Haha KutSt. Ze denkt dat jij weg bent van du foks.quote:Op vrijdag 2 september 2011 05:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Welkom terug.
Hoe lang ben je geband geweest? Wel een aantal maanden toch?
Nu Goodluck_Charm en kutkabouter nog.
Wat een kuthoer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha KutSt. Ze denkt dat jij weg bent van du foks.
Heb je weer te veel gezopen etsu?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:16 schreef Etsu het volgende:
Bweh, ik ben zo moe en misselijk![]()
Hoeveel een ander invloed op je kan hebben zeg![]()
@kabee; bweh, dromen zijn bedrog
Ik zou me er geen zorgen over maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef zlakto het volgende:
Ik moest voor 1 September mij herinschrijven voor mijn studie via studielink. Een paar dagen voor deze datum kreeg ik een mailtje dat ik mij moest herinschrijven om ook volgend jaar de studie te kunnen volgen.
Wat was er gebeurd mocht ik dit mailtje over het hoofd hebben gezien? Word je dan direct van de studie afgekickt?
Ewquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
uuuhm, ik denk proberen terug te zuigen!
Whehequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had niet het gevoel dat ie weg was omdat jij steeds over hem praatte
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar leuk voor je dattie weer terug is![]()
Inderdaad met breinaald of plumeauquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De buis van de stofzuiger eraf halen en er met een lange stok in porren
Draaien en trekken tegelijk?!quote:
Get used to it, ik heb binnenkort college van 19.00 - 22.00quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
morgen 0900-1700 god sta me bij
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
morgen 0900-1700 god sta me bij
Jij hebt al een tropenroosterquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Get used to it, ik heb binnenkort college van 19.00 - 22.00
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga naar deen, niet om te werken tho
quote:
Ik vond het gewoon zo stom staanquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
Ik vraag toch of ze weer gaat werken, hoeft toch niet Deen te zijn?
Agh, alles gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Altijd, alleen fucking brak. Met jou?
Introductie gehad deze week en de helft van vorige weekquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, alles gaat.![]()
Hoezo brak?teveel gezoepe?
bevallen de mensen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
Introductie gehad deze week en de helft van vorige week
Ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nee, ik heb wel gezien waar je een note kreeg
VRAGVRAAGVRAAGquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef Etsu het volgende:
kaabee ik moet je iets vragen maar ik durf niet
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn broertje frituurt voor het eerst, ik vraag of hij weet hoe het moet.
"Eerst voorverwarmen op 100 graden, want anders brandt ie aan"
omdat ze levenloos zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:36 schreef Etsu het volgende:
jamaar kaabee waarom zouden mensen dat doen
daar moet ik nog over nadenken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen? welk topic etc?
Niet gewoon, beetje aanpassenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar moet ik nog over nadenken.
gewoon OP kopieren en dan posten
waarom moet datquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet gewoon, beetje aanpassen
en dat mag niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat het anders hetzelfde topic is.
in PUB ofc.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maak daar een topic over, dat je graag erbij wilt horen door een lemming te maken.
Goed plan, zal erover denken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maak daar een topic over, dat je graag erbij wilt horen door een lemming te maken.
Toen lag ik vannacht net in bedquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
7:30 opstaan, laffe vouwfiets, ik stond om 6:15 naast mijn bedje.
Boks, ik net ietsje eerder. Denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Toen lag ik vannacht net in bed
Hahah het studentenleven is zwaar he. Al dat bier dat op moet etcquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Boks, ik net ietsje eerder. Denk ik.
Ja inderdaad. En heb nu zo'n pasje waarmee ik kan betalen, blijkt dat ik gister +25 bier heb gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hahah het studentenleven is zwaar he. Al dat bier dat op moet etc
Valt mee tochquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En heb nu zo'n pasje waarmee ik kan betalen, blijkt dat ik gister +25 bier heb gehaald
Hahah doe je goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En heb nu zo'n pasje waarmee ik kan betalen, blijkt dat ik gister +25 bier heb gehaald
Terecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hahah doe je goedWel sick dat er van die megabieracties bestaan. Bv 100 bier voor 120 euro ofzo. In principe stimuleren ze je dan gewoon om je naar de kenker te zuipen
Mja, heb genoeg uitgedeeld haha.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Valt mee tochNeem ook aan dat het bier goedkoper is ?
Achja, zorgt wel voor leuke avondenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hahah doe je goedWel sick dat er van die megabieracties bestaan. Bv 100 bier voor 120 euro ofzo. In principe stimuleren ze je dan gewoon om je naar de kenker te zuipen
Alleen NL elftal boeit me, de rest niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu die voetbal kijkt? Hemeltje
San Marino stelt echt niets voor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je de opstelling gezien dan vouwfiets? Ze spelen met 4 verdedigers, daarvoor Van Bommel en Strootman en Kuyt speelt ook nog eens. Fucking verdedigend tegen fucking San Marino.
Gaat nooit meer dan 5-0 worden.
Dat klopt, maar die opstelling van Nederland is gewoon zo kut dat het onmogelijk gaat worden om meer dan 5 keer te scoren, zelfs tegen San Marino.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk 4-1 of zoSan Marino bestaat uit kneusjes
ZIT JIJ MIJ TE STALKEN?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
Koek, waarom koop jij een gebruikte iPhone met een enorme barst op het scherm?
Ik keek toevallig in dat topic en toen dacht ik: welke kneus gaat dat nu kopenquote:
Boeit toch niet als nog een andere mobiel ter beschikking hebt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
Bovendien ben je hem een tijdje kwijt als je hem laat repareren.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
Ik weet waar ik moet zijn als mijn iPhone-scherm ooit stukgaat dus.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar dat liep minder goed af, en toen lag hij een jaar onder mijn bed
ho ho, pas op voor de slager van de hoek he! Dat schijnt een harde te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk 4-1 of zoSan Marino bestaat uit kneusjes
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mijn huidige mobiel zit ook alweer onder de krassenMaarja...
die opschepperij over wie het vroegst opstond was 50 posts terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
Even hoor, ik stond gisteren om 4:30 op
Zeg maar gerust 200.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
die opschepperij over wie het vroegst opstond was 50 posts terug
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
Even hoor, ik stond gisteren om 4:30 op
Waarom zou je een telefoon aanschaffen om hem uit te zetten? Hij staat bij mij 24/7 aan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als het scherm aan staat hindert het niet, en als hij uit staat let je er niet op
Hooguit 2-0, door twee eigen doelpunten van de bakker van San Marino.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
Wedstrijd tussen nummer één van de FIFA wereldranglijst en nummer allerlaatst van de FIFA wereldranglijst.
Zekerweten 5-0, R_R. Wacht maar jongen.
Dit. Gewoon absurd. Pepernoten mogen van mij pas in november verstrekt worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Belachelijk, dat je er uberhaupt blij mee bent. Echt van de zotten.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Prachtig, R_R ik zei toch als het veel tegen 0 werd dat jij me zou trakteren op iets lekkers!
Nee zo'n grote uitslag is wel een beetje triest in top voetbalquote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Prachtig, R_R ik zei toch als het veel tegen 0 werd dat jij me zou trakteren op iets lekkers!
Lamaquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:00 schreef Joosterd het volgende:
Die durft misschien niet meer terug te komen voorlopig
Terug vind quote.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geef geen neuk.
Het is nog steeds geen 5-0 of meer.
Kijkt op de klokquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geef geen neuk.
Het is nog steeds geen 5-0 of meer.
Mensen die geen FOK! zeggenquote:
Dat doet mij dan wel goedquote:
Als je mij teveel mist dan krijg ik een schuldgevoelquote:
hihiquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je mij teveel mist dan krijg ik een schuldgevoel
Ik wilde morgen misschien officieel vragen.. misschien ben ik wel weer een pussyquote:
Naja nu zijn we Friends with benefits en straks is serieuze shizzle.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
ik hou ook zielsveel van kaabee, maar ze heeft al met jan en nu zijn we vriendjes dit dat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand laatst: Heb je nog met die Jan-dude?
Ik zo: Uh ja..
Hij: Maak het officieel dan!
Ik zo: Uhh hoe ??
Hij: JA OP FACEBOOK JE RELATIESTATUS TE UPDATEN.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand laatst: Heb je nog met die Jan-dude?
Ik zo: Uh ja..
Hij: Maak het officieel dan!
Ik zo: Uhh hoe ??
Hij: JA OP FACEBOOK JE RELATIESTATUS TE UPDATEN.
hahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt belachelijk. Dat hoeft echt niet op facebook. Met al mijn familie!
Das toch gewoon normaal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
maar kaabee, ziet je familie niet dat je met al die jongens bent bevriend op fb?
maar en ik danquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das toch gewoon normaal?STUDIEGENOTEN DIT DAT. OUD KLASGENOTEN BLABLABLLALAA.
Dat weten zij toch niet gekkie. En alsof ze iedereen na gaan lopen checken.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat weten zij toch niet gekkie. En alsof ze iedereen na gaan lopen checken.![]()
Dan lach ik ze uit en loop ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |