Met dank aan bbfun.quote:ich find das so gemein ey (1000mal) wie kann man so gemein sein, ich bin doch immer lieb und so tapfer, das ist voll gemein, ich werde immer Angst haben jetzt im Dunkeln, ich will zu meiner Mama, ich finde das so gemein, man....alles mit Quengel-Heul-Stimme.
Bitte BB mach mir nicht so große Angst, ich habe wirklich Angst, das ist gemein, so gemein ey, wir sind die Bewohner.
so gemein, so gemein, hier läuft eine Spinne rum, jetzt heult sie.....ich will das auch schafen, man versteht leider Rayo nicht.....Daggy jammert und heult
LOL, ik laat het geluid maar uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:04 schreef snetje het volgende:
en ze slaapt nog steeds niet .... dat wordt vandaag een wandelend lijk ipv. een wandelende tak
De rest zit in het SB. Ik zie alleen Jaqui niet.quote:
och! alweer zogenaamd ziekjes en straks inene weer beter....quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest zit in het SB. Ik zie alleen Jaqui niet.
Ik lees op de chat dat ze in de slaapkamer ligt. Ze voelde zich niet goed.![]()
En Daggi maar zeggen dat ze niet geslapen heeft. Dit is niet om uit te houden.
Yep, daar kun je op wachten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:18 schreef snetje het volgende:
och! alweer zogenaamd ziekjes en straks inene weer beter....
Dit zal ook in Duitsland de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef rubje het volgende:
Blijf het apart vinden dat BB zowat overal in de EU niet meer wordt getoond maar in Duitsland het nog volop doorgaat... [ afbeelding ]
Ik ben ook met stomheid geslagen. Wtf?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:40 schreef snetje het volgende:
huh... Cos al uit het SB.... mag dat al? Rayo vraagt wat maar Cos zegt niks...
Gutenmorgen alle...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook met stomheid geslagen. Wtf?
Volgens de chat heeft hij nog met niemand gesproken.
Geruchten doen de ronde dat hij naar huis gaat. Ik ben benieuwd.
net gezien jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef beequeen het volgende:
Het filmpje van vannacht.
http://www.bb-unzensiert.de/#!mediathek
Bron: bb-unzensiert.
En, gevonden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef DjinN het volgende:
Even teruglezen waarom Cosi in het SB moest
Nee joh, natuurlijk niet. Het gaat er mij om dat de huidige bewoners niks presteren en ze mensen van buiten nodig hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef DjinN het volgende:
en dat slaat op ?Als ze maar geen kans maken op ook maar iets van de finaleprijzen dan vind ik het best
Ohnee gelukkig ik schrok al. Idd sneu zooitjequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet. Het gaat er mij om dat de huidige bewoners niks presteren en ze mensen van buiten nodig hebben.
Sneu zooitje.
Bah... oud bewoners die weer terugkomen... ik heb eigenlijk nooit een BB gezien waarin dat leuk of goed verliep. 2 van de 3 mag ik sowieso al niet. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers. M'n gevoel zegt dat die dramatisch gekelderd zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de chat dat BB heeft aangekondigd dat Lisa, Benson en Yasmin maandag komen en een week blijven. Man oh man, ze zijn echt wanhopig.
Ik ook niet, maar dit duffe zooitje is echt verschrikkelijk. Maar een hele week Benson......quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:20 schreef akveor het volgende:
Bah... oud bewoners die weer terugkomen... ik heb eigenlijk nooit een BB gezien waarin dat leuk of goed verliep. 2 van de 3 mag ik sowieso al niet. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers. M'n gevoel zegt dat die dramatisch gekelderd zijn.
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohnee gelukkig ik schrok al. Idd sneu zooitjeEn zoals ik al zei: vind het echt nergens op slaan dat ze nu weer 3 oudbewoners het huis in gooien. Stom recycle gedoe daar. Dalijk komt Valencia ook nog terug
Zet die bij Benson neer en je hebt geheid ruzie
OH GOD! WAAROM DOEN ZE DAT NIET??Dan heb je fantastische tv
2 manwijven tegen elkaar
![]()
Ik heb nog liever dat Rayo of Benny wint dan de rest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef akveor het volgende:
Ja BQ en vergeet Rayo en Benny ook niet.
Hetzelfde publiek dat Huub wegstemde.quote:Ik vraag me af wat voor een soort publiek eigenlijk stemt. Na 12 Staffels verwacht je toch dat ze een beetje door hebben hoe het werkt.
Danke Schönquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef snetje het volgende:
http://de.justin.tv/irrenhaus?#/w/1709090272
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |