ik kijk nooit tv. ik heb geeneens tv. hmm met wie zou ik hierover moeten praten bedoel je? het zit me wel erg dwars ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Jay_Snake het volgende:
Geen Buffy, Supernatural, Angel en dergelijke meer kijken voor het slapen gaan
Maar nu ff serieus, lijkt me wel heel rot. Nooit van iemand gehoord dat ze dit hebben. Al eens een keer met iemand gaan praten?
erg verschillend, van een man in zwarte kleding en een somber donker gezicht naar een lichtblauw bleek mooie (enge) jonge vrouw met rood haar, naar op mij lijkende bleke meiden met een afgetrapt uiterlijk. inderdaad, daarom post ik het hier, ik ben benieuwd of ik tips kan krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef davako het volgende:
En hoe zien die demonen er uit? Je zit in ieder geval wel in het goede subfora als iemand je er mee kan helpen dan moet dat hier zijn!
Goede vrienden, familie of een psycholoog?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
ik kijk nooit tv. ik heb geeneens tv. hmm met wie zou ik hierover moeten praten bedoel je? het zit me wel erg dwars ja.
wat betekend overdaad? een droom dat ik zelf ben bezeten door een demoon heb ik vaker gehad ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef wuuht het volgende:
wanner je droomt over demonen, symboliseert dit onwetendheid, negativiteit, nood of je eigen duistere kant. Een dergelijke droom waarschuwt ook voor overdaad en dat lustgevoelens niet overhand mogen krijgen over je goede oordeel. Als gevolg hiervan zou je fysieke en geestelijke gezondheid namelijk hieronder te lijden kunnen krijgen.
Als je droomt dat je door een demon bezeten bent, duidt dit op absolute hulpeloosheid.
ja, maar uiteindelijk weten zij natuurlijk ook de betekenis niet van zo iets. in de "spirituele wereld" zou er toch wel een verklaring EN oplossing voor moeten zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goede vrienden, familie of een psycholoog?
Ik denk dat alles wat positief is hierin kan helpen. Al leg je maar een open bijbel naast je bed, als je gelooft dat het helpt helpt het je ook, op wat voor manier dat ook is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Manke het volgende:
Velen zullen het hier ongetwijfeld niet mee eens zijn, maar ik weet echt niet wat zou kunnen helpen, veel van het alternatieve (mediums ed.) zijn ook demonisch van aard.
Goede tip! Wie weet helpt het tsquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
TS... als ik zo eens in jouw fobo neus, dan zie ik aan de foto's dat je je ook wel erg voor "demonische" afbeeldingen fascineert. Klopt dat? Je username en avatar zeggen ook wel wat.
Ik denk dat je eigen fantasie een beetje jouw realiteit is geworden. Ken je de spreuk: 'Waar het hartje van vol is, loopt het mondje van over"?
Zo werkt het volgens mij ook met dit soort dingen. Neem eens wat afstand van dat wat je zo lijkt te fascineren.
Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:16 schreef rubje het volgende:
Beste oplossing ts. spreken met iemand die je hiermee kan helpen. Psycholoog bv!
Hmm, tja...quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.
Tuurlijk! Daarom ook mijn tip en vragen in mijn voorgaande posts.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Ticker het volgende:
Wie zegt dat zoiets niet al gebeurt?
Misschien zoekt TS wel een alternatieve oplossing omdat jarenlange medicatie of whatevah, niet heeft geholpen.
Think peepz...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |