Werkt dat goed / vaak? Af en toe een keer extra scrollen vind ik niet erg, maar ik wil niet continue ermee bezig zijn. Dan wacht ik nog een tijdje voor grotere eReaders.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan natuurlijk de pdf ont-pdf-en, het document omzetten naar een ander format.
Geen idee, ik weet dat het kan. Heb alleen maar een ipad, doen pdf het prima.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:33 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Werkt dat goed / vaak? Af en toe een keer extra scrollen vind ik niet erg, maar ik wil niet continue ermee bezig zijn. Dan wacht ik nog een tijdje voor grotere eReaders.
Ik heb het niet geprobeerd. Een pdf met voornamelijk text zal vast goed werken, maar (grote) afbeeldingen zullen een probleem zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:24 schreef FastFox91 het volgende:
Daph_ zegt dat Amazon een converteerdienst levert, maar die werkt dus ook niet goed voor elke PDF JedaiNait?
Kindlequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef cracktor het volgende:
ik wil ook een ereader!
Maar ik niet weten welke
Wil sowieso zo 1 die met inkt werkt en zonder backlight zodat je gen vierkante ogen krijgt.
Prijs zo laag mogelijk!
En hij moet alle bestanden, of zo veel mogelijk pakken.
Geheugen en scherm formaat maakt me niet uit.
Welke moet ik nemen???
leest die wel alle bestanden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kindle.
Fijn scherm, snel thuis en niet duur. Iedereen aan wie ik hem laat zien is onder de indruk.
Je kan vrijwel alles heel makkelijk omzetten via calibre.quote:
Creditcard zou je even moeten regelen ja. Kan bijna niet anders. Misschien ken je iemand die er ้้n heeft?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef cracktor het volgende:
mooi! maar bij amzon.com kan je alleen met creditcard betalen.
Waar kan je hem nog meer halen?
En welke is de goedkoopste?
Als ik wifi uitzet op m'n kinde doe ik er makkelijk twee weken mee. Opladen gaat snel, dus als het een keer nodig is hang je hem een halfuur aan een standaard micro-USB-oplader en je kan weer doorquote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef error_404 het volgende:
Ik ben ook aan het ori๋nteren voor een ereader en heb het topic eens doorgestruind. Wat me een klein beetje waanzinnig drijft, is dat er zoveel te koop zijn.
Die Kobo en de Kindle lijken me mooie apparaatjes en ik was eigenlijk wel verrast dat het kopen in het buitenland zo eenvoudig gaat.
Waar ik wel tegenaan loop, is de batterijduur. Ik wil de ereader dagelijks gebruiken, maar hij moet ook mee op vakantie en dan moet hij het toch 2 weken uithouden, met minimaal een of twee uur lezen per dag. Omdat wij kamperen, is er meestal niet direct stroom in de buurt om hem op te laden.
Iemand een goede tip?
Check deze site ook eens.. er is meer dan alleen kindle te koop namelijk:quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef cracktor het volgende:
mooi! maar bij amzon.com kan je alleen met creditcard betalen.
Waar kan je hem nog meer halen?
En welke is de goedkoopste?
de rooiequote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt de Sony.
En bevalt het lezen?quote:
Ik gebruik mijne bijna iedere dag voor gemiddeld ca 2 uur per keer. Ik heb 'm tot nu toe drie keer moeten opladen sinds ik 'm kreeg eind juli/begin augustus. Wifi heb ik alleen aan als ik documenten wil ontvangen, anders staat ie uit. Daarbij duurt het via het stopcontact misschien twee of net drie uurtjes op 'm op te laden (als hij helemaal leeg is) dus het is ook niet zo dat je de hele dag hoeft te wachten voor je 'm weer kunt gebruikenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef error_404 het volgende:
Ik ben ook aan het ori๋nteren voor een ereader en heb het topic eens doorgestruind. Wat me een klein beetje waanzinnig drijft, is dat er zoveel te koop zijn.
Die Kobo en de Kindle lijken me mooie apparaatjes en ik was eigenlijk wel verrast dat het kopen in het buitenland zo eenvoudig gaat.
Waar ik wel tegenaan loop, is de batterijduur. Ik wil de ereader dagelijks gebruiken, maar hij moet ook mee op vakantie en dan moet hij het toch 2 weken uithouden, met minimaal een of twee uur lezen per dag. Omdat wij kamperen, is er meestal niet direct stroom in de buurt om hem op te laden.
Iemand een goede tip?
Het is zo lekker licht! En helder, goed leesbaar en ik lees nu ( nog) meer, omdat ie overal makelijker mee naartoe te nemen is. Het is best wel wennen, maar ik die zo anti was heb nu al m'n mening bijgesteldquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
En bevalt het lezen?
Wat mij aanspreekt is dat je gewoon lekker kan lezen zonder een zwaar boek te hoeven vasthouden en dat je altijd wel wat te lezen hebt (ik lees nu veel meer ook van schrijvers die ik anders zou laten liggen) .
Maar ik ken ook mensen die een ereader hebben en toch liever gewone boeken lezen en hem eigenlijk niet gebruiken "ik mis de geur".
Ik heb even een bestelling gesimuleerd en iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |