Ja dat zijn de "zogenaamde" Chinese loempia'squote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die![]()
Als dat Vietnamees is dus ja. maar die heb je ook in groot die vind ik niet lekker.
mh ik niet toch wel anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja dat zijn de "zogenaamde" Chinese loempia'sIk vind het allemaal hetzelfde smaken.
Loempiaatjes staan niet op de lijst.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Bolderkar het volgende:
Laten we voor het gemak 1 kaart hanteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestudeer de kaart nog wat zorgvuldiger.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Loempiaatjes staan niet op de lijst.
Vind echt niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Bestudeer de kaart nog wat zorgvuldiger.
Ik weet het nietl Afentoe denkik dat ik wel ok ben. Maar dat vinden de leuke meiden dan weer niet aftelezen aan hun reacties. Zij hebben toch een bepaalde beeld van mijn soort. En mijn profiel van kleur en kenmerken bevestigt in hun gedachten elke stereotype denkbeelden die zij hebben over chinezen denk ik. Net zoals zij waarschijnlijk denken dat alle negers tof zijn of kunnen zingen of grappig zijn enzo. Dat heet beeldvorming. Heel nromaal maar ook naar.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij jezelf dan positief negatief? De buitenwereld is niet 1 persoon. Hoe jij jezelf ziet dat weerspiegel je.
Wat denk jij dan dat het denkbeeld over ''chinezen'' is?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet het nietl Afentoe denkik dat ik wel ok ben. Maar dat vinden meiden dan weer niet. Aftelezen adhv hun reacties. |ij hebben toch een bepaald beeld van mijn soort. En mijn prfiel van kleur en kenmerken bevestigtbij in hun gedachten elke stereotype denkbeelden die zij hebben over chinezen (denk ik). Net zoals zij waarschijnlijk denken dat alle negers tof zijn of kunnen zingen of grappig zijn enzo. Dat heet beeldvroming. Heel nromaal maar ook naar.
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet het nietl Afentoe denkik dat ik wel ok ben. Maar dat vinden meiden dan weer niet. Aftelezen adhv hun reacties. |ij hebben toch een bepaald beeld van mijn soort. En mijn prfiel van kleur en kenmerken bevestigtbij in hun gedachten elke stereotype denkbeelden die zij hebben over chinezen (denk ik). Net zoals zij waarschijnlijk denken dat alle negers tof zijn of kunnen zingen of grappig zijn enzo. Dat heet beeldvroming. Heel nromaal maar ook naar.
Het is wel goed dat er kraapmpjes zijn die deze hapjes verkopen. Zelf thuis maken is een ramp. En dan heb ik het oevr de stank van gekruide olieen en het bakken. bleh..quote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef Rijstbal het volgende:
Overigens zijn de vietnamese loempia's nog lekkerder (en gezonder)
[ afbeelding ]
Dat is Indonesischquote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef Bolderkar het volgende:
Eet het verdriet weg met Babi Pangang.
Maakt niet uit. De pauper-Chinezen weten alleen de weg naar een 'Chinees restaurant' te vinden en daar vind je zwembaden vol Babi pangang.quote:
Denken dat de Chinezen hier met namaak rondlopenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet snappen dat je overal namaak krijgt in China..
Het blijft een feit dat er veel namaak is. En in heel veel auto's zitten ook namaak onderdelen, zonder dat je het weet. Mensen die geen discovery kijken..quote:Op donderdag 1 september 2011 23:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Denken dat de Chinezen hier met namaak rondlopenKlanten van Gucci, Louis Vuitton etc. zijn veelal Chinezen en Japanners.
Ze ontkent toch ook niet dat er veel namaak is. Ze wijst je er alleen op dat de meeste Chinezen hier niet met nep Gucci of LV rondlopen. Ga eens bij een dergelijke winkel kijken, 9 van de 10 keer zie je een Chinees bij de kassa staan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Het blijft een feit dat er veel namaak is. En in heel veel auto's zitten ook namaak onderdelen, zonder dat je het weet. Mensen die geen discovery kijken..![]()
Waar ik woon is er niet veel Chinese bevolking. Dus van 9 van de 10 winkels waar ik heen ga staat iemand van Europese afkomst, vaak een Nederlander denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:52 schreef Chule het volgende:
[..]
Ze ontkent toch ook niet dat er veel namaak is. Ze wijst je er alleen op dat de meeste Chinezen hier niet met nep Gucci of LV rondlopen. Ga eens bij een dergelijke winkel kijken, 9 van de 10 keer zie je een Chinees bij de kassa staan.
Je draagt de naam van een held hier op FOK! Doe een beetje moeite om dan ook op die held/baas te lijken!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:56 schreef SunTzu het volgende:
Ik werd eerst nageroepen met: "I want you Jackie Chan" trok ze mij ineens naar binnen.
Alsof ik een fucking pokemon was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |