Held, volhouden hé.quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef brother52 het volgende:
2 weken nu. En het valt me nog steeds behoorlijk mee.
En als er moeilijke momenten komen dan ga je toch niet roken want je bent gestoptquote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef brother52 het volgende:
Natuurlijk
Het zwaarste heb ik gehad, vanaf nu wordt het alleen maar gemakkelijker.
Herkenbaar. Ik had het gisteravond toen ik op de A1 in de file stond.quote:Op maandag 12 september 2011 12:14 schreef Thrackan het volgende:
De enige momenten waarop ik nog af en toe zoiets heb van "nou zou ik wel een peukie op willen steken" zijn in vervelende files. En vandaag had ik er ook echt even goed zin in (geen trek, alleen zin).
Maar no way dat ik ooit nog een sigaret opsteek hoor, daar ben ik volledig van overtuigd.
Dan rook je nog steeds. Hoewel 1 per dag niet veel is. Maar je krijgt nog steeds de nicotine binnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:46 schreef Desiler het volgende:
Week lang geen sigaretten meer gerookt, alleen welke elke avond 1 blowtje..
Rook het liever in een vloetje, en puur vind ik te duur.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan rook je nog steeds. Hoewel 1 per dag niet veel is. Maar je krijgt nog steeds de nicotine binnen.
Waarom rook je geen pure blow, of een waterpijp?
Dus je rookt nog steeds...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:16 schreef Desiler het volgende:
[..]
Rook het liever in een vloetje, en puur vind ik te duur.
Je rookt niet puur, dus er zit iets van tabak doorheen neem ik aan. Dan rook je dus nog steeds.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:46 schreef Desiler het volgende:
[..]
Wiet, geen sigaretten. Sigaretten rookte ik eerst anderhalf pakje per dag, nu 0.
Dus in de weekenden rook je dan nog gewoon door?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef deman13 het volgende:
Vanaf morgen kappen. Laatste sigaretjes opmaken, en dan kappen.. En wie weet ooit nog eens in het weekend.
dat noemen wij toch gewoon uitstelquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:08 schreef DuBecky het volgende:
wat is dat voor voornemen, wie weet ooit nog eens in het weekend ?
Helemaal? Denk het niet. Af en toe zul je dat echt nog wel hebben, ook na jaren. Maar het wordt wel steeds makkelijker om dat weg te wuiven. Als ik het nu heb, stelt dat gevoel geen drol meer voor.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef SkinnyJeans het volgende:
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen gestopt. Ik heb het niet echt moeilijk maar gaat dat "Hmm ik heb nu zin in een sigaret" ooit weg... Kan het me echt niet voorstellen.
Klopt, ik heb het ook veel minder. Voorheen zat ik thuis nog wel eens te denken, ik heb zin in een sigaret, en dan had ik ook zin, maar deed er niks mee. Vandaag zat ik te denken, ik heb zin in een sigaret en serieus, toen ik ff nadacht, had ik er geen zin in. Heel vreemd.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Helemaal? Denk het niet. Af en toe zul je dat echt nog wel hebben, ook na jaren. Maar het wordt wel steeds makkelijker om dat weg te wuiven. Als ik het nu heb, stelt dat gevoel geen drol meer voor.
Natuurlijk wordt dat steeds minder en steeds meer mensen gaan stoppen en hoeven niet meer (zielig) naar buiten om te roken en die blijven dan ook binnen! Wel zo sociaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef Cici het volgende:
Ik heb wel zin in een sigaret als ik in gezelschap van rokers ben. Maar ook dat word steeds minder
Ben nu een jaar en bijna 2 weken gestopt.
Kan weer van het lijstje, heb het anderhalf jaar volgehouden.quote:Sm0keZ (5 november, 2008)
Nou dan kun je vandaag weer stoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |