Is ook wel echt tof!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
En we gaan weer verder
Wat vinden jullie van deze broek?
[ afbeelding ]
Ik vind hem best wel tof
Eh.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
En we gaan weer verder
[ afbeelding ]
Ik vind hem best wel tof
Ik quote mezelf even: maar je moet wel durven om m aan te trekkenquote:
Bwahha ik zie die blik ook alquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik liet Klau d'r paarse look aanzien, en haar gezicht ging zo:
![]()
![]()
![]()
'Dat moet je toch niet aan mij laten zien als ik bijna ga slapen...'
Ja ik zou dat best doen, ben daar gek genoeg voorquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even: maar je moet wel durven om m aan te trekken
Hihihihi!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bwahha ik zie die blik ook al
[..]
Ja ik zou dat best doen, ben daar gek genoeg voor
Gelukkig zijn het niet van die reuzen toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
halp twee katten op schoot is krap
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet van die reuzen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel heel blij dat de katten van m'n zus niet met z'n tweetjes op schoot willen. Veertien kilo is veul.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
goed hij rent alweer beetje rond met hinkepoot en hij speelt weer beetje dus dat is goed tekenquote:
Bwehehe lekker danquote:Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goed hij rent alweer beetje rond met hinkepoot en hij speelt weer beetje dus dat is goed tekenverder wilt hij nog wel de hele dag dat ik em til
zodra ik hem op de grond zet gaat ie weer tegen me op staan lawl .. lui mormel ...
Mijn kat weegt ook wat van 8/9kgquote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel blij dat de katten van m'n zus niet met z'n tweetjes op schoot willen. Veertien kilo is veul.
ja maar het zijn sowieso al onwijze knuffel kontenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bwehehe lekker danstraks wilt ie niet anders
Slaaplekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar het zijn sowieso al onwijze knuffel kontenalleen nu is het bij de en dus nog erger ... naja nog een week en dan is de luxe voor em over
ik ga slapen meiden![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar het zijn sowieso al onwijze knuffel kontenalleen nu is het bij de en dus nog erger ... naja nog een week en dan is de luxe voor em over
ik ga slapen meiden![]()
Eén van de twee weegt ook zoiets en die gaat graag precies op je sleutelbeen, borstbeen of tiet staan melken. Auw.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn kat weegt ook wat van 8/9kgLeuk als hij begint te melken op mijn buik.
Ooh en ik mag geen lakjes deze maand van mezelf meer kopen. Probleem is dat ik voor mijn werk vaak de kruidvat (Och die 2,50 is toch niets) of sephora (moooooooi) binnenloop. Wordt deze maand dus veel op het stoepje wachten tot de manager er is
Dan is die blauwe nog dommer dan ik dacht, want borstbeen gaat 'ie niet doorheen komen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Katten melken niet ...ze doen dit:
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Katten melken niet ...ze doen dit:
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
Oja op mn tietenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Eén van de twee weegt ook zoiets en die gaat graag precies op je sleutelbeen, borstbeen of tiet staan melken. Auw.
Of nageltjes in je lies omdat de andere meneer zo relaxed ligt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja op mn tietenDat is altijd pijnlijk
Ik vind het eigenlijk net een paardrijbroekquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
En we gaan weer verder
[ afbeelding ]
Ik vind hem best wel tof
Beiden wegen zo'n zes kilo hierquote:Op vrijdag 2 september 2011 07:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk net een paardrijbroek![]()
Jullie katten zijn groot man! Die van mij haalt de 3 kilo niet eens![]()
Vanavond weekend!
goeie, ook even tandarts bellen voor afspraak! ik ga 2x per jaar heenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nouja zeg door bol.com kan ik niet eens meteen beginnen met het bijhouden met lezen vanaf het begin voor een vak.![]()
Eigenlijk wel een mooi excuus
Belde tandarts voor afspraak...2007 voor t laatst![]()
Het gaat best goed hoor, rustig aan en nog veel moe. Maar welke dag wel wat beter.quote:
Ik vind jou liefquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb geen wilskrachtmaar 10 lakjes gekocht
![]()
Een blauwe van miss sporty omdat ik het zielig vond dat er eentje van hetzelfde merk alleen was(was maar 2 euro dus ook niet zo erg).
Its Khaki time van Essence
Goldfinger, Dirty Berry, Khaki Perry, Captain Sparrow's Boat en Marilyn & Me van Catrice.
En mn eerste Gosh lakjesGroovy Grey voor 3,49 al lijkt het in het potje net alsof ie niet goed meer is, maar als je m smeert nog wel, dus het zal wel. En Blue Monday voor 3,49 en Early Green voor 6,99 gewoon maar er ging 30% vanaf, en ook van de afgeprijste lakjes, dus dat waren 3 lakjes voor nog geen tientje
![]()
Totale schade: 25, 50
gelukkig bubs, begrijpelijk dat hij het irritant vind dat hij niets mag, zou ik ook niet tegen kunnen. Maar een goed herstel is belangrijker!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het gaat best goed hoor, rustig aan en nog veel moe. Maar welke dag wel wat beter.
Hij vindt het alleen heel erg dat hij niks mag doen.
Morgen gaan we verhuizen en dat scheelt ook een hoop.
Omdat je nog in die "OMG NAGELLAK EN ER IS ZO VEEL EN IK WIL HET ALLEMAAL!!"fase zitquote:
Ik had er minder dan een jaar geleden 30 (inclusief basecoats en topcoats), heb er nu rond de 300 (exclusief ong 40 base- en topcoats) (waarbij al tweemaal een lading van 50 eruit gegooid)quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zit nu op de 85, 1 china glaze is onderweg, en 4 mini opilakjes, dus dan zit ik op 90 (of 86 als mini's niet tellen)
Dus voor de kerst....zit ik wel op de 100, of ik moet het heel druk krijgen met studeren
geen zin om 3 trappen omlaag te gaan om te kijken of er blaadje ligt, zal vast welquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat je nog in die "OMG NAGELLAK EN ER IS ZO VEEL EN IK WIL HET ALLEMAAL!!"fase zit
Herkenbaar.
Weet waar je aan begint
Sjaantje doet kat het nog wel dan?
TNT is stom, ga die meneer schoppen! Heb je nu een bericht dat ze het morgen nog een keer proberen?
ja maar op internet goedkoper!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
China Glaze is hier niet gewoon in de winkel te koop he?
Er is hier in Arnhem zo'n foute winkel met allemaal nagel en haarspul. Ze hebben ook China Glaze, wel oude collecties volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
In welke winkel verkopen ze CG dan? Nog nooit gezien.
vergeet deze faalwinkel nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er is hier in Arnhem zo'n foute winkel met allemaal nagel en haarspul. Ze hebben ook China Glaze, wel oude collecties volgens mij.
http://www.beautycompany.nl/nl/quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
In welke winkel verkopen ze CG dan? Nog nooit gezien.
laaawll okayquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz mn word doet raar, moet je straks even naar kijken mkaaay!
College communicatie & digitale media olé
Fonsjequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz mn word doet raar, moet je straks even naar kijken mkaaay!
College communicatie & digitale media olé
Jaaa hij lijkt vet aardigquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fonsje
Je vindt m vast ook schattig
spinnenfilm? ik heb vandaag een mamma en papa spin in het hoekje van de slaapkamer, zal ze zo even weghalenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaaa hij lijkt vet aardig
Melz ik had een usbstick met 'het regent gehaktballen' lol! Maar vergeten. Doe maar een foute film. Geen enge want dan kan ik niet slapen
neeeeeeeequote:
haal em nu binnen maar gok kut kwaliquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is deze al te krijgen? http://www.imdb.com/title/tt1637706/
leg zo wel uit, ben thuis gebleven want mijn hoofd is echt een baksteen, heb nu even extra meds genomen en lig met kat op de bank, gaat nu wel al wat beter ..quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leg zo wel uit, ben thuis gebleven want mijn hoofd is echt een baksteen, heb nu even extra meds genomen en lig met kat op de bank, gaat nu wel al wat beter ..
Whehehehe, dat wist ik heul nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fons heeft een vriendin, schattig he lin
En zij heeft een smartphone, hij niet. LOLquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehehe, dat wist ik heul niet
Wat een nuttige informatie allemaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zij heeft een smartphone, hij niet. LOL
Ik wilde het graag met je delenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een nuttige informatie allemaal![]()
Daar ben ik heel blij omquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde het graag met je delen
Dat is echt balen! Wat is er met je been?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:36 schreef Diconnected het volgende:
Klas is aan het lasergamen en paintbalschieten en ik zit em te chillen in de zon want heel mn been doet fucking pijn
Ze heeft een houten been en fantoompijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dat is echt balen! Wat is er met je been?
Whut, echt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze heeft een houten been en fantoompijn
thanksquote:
oe nice! als het gelukt is krijgen we wel te horen wat het is he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Cadeautje voor mezelf gekocht! Ik ga een persoonlijk projectje starten maandag (ga nog even niet melden wat.... ivm faalkans) en ik heb nu voor elke week dat ik het volhoud een cadeautje voor mezelf voor 4 weken lang
ik laat je voor de deur staan hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna bij het gekke kattenvrouwtje
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks
[..]
oe nice! als het gelukt is krijgen we wel te horen wat het is he?
Lekker tochquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:11 schreef princess-a het volgende:
Ik ben krap aan 4 uren wakker en snak alweer naar een dutjevakantie komt hard aan na maanden en maanden 2 banen + afstuderen tegelijk
Lastig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil mijn drinken, maar kat ligt op schoot.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga melz morgen pesten: 'GROTE SMURF IS HET NOG VER NAAR INGLOT?'
je helpt nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is feest en er wordt gesmurfd
dresscode je weet de kleur
dus voor je het weet wordt je gesmurfd
en als je het niet bent zeg je watskesmurft
smurfin kom smurfen met me, kom smurfen met me, kom smurfen met me
Watskesmurft
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm...H&M lakjes van 47 cent per stuk tellen toch niet als aankoop he? Want anders zit ik op 15 lakjes vandaag
Komt wel goed, we weten hier allemaal wat je meemaaktquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja maar 47 cent, dat is dus 5 voor de prijs van 1 ander lakje.
Ik heb geen wilskracht...zo word ik nooit rijk
Ahhhhquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit echt waar (!!) As we speak in een gymzaal zaalvoetbal te kijken van vriendje
Nee, is littekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef Mirjam het volgende:
zit daar onderin nou zo'n enorme wond?
Het was nog gezellig ookquote:
Heb dinsdag afspraak bij m'n arts, dan hoor ik de uitslag ook van de mri en wat ze gaan doen met mijn drama kniequote:Op zaterdag 3 september 2011 08:49 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je al wat nieuws wat ze eraan kunnen doen Dico? Is toch niet normaal zoals je ermee loopt te emmeren
Idem. + een of andere ontsteking in mijn keel/longen geloof ik. Lekkerquote:
Auw!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef Diconnected het volgende:
Say hello to my dikke knie
[ afbeelding ]
Als je poked aan de ene kant guts het vocht zo naar de andere kant
Daar ben ik het zo mee eens! Ik dacht altijd dat ik mannen in pak nooit zo bijzonder vond, totdat ik mijn vriend in een pak zagquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:53 schreef milka82 het volgende:
Aaah Puckzz,heerlijk he,zo verliefd zijn..... Dat blijft ook altijd hetzelfde,of je nu puber bent of bijna oma! (mijn vriendje kwam gisteren thuis in pak van een sollicitatie,damn! Mannen in pak zijn lekker,je eigen man in pak het allerlekkerst!)
Bwehehequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn homo kat gaat er met gwen dr nieuwe lipgloss vandoor
Heeft ie m al op gedaan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
You needz some nomzquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef Diconnected het volgende:
M'n buik maakt allemaal grom geluiden
Hij was nog roze ook, tsss. Jij gaf hem gewoon opdracht hem te jatten omdat je m zelf wilt!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zei niets! ik hoorde opeens alleen maar vanaf het balkon "HEEEE WAAR IS MIJN LIPGLOSS HEEN!"quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij was nog roze ook, tsss. Jij gaf hem gewoon opdracht hem te jatten omdat je m zelf wilt!
Lekker geshopt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Een maaltijdsalade gerookte kip met appel kopen en de gerookte kip en appel niet lussen!!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Demelza en Gwen eten maaltijdsalade, lees: Gwen eet de aardappels en Demelza de rest!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een maaltijdsalade gerookte kip met appel kopen en de gerookte kip en appel niet lussen!!!
Nicequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
beide bij de inglot gefaald, heb bij mac lippenstift gehaald en we hebben illamasqua goodiebag gehad
I haz 2 oogschaduws, blush, lipgloss en nagellakje. Mels heeft pigment, cream pigment, 2x blush en nagellakjequote:
Ja, inleveren bij Lindyquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I haz 2 oogschaduws, blush, lipgloss en nagellakje. Mels heeft pigment, cream pigment, 2x blush en nagellakje
Toe maar!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I haz 2 oogschaduws, blush, lipgloss en nagellakje. Mels heeft pigment, cream pigment, 2x blush en nagellakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
*burp*er ligt vast nog wel ergesn wat op de grond wat je door de hele kamer gestrooid hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden we toch pepernoten strooigoed moeten kopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er ligt vast nog wel ergesn wat op de grond wat je door de hele kamer gestrooid hebt
want je hebt al niet genoeg ravage in mijn huis aangerichtquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hadden we toch pepernoten strooigoed moeten kopen
ik zit net I'm am star te lakken. Vindt 'm jummiequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:51 schreef megamandy het volgende:
Pracht topic gevonden![]()
Wat zijn sommige mensen toch zielig![]()
Alternatief voor een Nederlandse vrouw, Pools, Braziliaans of..?
Maar ik ga slapen. Truste
Heb ik gedaan, vond ie niet leukquote:
Aaahquote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, vond ie niet leuk
M'n knie trouwens ook
tot zoquote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug in het verre zuiden
Gezellig thuiskomen weer![]()
Melz ik kom terug, tot zo![]()
Oh dear.quote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug in het verre zuiden
Gezellig thuiskomen weer![]()
Melz ik kom terug, tot zo![]()
Ah maar het is wel heel liefquote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama net;
Mam: Ik heb je site ook gevonden!
Ik: Mijn site? Heb ik een site?
Mam: Ja, die ene waarop je die flesjes nagellak zo vasthoudt *ze deed het voor* en je nagels laat zien!
Ik: Heb ik zo'n site?
Mam: Ja, en op één van die fotos had je het lakje vast wat je nu ook op hebt! Ja echt!
Die heeft dus ergens een swatchsite gezien, en omdat ze weet dat ik wel eens zulke foto's maak, moet ik maar gewoon toegeven dat het mijn site isWant swatchen doe alleen ik
![]()
Ik heb haar smakelijk uitgelachenquote:
Ik zie het zo voor mequote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama net;
Mam: Ja, die ene waarop je die flesjes nagellak zo vasthoudt *ze deed het voor* en je nagels laat zien!
Mam: Ja, en op één van die fotos had je het lakje vast wat je nu ook op hebt! Ja echt!
Die heeft dus ergens een swatchsite gezien, en omdat ze weet dat ik wel eens zulke foto's maak, moet ik maar gewoon toegeven dat het mijn site isWant swatchen doe alleen ik
![]()
nou net aan ...quote:Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef Diconnected het volgende:
Hebbie het weekend overleefd Melz?
Het scheen dat in warm water houden hielp. Ofzo.quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou net aan ...
hebben jullie nog tips voor lakjes die niet open gaan?
een elastiekje om de dop doen en dan draaien.quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou net aan ...
quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama net;
![]()
Een hamer!quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou net aan ...
quote:Op zondag 4 september 2011 23:48 schreef megamandy het volgende:
Meeeh, ben mijn leerdoelen voor het eerste hoofdstuk van mijn studie aan het doorlezen en nu begin ik hem te knijpen
Dalijk kan ik niet meer lerenKrijg ik niets meer in mijn hoofd opgeslagen.
Echt stom
quote:Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een logeerpup..beest is al 2 nachten aan het janken en heb hem al 6x uit z`n eigen zure strontkak gered
vrijdagavond! Dus nog een weekje doorbikkelen..hoop dat het snel beter gaat want dit is echt naarquote:Op maandag 5 september 2011 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Wanneer gaat 'ie weer naar huis?
spalk er weer af, as vrijdag zou het vier weken zijn dus dan zou het klaar zijn, nu hebben ze vandag alvast controle foto gemaakt om te kijken of een spalk nog nodig was, bot is nog helemaal niet goed vast gehecht en hij gat nu weer onder narcose en krijgt nieuwe spalk en moet zeker nog twee weken er mee lopen, dus als hij hem weer om de paar dagen aftrekt wordt dit weer een fijne maandquote:
oh neequote:Op maandag 5 september 2011 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spalk er weer af, as vrijdag zou het vier weken zijn dus dan zou het klaar zijn, nu hebben ze vandag alvast controle foto gemaakt om te kijken of een spalk nog nodig was, bot is nog helemaal niet goed vast gehecht en hij gat nu weer onder narcose en krijgt nieuwe spalk en moet zeker nog twee weken er mee lopen, dus als hij hem weer om de paar dagen aftrekt wordt dit weer een fijne maand
Ocharme! Kusje er opquote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef Incantrix het volgende:
Bah, TF, vervelend
En pfuh, anders pleur je gewoon even van de trap ofzoNu heeft mijn arm pijn, en een bult, en een blauwe plek
van balkon 3 hoog gevallen en beneden op een hek geklaptquote:Op maandag 5 september 2011 12:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Beetje dom, dat ken ik
En de gosh is er alweer af, ging te snel en iets te enthousiast een glas schoonmaken, het was groovy grey.
Maar wist toch niet wat ik er verder mee wilde, dus ik ga nu maar lieveheersbeestjes nagels doen.
Arme kat, vind het zo zielig. Wat was er eigenlijk gebeurd?
quote:Op maandag 5 september 2011 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spalk er weer af, as vrijdag zou het vier weken zijn dus dan zou het klaar zijn, nu hebben ze vandag alvast controle foto gemaakt om te kijken of een spalk nog nodig was, bot is nog helemaal niet goed vast gehecht en hij gat nu weer onder narcose en krijgt nieuwe spalk en moet zeker nog twee weken er mee lopen, dus als hij hem weer om de paar dagen aftrekt wordt dit weer een fijne maand
Taart bakken, foto's uitzoeken en afdrukken en inlijsten.quote:Op maandag 5 september 2011 12:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ocharme! Kusje er op
Sjaan: arme jij en arme poezel!Hoop dat ie er af blijft
Wat zouden jullie doen als je aaaaalle tijd van de wereld had? Ik ga vanaf nu elke dag naar de sportschool, skaten in stadspark, ik heb alle seizoenen van Gossip Girl klaarliggen, ga op verkansie en ondertussen veeeel solliciteren natuurlijk. Maar misschien weten jullie nog leuke dingen die je alleen doet als je er echt tijd voor hebt?
Leg een matras bij je brievenbus neer.quote:Op maandag 5 september 2011 12:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ah nee, ik haat ebay. Ik hoor wat bij de brievenbus, dus denk, hee pakje, loop er heulemaal heen, is het reclameEn ja het is nog maar 13 dagen...maar meestal heb ik het al in 10 dagen.
Dan maar morgen als ik thuiskom, anders word ik boos.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 12:59:16 ]
quote:Op maandag 5 september 2011 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leg een matras bij je brievenbus neer.Neuh, koud enzo, en de moeite ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
studentenlevenquote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Arme poezel van Sjaan
Ik zit nu tijdens rekenen mezelf te vervelen, iedereen zit van alles te doen behalve rekenen
Me likequote:
Marketing en communicatiequote:Op maandag 5 september 2011 13:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bij welke studie krijg je rekenen?
Ik mag morgen weerstudie, niet rekenen, gelukkig.
Was geen probleem, het scheen wel eens vaker voor te komen en kreeg gelijk een nieuwequote:Op maandag 5 september 2011 13:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Me likeAlleen we hebben pas om kwart voor 3 pauze
en iedereen heeft honger en willen roken
Wat zei die kerel van Mac van je oogpotlood?
Oh goede! Zometeen mix kopen voor kwarktaartquote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Taart bakken, foto's uitzoeken en afdrukken en inlijsten.
Dikke prima!quote:Op maandag 5 september 2011 13:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Marketing en communicatie
Ik mag trouwens bijles Engels gaan geven aan 3e jaarsomdat het niveau te laag is voor mij
dus mag ik op m'n eigen dooie gemak dat boek doornemen, moet wel de toetsen maken enzeu, maar is wel chill dat ik ga bijlessen
Weet niet waarom je zo doet maar ik vind het maar matigquote:
Je kunt met alles stempelen, zelfs met een sheer lakje. (Niet dat je er dan iets van ziet, maar het kan!)quote:Op maandag 5 september 2011 14:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lemon Fizz, hij is wel leuk.
Waarom lukt het jou wel om met catrice te stempelen? Echt te mooi ook trouwens.
Oh die wil ik ook nog steeds, ben niet zo van 't geel maar heb er ook maar 1, 'n felle. Dus een lichte erbij kan geen kwaad, toch?quote:Op maandag 5 september 2011 14:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lemon Fizz, hij is wel leuk.
Waarom lukt het jou wel om met catrice te stempelen? Echt te mooi ook trouwens.
Goezo meiske, mooie en gezonde tandjes zijn belangrijk, dus zeker regelmatig gaan nuquote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kusje voor de kat van Sjaan en de blauwe plekken van Trix![]()
Ik ben vanmorgen mishandeld door de tandarts. Maar wel trots op mezelf, want ik vind tandartsen extreem eng. Laatste keer dat ik ging was een jaar of 2 geleden en toen heb ik alles onder narcose laten doen omdat ik zo spastisch ben.... En nu dus helemaal zelf![]()
Heb een pilletje gekregen omdat ik het zo eng vond en ben nu dus nog redelijk stoned, wat prima bevalt.
Ja precies, als je om het half jara gaat kunnen ze de meest erge dingen voorkomen zoals diepe gaatjes enzoquote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nog 2 nieuwe afspraken staan![]()
1 voor het vervolg van de wortelkanaal van vandaag (ik heb nu een roze tijdelijke vulling... Ik heb een roze tand) en 1 voor schoonmaakwerkzaamheden...
Maar het doel is inderdaad om zulke narigheid niet meer te krijgen
quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
net gebeld door DA, ga kattekopje zo ophalen
Yaayquote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
net gebeld door DA, ga kattekopje zo ophalen
Ik wil wel meebestellen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk blijkt er morgen met Herman weinig aan de hand. Hij laat vieze stinkscheten en heeft heel de tijd z'n derde ooglid zichtbaar.
Oh, en iemand zin om deze mee te bestellen? Is heel mooi!
Ik heb ook wel eens een kneuspoesquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel meebestellen.
En wel veel kneuspoezen lijkt wel.
Kneuspoes.quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een kneuspoes.
neequote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kneuspoes.
En rood en paars? Matcht dat wel?
Doet het pijn aan de ogen?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ah, er wordt weer gratis verzonden bij a-england
Ik lig nog even te wachten tot ik weer paracetamol mag voor ik echt ga slapen, maar ben idd al om 8 uur mijn bed ingekropen. Ik zou nooit gedacht hebben dat je er idd zķ naar van kunt zijn. Dankjewel in elk gevalquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Holyme het volgende:
Incantrix, sterkte! Kan je goed beroerd van zijn als je 'n smak maakt. Ik zou lekker met pijnstilling vroeg in bed duiken en hopen dat je morgen niet al te stijf bent.
Wat jij schrijft suckt ook big time zegquote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat suckt trix
tis weer kneuzentijd ook zeker? Ik heb voor de tweede keer binnen 3 maanden een bijholteontsteking, en mn maag speelt weer op
Die Sally Hansen
quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat jullie dat kneuzige maar bij jullie houden![]()
En ik ga *niet* kijken.
Ik kan niks beloven *snirf*quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga *niet* kijken.
Maar onderwerp is onderwerp.quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij heb ik net mijn scriptie onderwerp gekozen.![]()
Echt slecht eigenlijk dat ik met een glaasje wijn erbij mijn beste ideeën heb.
Jaaa.quote:
Sure, excuses voor minimeets zijn welkomquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Trix mag ik meebestellen als jij gaat bestellen?
Oh vast welquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sure, excuses voor minimeets zijn welkomMaar ik weet nog niet of ik ga zwichten hoor
Hendig.quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm de prijs houdt me tegen
De H&M is weer lekker bezig, heb ik voor thuis bezorgen gekozen(want handig, zon pakket op de fiets+ ik = geen goede combi) staat er als ik het pakket volg dat ie bij het kiala punt komt.
Wekker om 6 uur.quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja niet dus, dus als je vandeweek een meisje omgevallen ziet liggen op een fietspad met een H&M pakketje
Mijn wekker gaat om 6:15...volgens mij moet ik eens gaan slapen. Morgen collegeOver kindermishandeling
Maar wel belangrijk en interessant.
Naja, het past bij m'n studie, maar blijmakend is het niet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Tekstanalyse? Bah zeg.
En herhaling...hoe vaak ik al niet alles over hechting heb gehad...Maar gelukkig niet een heel vak hetzelfde.
Mijn laptop gaat uit, succes morgenochtend.
nee is donkerpaarsquote:
Ik kom nooit meer van mijn kneuzigheid af gok ikquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga *niet* kijken.
sterkte dico, laat ff wten hoe het ging!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:13 schreef Diconnected het volgende:
Blurgh heb totaal geen zin in vandaag, moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor de uitslag van mn mri...
Kneusjes zijn wel lief.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee is donkerpaars
[..]
Ik kom nooit meer van mijn kneuzigheid af gok iken mijn katten blijven ook kneusjes!
Omnomnom, pruttelen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:42 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Zo, na drie dagen in bed met heul veul snot en bijna geen adem, ben ik volgens mij weer een beetje boven water...
Ik pruttel nog steeds als ik adem, maar ik kan in elk geval weer fatsoenlijk ademen
Dico, succes vandaag!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mnijmn toetsemnvbord houdt mniet vbamn water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |