in ..maar maakt zijn melk warm voor zijn nescafe in de magnetron .. te dubbel dusdoet zo lief tegen de kippen maar vreet gerust alles af van een kippenbout....
Leon was vandaag de geheeeeeeeeeeeeeele dag bezig om zich goed te praten ... hij bleef maar doorgaan over dat er een heule grote spin over hem heen moet hebben gelopen want anders had hij het echt! echt! echt! niet opgegeven ... neun echt! niet!!!![]()
Cos zal het van de Tokkie's moeten hebben en de 1% muziekliefhebbers die ook Boshiedo achter ..of zijn Klaus nageaapgedrag...
staan
Daggy ...die slaapt kats door de finale heen!! die is straks zo moe dat BB haar maar laat slapen![]()
Benny ...tja ... ging weg om toch ietwat medische toestanden waar wij niet alles van meekregen ...maar is echt blij weer terug te zijn en schroomde zich ook niet om Jac ff recht te zetten ....
idd! met maar 1 stream zie je als streamer niet allesquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:38 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Qua saaiste BB hebben we een winnaar. Wat een afgang, ergernis en treurnis. Wanneer je na zoveel jaar nog niet weet hoe je een BB moet maken dan mag je, als redactie zijnde, de ogen wel uit de kop schamen.
De eerste weken waren best veelbelovend. De downfall is naar mijn mening begonnen met de terugkomst van Jordan en de vreemde keuze van het publiek haar te verkiezen boven Jasmin. Toen is de natuurlijke spanning uit het huis gehaald en was er schijnbaar alleen nog maar plaats voor nep en gemaakt gedrag.
De mensen die later in het huis kwamen hebben zich prima aangepast. Ze hebben weinig van zichzelf gezien qua emotie. Er waren veel krokodillentranen en nep gelach. Alles voor de zg goede lieve vrede. Dat zo'n Steve zichzelf als grote favoriet zag geeft ook al aan hoe verknipt de bewoners van deze staffel eigenlijk wel niet zijn. Egotrippen en grootheidswaanzin.
Ik heb geen streams.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag spapaars, jij kunt je hart weer ophalen.![]()
BBfun bijgelezen. Cosi is vanochtend om 04.00 uur weggeroepen en mocht naar een labyrinth ergens in Nederland of België. Er hat es nicht geschafftdus geen verrassing voor Cosi.
De BW worden sinds 13.00 uur om en om naar de SZ geroepen en ziiten daar minstens 1 uur p.p. Ze hebben het over een test maar niemand mag iets zeggen. Op de chat speculeren ze over een leugendetectortest.
Dat zal wel weer spannend worden.
Geen idee, ik let daar nooit op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt dat mens toch altijd met haar benen wijd? Charming, NOT.
[ afbeelding ]
Ah ok, Kitek wellicht?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef spapaars het volgende:
Ik heb geen streams.
Maar anderen wel, en die plaatsen het 1 en ander.
Ze vallen allemaal door de man met hun bullshit als ze aan de detector moeten. Geeneen uitgezonderd.quote:Had al gelezen over de leugen detector.
Rayo gaf al aan dat hij er niet vrolijk van wordt, en dat is te begrijpen, want hij vertelde dat mocht hij winnen een groot gedeelte van de prijzenpot.naar een goed doel gaat hij doet een Jaap na.
En dan ook nog al zijn spirituele bullshit.
Huh? Ik lette even niet op dus niet gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Darklight het volgende:
Wat deed Jacky daar? Was in een ruimte met een oude kerel met grijs haar
quote:
Was ook maar 0,1sec te zien, denk een schakelfoutquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Ik lette even niet op dus niet gezien.
Gutentag alle...quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag spapaars, jij kunt je hart weer ophalen.![]()
BBfun bijgelezen. Cosi is vanochtend om 04.00 uur weggeroepen en mocht naar een labyrinth ergens in Nederland of België. Er hat es nicht geschafftdus geen verrassing voor Cosi.
De BW worden sinds 13.00 uur om en om naar de SZ geroepen en ziiten daar minstens 1 uur p.p. Ze hebben het over een test maar niemand mag iets zeggen. Op de chat speculeren ze over een leugendetectortest.
Dat zal wel weer spannend worden.
Hoi Roevka. Tsja, de spoeling wordt dun.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:19 schreef akveor het volgende:
Gutentag alle...
Wanneer je om 4 uur weggeroepen wordt en dan naar een labyrinth in BE of NL mag lijkt me dat al meer dan genoeg verrassing. Alles voor de (nog overgebleven) kijkerts....
Bron:http://bb11blog.wordpress(...)-verliert-challenge/quote:Cosimo wurde von den Facebook Fans ausgewählt die Challenge “Irgendwo im Nirgendwo” zu bestreiten.
Cosimo wurde von Big Brother zu einen Labyrinth gefahren und sollte dort offenbar alleine wieder rausfinden.
“Ich dachte ich hätte ein paar Tricks, aber die haben auch nichts gebracht. Hätte ich das gewusst, hätte ich lieber weiter geschlafen.”, erzählte Cosimo.
Trotzdem Cosimo einen Plan bekommen hat, konnte er die Challenge nicht gewinnen.
Es ist Cosimos Schwäche, dass er sich immer verfolgt und schlecht behandelt fühlt, deswegen ging er auch davon aus, dass die Facebook-Fans dachten sie könnten ihn mit einer “Spinnen”-Challenge ärgern. Seine Mitbewohner versuchten ihn aber davon zu überzeugen, dass es von den Fans gut gemeint war.
Het is pijnlijk duidelijk geworden dat deze bewoners voor alles wat ze in het huis doen een beloning willen. Het gaat dus niemand meer om de ervaring, het project, elkaar te leren kennen of er gezamenlijk iets leuk van te maken. Het is zuchten, piepen, kreunen en steunen bij alles wat ze doen. Er is meer plezier, gezelligheid en vermaak in een bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron:http://bb11blog.wordpress(...)-verliert-challenge/
Owww nou dan had BB hen de titel wel eens mogen vertellen... het is Big Brother, the Secret bij mijn weten. Tering als ze dat hadden geweten dan hadden ze misschien het spel wel gespeeld...quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:47 schreef beequeen het volgende:
Roevka, ze denken dat ze de beste Staffel ever zijn om dat de titel van BB, BB extreme is.
Daar komt nog bij dat ze allemaal te dom zijn om voor de duvel te dansen. Dat kwartje valt nooit (bij Demins viel het het ooit) .
Ze hebben het zelf steeds over BB extreme. Dat hele secret gedoe hebben ze na een paar weken gewoon laten vallen. Niemand deed er iets mee, behalve Inge.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef akveor het volgende:
Owww nou dan had BB hen de titel wel eens mogen vertellen... het is Big Brother, the Secret bij mijn weten. Tering als ze dat hadden geweten dan hadden ze misschien het spel wel gespeeld...![]()
Demins? Ik kom er ff niet op.
Met dank aan BBfun.quote:Leon sagt er hat vergessen nach einer Spinnentherapie zu fragen.
es fliegen Hubschrauber oder Flugzeuge über den Garten
jaqui fragt sich wie die piloten immer die Orientierung behalten können
leon und rayo sagen, dafür gibt es instrumente im cockpit
Oh, ik heb de verkeerde link. Thanx Tegengas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Linkje voor de daily: http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1713908768
Morgen is natuurlijk ook na de reclame... het was er iig niet voor....quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Na de reclame Cosi in het labyrinth.
Edit: Niet dus. Wat een fuckers.![]()
Ik ga deze nepshit niet afwachten. Fijne avond allemaal.quote:Bewohner, eure Zeit neigt sich dem Ende. Für jeden gab es schöne und traurige Momente im BB-Haus.
Ihr habt nun 30 min Zeit euch für euch selbst Gedanken zu folgenden Fragen zu machen:
Was war mein schönstes Erlebnis?
Welches Erlebnis war für mich besonders traurig und enttäuschend?
Wer war mein liebster Mitbewohner und warum?
Welchen Bewohner konnte ich am wenigstens leiden und warum?
Auf Ansage von BB stellt ihr euch nacheinander auf das Podest und tragt eure Ergebnisse vor.
Die Reihenfolge dazu lautet:
Benny, Rayo, Jaquelina, Cosimo, Leon und Daggy.
Thanks... ga ik maar eens kijken zodat ik iets op de hoogte ben voor de live van morgen.. normaal kijk ik altijd met plezier terug in het weekend maar sinds Ingrid's vertrek is er niemand meer die ik mag. Het is, zoals je zegt, een laf inspiratieloos zooitje.quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Ah, Betze werkt.
http://de.justin.tv/01_betzemadel?#/w/1718675360
Een terugkerend item in BB waarvan je op voorhand al weet je dat het niks is... wat sturende vraagjes van BB. Waarvan je weet dat deze bewoners nauwelijks een antwoord op durven geven. Seen it and been there...quote:Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Straks de leugendetectortest Roevka. Maar dat zal ook wel niks zijn.
Dus dat. De live is nu even interessanter. Leon vs Daggi.quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef akveor het volgende:
Een terugkerend item in BB waarvan je op voorhand al weet je dat het niks is... wat sturende vraagjes van BB. Waarvan je weet dat deze bewoners nauwelijks een antwoord op durven geven. Seen it and been there...
quote:
Uh nee. In de TZF?quote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Huh, iedereen heeft bij de test ook draden om de borst, behalve Cosi.
Roevka, heb je dat toevallig gecapt?
Yep.quote:
Ja Roevka. Hij heeft de weekmatch gewonnen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef akveor het volgende:
Wat hoor ik nu? Voice over: voor wie is het voorbij? Jacquelina ODER Benny?
Vertel me niet dat Leon ook nog eens een vrijstelling heeft.
Maar hoe kan dat dan... de kijkers kunnen toch al de hele week stemmen?quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja Roevka. Hij heeft de weekmatch gewonnen.
Jaqui, Leon en Benny hadden iedere dag een match. Leon heeft gewonnen en het publiek gaf hem ook nog 3 punten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef akveor het volgende:
Maar hoe kan dat dan... de kijkers kunnen toch al de hele week stemmen?
Ik snap er helemaal niks meer van. Wat een achterlijke BB is dit geworden zeg.
Man wat ben ik pissed off...
vandaag nog maar even proppen dan... nu kan het nog want vanavond gaat zequote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef beequeen het volgende:
En Jaqui eet, eet en eet. Niet te geloven, waar laat ze het?
Goedemorgenquote:Op maandag 5 september 2011 09:34 schreef snetje het volgende:
vandaag nog maar even proppen dan... nu kan het nog want vanavond gaat ze
Balen? Als ik dan toch moet kiezen dan hoop ik dat Benny optieft.quote:Op maandag 5 september 2011 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat vraag ik me af, in de meeste polls staat Benny bovenaan om te vertrekken. Balen.
Wat een gezelligheid weer.![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je wel gelijk in maar ik heb zo'n schurfthekel aan Jaqui. Meeloper en na-aper, blegh.quote:Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef akveor het volgende:
Balen? Als ik dan toch moet kiezen dan hoop ik dat Benny optieft.
Hij had het huis al vrijwillig verlaten dus heeft eigenlijk al geen recht meer uberhauptin het huis te zijn.
Dat is zijn nepbaard, nepwenkbrauwen make-up.quote:Op maandag 5 september 2011 11:09 schreef Darklight het volgende:
Wat smeert die Benny allemaal op zn gezicht? Zag hem laatst zn gezicht wassen, dat water was gewoon zwart
quote:Op maandag 5 september 2011 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tja, je moet toch wat ...... sorry, dames, was net te laat .....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedenavond, deze doet het zeker: http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1723235968quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
Hoi, iemand al een linkje voor de TZF of gaat Betze het doen? Ik hoop het.
http://de.justin.tv/01_betzemadel
Dankjewel Tegengas. Streamt Irrenhaus ook de live?quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, deze doet het zeker: http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1723235968
Ja, normaal gesproken wel.quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel Tegengas. Streamt Irrenhaus ook de live?
Dat is mooi, nogmaals bedankt.quote:
Te kinderachtig voor woorden, maar ik verwachtte niks anders.quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef snetje het volgende:
ah! nu krijgen we het gemok over het dansen ... dat had ik gisteren gemist ...
Guten abend Roevka. Een avondje ergeren is nooit weg.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef akveor het volgende:
[me=akveor]is present en heeft daarvan eigenlijk nu al spijt...
[/me]
Nabend alle.
Dat laatste is nog maar de vraag Tegengas. BB heeft dat nog niet bevestigd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat staat er gepland voor de liveshow, behalve Benny er uit ?
Benson, Jasmin en Lisa terug het huis in, nog meer al bekend ?
Bron: Bbfun.quote:Die letzte Liveshow vor dem großen Finale am 12. September 2011 ist mit dem letzten Raus-Voting verbunden. Schon heute dürften Jaquelina und Benny zittern. Der quirlige Benny, überschäumend in seinem Temperament, versuchte schon bei seinen Ansprachen das Publikum durch den etwas flapsigen Charme auf seine Seite zu ziehen. Jaquelina, das blonde Hausküken ist da etwas zurückhaltender, nicht weniger dürfte sie sich wünschen, diesen letzten Exit mit einem blauen Auge zu überstehen. Wer also wird der letzte Nachrücker und gleichzeitig ein Konkurrent für die bereits feststehenden Finalisten? Platz eins wird mit 125.000 Euro honoriert, Platz zwei mit einem schicken, neuen Auto und selbst für Platz drei gibt es noch eine schöne Reise.
Wer das Haus verlassen muss, liegt einzig und allein an den Zuschauern. Entscheidend werden die Eindrücke sein, welche die Nominierten bei ihnen hinterlassen haben. Wird Benny sein freiwilliger Auszug und dann der erneute Einzug zum Verhängnis oder haben sie Jaquelina weniger ins Herz geschlossen? Der Montag wird es zeigen. Cosimo, Daggy, Rayo und Leon können diesem Montag gelassen entgegen sehen, sie haben den Sprung ins Finale bereits geschafft.
Es gibt immer wieder Gerüchte, dass Ex-Bewohner einziehen werden. Bis zum jetzigen Zeitpunkt hüllt sich Big Brother und somit RTL II in Schweigen. Heiß gehandelt werden Benson und Jasmin, doch genaue Informationen gibt es nicht. Sollte tatsächlich Benson einziehen, wird noch einmal Schwung ins Haus kommen nächste Woche, während Jasmin sicherlich noch einiges zu klären hat. Man sprach davon, sie wäre aus dem Haus gemobbt worden. Gerüchten zufolge wären auch Valencia und Florian eingeladen worden, doch auch hierzu ist nicht genaueres zu erfahren.
Und noch ein Highlight erwartet uns: Der Drillinstructor kommt noch während der Liveshow ins Haus und wird sein Unwesen treiben. Ein "Match der Extraklasse" wurde angekündigt. Die Bewohner werden also noch einmal ihr Bestes geben müssen.
Im Studio begrüßen darf Alexandra Bechtel die vorige Woche aus dem Haus gewählte Ingrid. Das IT-Girl wird davon berichten, wie sie ihre Rauswahl verkraftet hat und vielleicht auch ein paar Zukunftspläne verraten. Wen sie favorisiert und wen sie lieber nicht im Finale sehen möchte, werden wir sicher auch erfahren. Als weiterer Gast wurde Indira Weiss angesagt. Ob die Sängerin auch mit einer Musikeinlage das Programm auflockern wird, ist ebenfalls noch nicht bekannt, doch sehr gut vorstellbar.
Der Final-Countdown läuft, die Stunden rinnen dahin und die Spannung steigt. Bleibt nur noch gute Unterhaltung und viel Spaß zu wünschen.
ohhh...ik hoopte eigentlijk op een leuke gezellige avond...quote:Op maandag 5 september 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Te kinderachtig voor woorden, maar ik verwachtte niks anders.
[..]
Guten abend Roevka. Een avondje ergeren is nooit weg.
Niks daarvan.. berg de alcohol en chips maar weer op.quote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ohhh...ik hoopte eigentlijk op een leuke gezellige avond...
Goffer de goffer, echt niet. Dat nepwijf moet naar huis. Dan Daggi, Leon, Benny,Cosi en Rayo wint.quote:
OMG OMG er komt dit jaar ook nog een winnaar....quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, echt niet. Dat nepwijf moet naar huis. Dan Daggi, Leon, Benny,Cosi en Rayo wint.
Hehehe, erg hè?quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef akveor het volgende:
OMG OMG er komt dit jaar ook nog een winnaar....
whahaha....ik ben akelig van braadworst....en alkohol alleen op zaterdag he??want ben elke dag in het verkeer...dus zit aan de cappuchino..quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Niks daarvan.. berg de alcohol en chips maar weer op.
Of in jouw geval: het bier en Bratwurst
Ook goede avond... Je hebt niets gemist hoor...quote:Op maandag 5 september 2011 21:33 schreef DjinN het volgende:
Dag mensen van het goede leven!
Na een erg treurig en zwaar weekend ben ik er weer. En dan loopt Firefox ook nog eens te kloten10 minuten bezig geweest om het programma op te starten ZONDER dat ie crasht
![]()
Val net binnen bij de livematch
Neej ik zag het. Alleen maar een match die bijelkaar geschreeuwd werd door die brulaapquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ook goede avond... Je hebt niets gemist hoor...
Het komt wel goed met mij, het is meer mijn vriend die het erg moeilijk heeft. Baal dat ik er nu niet voor em kan zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen DjiN. Iig strekte.![]()
OnTopic: Rayo was echt top tijdens de match.
Sterkte.quote:Op maandag 5 september 2011 21:42 schreef DjinN het volgende:
Het komt wel goed met mij, het is meer mijn vriend die het erg moeilijk heeft. Baal dat ik er nu niet voor em kan zijn.
OT: Rayo was idd weer super bezig
Dankjewelquote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
On Topic:De leugendetectortest is zo'n farce.
dat Rayo's ware aard naar voren komt?quote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef beequeen het volgende:
Leuk hoor, maar wat moet deze shit opleveren?
Lieve snet, het zijn toch allemaal nepfiguren?quote:
zijn Ingrid nominering zit me nog een beetje dwars ...quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve snet, het zijn toch allemaal nepfiguren?
Toch blijft Rayo voor mij de winnaar omdat Inge er niet meer is.
Ik ook Os, wat een langweile.quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een vervelende show weer...Eigenlijk wil ik alleen nog maar weten wie er gaat winnen, gelukkig nog maar één weekje... Ben deze slappe hap bewoners gewoon zo zat...
En die van Jacqi mij ook .....quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef snetje het volgende:
[..]
zijn Ingrid nominering zit me nog een beetje dwars ...
ik blijf haar leuk en grappig vinden ... het publiek schijnbaar ookquote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef DjinN het volgende:
Lippi....uhm...Ingrid is blij met alle Facebook berichten ? "Wirklich freundlich!"! Dan heeft ze de rest nog niet gelezen
Zo populair was ze echt niet
![]()
Ik vond er op het einde echt niks meer aanquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ik blijf haar leuk en grappig vinden ... het publiek schijnbaar ook
Zo valt er toch nog wat positiefs over de show van vanavond te melden...quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer geen Valencia in de show ......
Inderdaad, maar ik moest wel even zoeken .....quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zo valt er toch nog wat positiefs over de show van vanavond te melden...
Ja, nog maar eens een quizje, wat een spectaculaire live televisie...quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, nog een match ......![]()
[ afbeelding ]
Endemol is platzak.quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik ontzettend mis, waarom wordt er niet een zak geld ingegooid om
iemand te overtuigen om te vertrekken .....
Het is precies zoals Ingrid zegt veel achter iemands rug om lullen en zwart maken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik zie denk toch liever Leon winnen, hij is de enige die af en toe
zijn mening niet onder stoelen of banken stak en sommige bewoners direct aansprak.
Please Benny eruit! Jaqui moet blijven!quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
Please Jaqui eruit! Benny moet blijven!
+1quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
Please Jaqui eruit! Benny moet blijven!
Please weg met dat achterbakse mormelquote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Please Benny eruit! Jaqui moet blijven!
Ja dat zeg ik....quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Please weg met dat achterbakse mormel
Oh! Dus je wilt ook dat Jaqui weggaat ??quote:
Ik blijf nog hoop houdenquote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef beequeen het volgende:
Ga er maar vanuit dat Benny vliegt en dat niks blijft.
Mannen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef spapaars het volgende:
Laat benny lekker gaan.
Er zijn al teveel mannen daar.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef spapaars het volgende:
Laat benny lekker gaan.
Er zijn al teveel mannen daar.
Het zal wel goed betalen, zo'n kutbaantje.quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef akveor het volgende:
Ach mevrouw Königs is ook weer van de partij.
Hij is dan ook van de andere kant he, die doen wel vaker zoquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef akveor het volgende:
Pffffff moet je die Benny nu weer overdreven horen doen...
quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ach, ze gaat gewoon naar de geheime kamer .......
Je moest eens weten hoe weinig ik kijk.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef DjinN het volgende:
Ik vraag me af he, jullie vinden het zo'n kutshow, met losers etc etc. Waarom kijken jullie in godsnaam dan nog ???
Ik wil alleen nog weten hoe het nu precies afloopt...quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef DjinN het volgende:
Ik vraag me af he, jullie vinden het zo'n kutshow, met losers etc etc. Waarom kijken jullie in godsnaam dan nog ???
Ja ik vind het echt niet zo'n erge show hoor. Als ik aan de NL-editie denk vind ik deze nog keileuk. Bij de NL-editie viel ik altijd in slaap en skipte ik rustig een paar afleveringenquote:Op maandag 5 september 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil alleen nog weten hoe het nu precies afloopt...
nee hoor...eerst een motorzaag...dan een heggenschaar,,,dan een onkruidverdelger....dan een expert voor spinnen ragen...is alles te duurquote:Op maandag 5 september 2011 23:17 schreef DjinN het volgende:
Zal Daggy nou niet zoiets hebben van "omg...3 kerels hier in huis, ik moet me laten doorsmeren" ?
Deze BB slaat echt alles. De slechste BB die ik ooit gezien heb, Wat een triestigheid. De eerste 6 weken waren prima te doen. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts en volgde het ene dieptepunt op de andere. De laaste weken boeien me zo goed als niet. Het staat een beetje op de achtergrond aan maar verder dan dat ook niet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef DjinN het volgende:
Echt hequote:Op maandag 5 september 2011 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zitten we weer met haar opgescheept .....![]()
[ afbeelding ]
Precies, daar sluit ik me bij aan... En dan nu weer nog meer ex-bewoners terug, net of je naar een herhaling zit te kijken...quote:Op maandag 5 september 2011 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze BB slaat echt alles. De slechste BB die ik ooit gezien heb, Wat een triestigheid. De eerste 6 weken waren prima te doen. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts en volgde het ene dieptepunt op de andere. De laaste weken boeien me zo goed als niet. Het staat een beetje op de achtergrond aan maar verder dan dat ook niet.
dan valt het toch mee???de nederlandse sst was na 2 weken al erger als een valium..quote:Op maandag 5 september 2011 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze BB slaat echt alles. De slechste BB die ik ooit gezien heb, Wat een triestigheid. De eerste 6 weken waren prima te doen. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts en volgde het ene dieptepunt op de andere. De laaste weken boeien me zo goed als niet. Het staat een beetje op de achtergrond aan maar verder dan dat ook niet.
SST Had Joannaquote:Op maandag 5 september 2011 23:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan valt het toch mee???de nederlandse sst was na 2 weken al erger als een valium..
Ja idd. Ik vind deze staffel echt niet zo erg. Heb vaak in een deuk gelegen om Cosi, stiekem genoten van het gebekvecht van Benson, nog meer genoten toen ze eruitgesodemieterd werd. Rayo die liefdevol tegen een motje zat te pratenquote:Op maandag 5 september 2011 23:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan valt het toch mee???de nederlandse sst was na 2 weken al erger als een valium..
Deze BB had niets meer met Big Brother te maken. Zoveel dagen in afzondering enzo... met de geheimen werd niks gedaan door afspraken onderling. BB heeft over zich heen laten lopen. Het stemvee was deze BB ook helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vind deze staffel echt niet zo erg. Heb vaak in een deuk gelegen om Cosi, stiekem genoten van het gebekvecht van Benson, nog meer genoten toen ze eruitgesodemieterd werd. Rayo die liefdevol tegen een motje zat te pratenIk heb genoeg leuke momenten gezien hoor. Ik vond SST vele malen slechter en saaier
zo zie ik Rayo nog even heul liefdevol een kippenbout opknuivelen ....quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vind deze staffel echt niet zo erg. Heb vaak in een deuk gelegen om Cosi, stiekem genoten van het gebekvecht van Benson, nog meer genoten toen ze eruitgesodemieterd werd. Rayo die liefdevol tegen een motje zat te pratenIk heb genoeg leuke momenten gezien hoor. Ik vond SST vele malen slechter en saaier
Ja, Adamski doet het nu hierquote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef snetje het volgende:
[..]
stream link? ik kijk nu bij bb-friendz
http://bigbrother11live.info/ doet het ook ...
Neej Lisa, Jasmin zit nu toch te vertellen hoe erg Lisa is enz?quote:
iemand die het topic kan updaten graag ... Daggy is van slag .... de kippen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |