neem jij hem dan ff lkkr in zijn kont?quote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Dan is hij ook weer blij en hoeft ie geen anti-psychotica meer te slikken
Ik ben heteroquote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
neem jij hem dan ff lkkr in zijn kont?
Hahaquote:Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wrm wel? Neuh, val meer op lkkre kaaskoppen
stereo types die dat denkenquote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik ben hetero![]()
Val je niet op je eigen soort?
Is normaal hoor dat je op je eigen volk valtquote:Op zondag 4 september 2011 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
stereo types die dat denken![]()
"eigen soort" wtf, ik ben half Chinees, dus moet ik maar op mijn "soort" vallen?
Half Chinees, half mongool, gezien je schrijfstijl.quote:Op zondag 4 september 2011 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
stereo types die dat denken![]()
"eigen soort" wtf, ik ben half Chinees, dus moet ik maar op mijn "soort" vallen?
Man wat ben jij toch een karikatuur.quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach achterhoek-shjmachterhoek whatever... Achterhoek is toch een en al koeien en boeren?
Dat is Roermond ook (zo goed als)
nee hoor, half indo eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Half Chinees, half mongool, gezien je schrijfstijl.
... en te dom om te poepen.quote:
Jij natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
het was ook sarcastisch, wie is hier dom?
jouw mening, wat jij wilquote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.
Je zou een mooi setje vormen met de TS.
Mooi!quote:
Vrouwen poepen nietquote:
Nee, want daar zijn ze te dom voor.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee, want daar zijn ze te dom voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |