SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef STING het volgende:
Laten we trouwens Sjoelen niet vergeten
Dus de meester legt er dan een zwarte of witte steen bij. En zo moet je de regel achterhalen. Klopt dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
Zendo
[ afbeelding ]
http://www.anderspel.nl/zendo.html
quote:
Ons een beetje lekker maken he?quote:
ja iddquote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus de meester legt er dan een zwarte of witte steen bij. En zo moet je de regel achterhalen. Klopt dat?
Heee, ik ga de Lord of the Rings special doenquote:
Grappig ! Lijkt me wel leukquote:
Laterzquote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik moet jullie helaas weer gaan verlaten, miss tot straks
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik ga de Lord of the Rings special doen. Alle muziek uit Lord of the Rings
.
Wanneer?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik ga de Lord of the Rings special doen. Alle muziek uit Lord of the Rings
.
Nicequote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Weet ik nog niet.quote:
Gewoon 3x de gehele soundtrack afspelenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet..
Wordt waarschijnlijk een drie-luik.
Idd, die valt afquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef STING het volgende:
ValHallen vindt anders LotR niet eens leuk
Ik heb ze nooit gezien die films.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef STING het volgende:
ValHallen vindt anders LotR niet eens leuk
Je algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gezien die films.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gezien die films.
Tof, ik hoop ze alle 3 mee te makenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet..
Wordt waarschijnlijk een drie-luik.
quote:
Ik vind het gewoon niet boeiend, laat me.quote:
Hoort bij je opvoeding.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het gewoon niet boeiend, laat me.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er iemand die voor mij de score wil bijhouden straks?
quote:
Nah.quote:
Ik bedoel week 1 Fellowship of the Ring, week 2 Two Towers, week 3 Return of the Kingquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon 3x de gehele soundtrack afspelen
[..]
Idd, die valt af
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel week 1 Fellowship of the Ring, week 2 Two Towers, week 3 Return of the King.
ja, ik kap deze zo af...quote:
Bedoel ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel week 1 Fellowship of the Ring, week 2 Two Towers, week 3 Return of the King.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef WickedTunes het volgende:
Straks korte introductie van:
[..]
ja, ik kap deze zo af...Tijd ging hard, tveel geluld haha
Ik weet nog niet wat ik ga doenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja
Misschien kun je er een soort mini-hoorspel van maken en zo de nummers aan elkaar lullen
Shhhhhhhhhhhh....quote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Niet valsspelen he, puntenmonster
Verdullemequote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wicked, het is 20:00 uurNu gaat VH boos worden omdat ik nu ook uitloop
VH moet gewoon een blokkendoos kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wicked, het is 20:00 uurNu gaat VH boos worden omdat ik nu ook uitloop
Komt goedquote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Ja kut, ik kan het begin niet horen
He verdommequote:
Leuke filmquote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
He verdomme. Ik wist dat, heb 'm pas nog gezien
.
dat is leuk ook ja!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
30 Seconds, dat vind ik echt 1 van de tofste spellen, Triviant ook.
quote:
quote:
Dank je wel!quote:
quote:
Dit dacht ik ook.quote:
Nope. Uit 1999quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef WickedTunes het volgende:
kiss me - sixpence none the richer, maar an welke film? Love Actually?
Ja godver dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Een of andere dramaserie voor vrouwen?
Nope, tis wel een film. Titel is vrouwelijk.quote:
quote:
Jij wif!...o ja je bent ook een vrouw.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik kijk behoorlijk wat chick flicks
![]()
Een vrouw en een wif! Da's erg.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wif!...o ja je bent ook een vrouw.
Ik vond em leukquote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
She's all that, zo'n lelijke chickflick met Freddy.
Niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
She's all that, zo'n lelijke chickflick met Freddy.
Ja typo, heb genade.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vrouw en een wif! Da's erg.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik onthoud niet zo best welke muziek bij welke film hoort.
Toen was ik -22quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemaal foutFilm is uit 1967
Ja zegquote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat zijn altijd van die bruikbare tips jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha niet zo gek dat ik het niet weetquote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja hallo hoe moet je dat nou weten?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Omdat je oud bent en dus meer weetquote:
Zegt mij niksquote:
We have a winner! Allemaal tegelijkquote:
quote:
Ik ookquote:
speed spellingquote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We have a winner! Allemaal tegelijk
Ja hallo 1967 vind je het gek.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Gaan we zo beginnen?Jankerds. Ik speel nooit vals.
Het scheelt ook de helft als je een beetje de muziek van Simon en Garfunkel kentquote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
The Graduate is gewoon een bekende film hoor, ik kende er alleen de muziek niet uit.
Alt-s of tab-tab enter.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Is er geen toetsencombinatie om een bericht meteen in te voeren ofzo? Ik moet telkens naar die knop scrollen
Laat je niet kisten man, je doet gewoon meequote:
Stel je niet aan.quote:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Stream even stoppen en starten wil helpen
quote:Morph's Raad de film/serie
STING - 3
PriemGirl - 1
ValHallen - 1
WickedTunes - 1
He lul, je doet wel mee dus typen mafkeesquote:
quote:
quote:
laat ze lekker kletsen man... meedoen... leve de lol!! We zijn toch in de mood voor spelletjequote:
Volgens mij heeft Sting ondertussen 3 goed.quote:
Kijk nog esquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sting ondertussen 3 goed..
Wat, na 1 antwoord wordt er al gezegd dat ik valsspeelquote:
Fine. Doe dan niet meequote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat, na 1 antwoord wordt er al gezegd dat ik valsspeelDonder dan maar op, als je het niet normaal kan winnen.
Boeiend wat iemand anders zegtquote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat, na 1 antwoord wordt er al gezegd dat ik valsspeelDonder dan maar op, als je het niet normaal kan winnen.
Ga nou geen stennis schoppenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stream even stoppen en opnieuw starten; werkt bij mij nog wel eensquote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef MsMessy het volgende:
Vertraging is k*t, zie het antwoord al in het topic staan voordat ik ook maar iets hoor
Jij voelde je meteen aangesproken, kom op, lighten up dudequote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ik heb The Graduate niet gezien wil je zeggen?_____!
Gast doe eens rustig die film 1967 vind je het raar dat ik daar van op kijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeeeeeeel bekend!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
IK KEN THE GRADUATE OOK VERDORIE< HET IS EEN BEKENDE FILM![]()
![]()
![]()
.
Daardoor kon ik wel mijn antwoord niet snel genoeg typen, omdat je geen twee berichten snel achter elkaar mag sturenquote:
Ja dat wist ik dus niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
.
EN DAT JIJ HET ANTWOORD NIET WIST VERDORIE ! LATEN WE DAN ALLEMAAL MAAR IN CAPS TYPENquote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
.
je zei notabene letterlijk: VH speelt vals. Hoe zou ik me niet aangesproken moeten voelen?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij voelde je meteen aangesproken, kom op, lighten up dude
Die start bij mij nu pasquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Maar, Ciske is leuk en alles hoor.
En dit is Boes.
fout, 1 boes teveel hahahaquote:
En jullie typten allemaal toen het antwoord al in het nummer genoemd werdquote:
Je had gewoon kunnen zeggen dat je de film gezien hebt, meer was niet nodig geweestquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
je zei notabene letterlijk: VH speelt vals. Hoe zou ik me niet aangesproken moeten voelen?
Ik krijg spontaan tranen in mijn ogen bij dit liedjequote:
Ja mooi hequote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan tranen in mijn ogen bij dit liedjeFilm raakt mij nog altijd
Ja, daarom doe ik ook niet meequote:
Ja je kan er ook gewoon van uitgaan dat iemand die het antwoord weet de film gezien heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had gewoon kunnen zeggen dat je de film gezien hebt, meer was niet nodig geweest
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had gewoon kunnen zeggen dat je de film gezien hebt, meer was niet nodig geweest
Mijn stream loopt achter dus ik luister niet eens fatsoenlijk ik begin te typen bij de eerste klanken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het begint niet eens en jullie weten het al
Nee, gwoon niet iemand van valsspelen betichten, zeker niet VH die zelf daar een gruweljke hekel aan heeft!!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Morph's Raad de film/serie
STING - 3
PriemGirl - 3
ValHallen - 1
WickedTunes - 1
Tha_Erik - 1
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
Ja ik lees al antwoorden op het moment dat ik net het begin hoor!
Ja lol... toen had ik net gepost... stomme regel....quote:
Juist jij.quote:
Ik zat alleen maar met "Iets met dance... Save the last dance? Nee. Dancer in the dark? nee..."quote:
Ik had hem gewoon als eerst.quote:
Hoezo juist ikquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sting is echt ziek snel.. stomme stream
Hehe, had ik toenet ook jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja lol... toen had ik net gepost... stomme regel....![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Snel topic volposten voor het volgende nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |