abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101468784
hallo,

ik heb sinds 7 jaar continu dezelfde dromen over demonen, minstens 1 x per week en maximaal 4 keer per dag. elke keer, ook al is het een middagdutje, kom ik in de "demonenwereld" terecht en ontmoet ik demonen, ik was eerst erg bang en durfde niet te slapen, nu vind ik het wel weer normaal worden maar wennen doet het niet.
ik ben het eigenlijk heel erg zat, en wil helemaal niet aanvoelen alsof ik constant op twee werelden zit, deze wereld en als ik ga slapen constant omringd door een demoon soms drie tegelijk soms maar 1. het verward me, en maakt me bang.
weet iemand wat dit heeft te betekenen? iemand die hetzelfde meemaakt? waarom laten ze me niet met rust in mijn slaap? ze voelen ook werkelijk echt aan en zijn al jaren op deze manier, de demonen zijn heel gedetailleerd en ik kan ze aanraken en zij mij, het gevoel is niet echt te beschrijven.

ik zoek al jaren antwoord.
pi_101468946
Geen Buffy, Supernatural, Angel en dergelijke meer kijken voor het slapen gaan :P

Maar nu ff serieus, lijkt me wel heel rot. Nooit van iemand gehoord dat ze dit hebben. Al eens een keer met iemand gaan praten?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  donderdag 1 september 2011 @ 22:37:00 #3
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_101469026
En hoe zien die demonen er uit? Je zit in ieder geval wel in het goede subfora als iemand je er mee kan helpen dan moet dat hier zijn!
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_101469027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Jay_Snake het volgende:
Geen Buffy, Supernatural, Angel en dergelijke meer kijken voor het slapen gaan :P

Maar nu ff serieus, lijkt me wel heel rot. Nooit van iemand gehoord dat ze dit hebben. Al eens een keer met iemand gaan praten?
ik kijk nooit tv. ik heb geeneens tv. hmm met wie zou ik hierover moeten praten bedoel je? het zit me wel erg dwars ja.
pi_101469041
wanner je droomt over demonen, symboliseert dit onwetendheid, negativiteit, nood of je eigen duistere kant. Een dergelijke droom waarschuwt ook voor overdaad en dat lustgevoelens niet overhand mogen krijgen over je goede oordeel. Als gevolg hiervan zou je fysieke en geestelijke gezondheid namelijk hieronder te lijden kunnen krijgen.

Als je droomt dat je door een demon bezeten bent, duidt dit op absolute hulpeloosheid.
pi_101469149
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef davako het volgende:
En hoe zien die demonen er uit? Je zit in ieder geval wel in het goede subfora als iemand je er mee kan helpen dan moet dat hier zijn!
erg verschillend, van een man in zwarte kleding en een somber donker gezicht naar een lichtblauw bleek mooie (enge) jonge vrouw met rood haar, naar op mij lijkende bleke meiden met een afgetrapt uiterlijk. inderdaad, daarom post ik het hier, ik ben benieuwd of ik tips kan krijgen.
pi_101469186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

ik kijk nooit tv. ik heb geeneens tv. hmm met wie zou ik hierover moeten praten bedoel je? het zit me wel erg dwars ja.
Goede vrienden, familie of een psycholoog?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_101469356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef wuuht het volgende:
wanner je droomt over demonen, symboliseert dit onwetendheid, negativiteit, nood of je eigen duistere kant. Een dergelijke droom waarschuwt ook voor overdaad en dat lustgevoelens niet overhand mogen krijgen over je goede oordeel. Als gevolg hiervan zou je fysieke en geestelijke gezondheid namelijk hieronder te lijden kunnen krijgen.

Als je droomt dat je door een demon bezeten bent, duidt dit op absolute hulpeloosheid.
wat betekend overdaad? een droom dat ik zelf ben bezeten door een demoon heb ik vaker gehad ook.

ik vind zo'n dromenuitleg wel grappig, maar het moet wel dieper dan dat zijn, 7 jaar lang 1 tot 5 x per week zo'n droom, ik kan toch niet 7 jaar lang vast zitten in onwetendheid, negativiteit of nood? en duistere kant van mezelf? zo lang, worstel ik daar zo lang mee? Vind het vreemd zo'n dromenuitleg
pi_101469507
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Goede vrienden, familie of een psycholoog?
ja, maar uiteindelijk weten zij natuurlijk ook de betekenis niet van zo iets. in de "spirituele wereld" zou er toch wel een verklaring EN oplossing voor moeten zijn?
pi_101471233
Wat voor muziek luister je en gebruik je (soft)drugs?
  donderdag 1 september 2011 @ 23:56:38 #11
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_101473436
Ik denk dat je idd echt last hebt van demonen, ik geloof niet dat het ooit mensen waren.
Ik heb er ook enorm veel last van, 24/7, alleen bezig zijn helpt, en wat pilletjes.

Wat mij hielp was een uitdrijving bij een pinkstergemeente, daar reageerden ze angstig op en ze gingen weg (maar kwamen terug, door mijn verkeerde houding). Misschien zou je dat eens kunnen proberen, als je in de buurt bij Amsterdam woont kan je victory outreach een bezoekje brengen, www.voamsterdam.nl .
Probeer ook eens het nieuwe testament te lezen.

Velen zullen het hier ongetwijfeld niet mee eens zijn, maar ik weet echt niet wat zou kunnen helpen, veel van het alternatieve (mediums ed.) zijn ook demonisch van aard.

Ik hoop dat je er ooit van af komt, ook al lijkt het mij wel interessant wat je meemaakt. Ik zag ze ook achter m'n oogleden en ze zagen er niet prettig uit.
pi_101474348
TS... als ik zo eens in jouw fobo neus, dan zie ik aan de foto's dat je je ook wel erg voor "demonische" afbeeldingen fascineert. Klopt dat? Je username en avatar zeggen ook wel wat.

Ik denk dat je eigen fantasie een beetje jouw realiteit is geworden. Ken je de spreuk: 'Waar het hartje van vol is, loopt het mondje van over"?

Zo werkt het volgens mij ook met dit soort dingen. Neem eens wat afstand van dat wat je zo lijkt te fascineren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 00:20:20 ]
pi_101474861
Oh... en werkt dat niet na het serieus te hebben geprobeerd, ga dan niet op een forum om advies vragen, maar bezoek je huisarts :)

Sterkte :*
pi_101476144
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Manke het volgende:

Velen zullen het hier ongetwijfeld niet mee eens zijn, maar ik weet echt niet wat zou kunnen helpen, veel van het alternatieve (mediums ed.) zijn ook demonisch van aard.
Ik denk dat alles wat positief is hierin kan helpen. Al leg je maar een open bijbel naast je bed, als je gelooft dat het helpt helpt het je ook, op wat voor manier dat ook is.

Verder denk ik niet dat de mediums zelf slecht zijn, alleen zijn er enkelen bij die hun informatie uit onzuivere bronnen doorkrijgen. Vergeet niet dat er ook puur positieve krachten zijn.

TS, heb je wel eens geprobeerd om de hulp van een engel ofzo aan te roepen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101476297
En dat dit..: TRU Biology of Perception. Bewustzijn stuurt realiteit
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:47:56 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101478901
Intressant om te volgen.. wat geeft je het idee dat het demonen zijn? Word er ook gesproken?
The truth was in here.
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:53:21 #17
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101478968
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
TS... als ik zo eens in jouw fobo neus, dan zie ik aan de foto's dat je je ook wel erg voor "demonische" afbeeldingen fascineert. Klopt dat? Je username en avatar zeggen ook wel wat.

Ik denk dat je eigen fantasie een beetje jouw realiteit is geworden. Ken je de spreuk: 'Waar het hartje van vol is, loopt het mondje van over"?

Zo werkt het volgens mij ook met dit soort dingen. Neem eens wat afstand van dat wat je zo lijkt te fascineren.
Goede tip! Wie weet helpt het ts :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:12:42 #18
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_101479298
Weet je het blijft lastig.. het schijnt gewoon bij diverse personen te gebeuren... Bij iemand hier gebeurde het nadat deze met bandstemmen begon (Manke) en is, zoals ik geloof, serieus in de psychiaterie gekomen erna.
Is het echt.. misschien? Is het nep? Waarom dan zo intens en realistisch?

Wat als het echt is, of misschien aangestuurd wordt door 'iets', wat kan dan het doel zijn..
Kun je contact maken, vragen stellen? Antwoorden ontvangen? Word je er wijzer van als je de 'droom' anders benadert?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_101480566
Beste oplossing ts. spreken met iemand die je hiermee kan helpen. Psycholoog bv! :)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101481032
Sinds ik gelovig geworden ben, heb ik het gevoel meer bijstand gekregen te hebben van goede "geesten".
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:32:22 #21
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_101482667
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:16 schreef rubje het volgende:
Beste oplossing ts. spreken met iemand die je hiermee kan helpen. Psycholoog bv! :)
Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.
voor 2 dubbelzinnige opmerkingen zet ik 'm terug.
pi_101482955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.
Hmm, tja...
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:57:45 #23
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_101483419
Wie zegt dat zoiets niet al gebeurt?
Misschien zoekt TS wel een alternatieve oplossing omdat jarenlange medicatie of whatevah, niet heeft geholpen.

Think peepz...
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_101483755
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Ticker het volgende:
Wie zegt dat zoiets niet al gebeurt?
Misschien zoekt TS wel een alternatieve oplossing omdat jarenlange medicatie of whatevah, niet heeft geholpen.

Think peepz...
Tuurlijk! Daarom ook mijn tip en vragen in mijn voorgaande posts.
pi_101484716
Als je die demonen ziet in je slaap, ben je je er dan bewust van dat je slaapt? Zo niet, verdiep je eens in lucide dromen. Repeterende nachtmerries zijn bij uitstek te gebruiken om lucide te dromen en daarmee angsten te overwinnen en de controle terug over te nemen. Ook kun je dan gewoon vragen waarom ze je lastigvallen in je droom.

Misschien toch niet zo'n goed idee, als je wel eens psychoses hebt/gehad

[ Bericht 4% gewijzigd door Westsidee op 02-09-2011 15:41:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')