Het is meer ruimte gebrek. Mijn huidige iMac doet het nog wel goed, dus die wil ik ook niet weg doen, maar na 5 jaar wil ik toch wel een nieuwe computer. De vorige iMac was na 5,5 jaar ook te oud voor nieuwe software. Ik zit dus aan te denken om mijn iMac dan te gebruiken voor downloads en de MBP voor werk. Nu doe ik dat nog met mijn iBook of Dell XPS, alleen is die iBook inmiddels ook al 8 jaar oud en Windows vind ik gewoon niet fijn werken.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef T_Fuff het volgende:
Is in mijn ogen stom om het gewone bureaublad weg te laten en alleen als live app te laten functioneren. Dat gaat het imo maken of kraken.
Voor de rest denk ik dat het wel goed is dat ze zo'n radicale verandering maken met windows. Met veel feedback van gebruikers kunnen ze denk ik best iets leuks neerzetten over een tijd.
[..]
MBP doen, extern scherm eraan, en je hebt een iMac. Tenzij je nooit op pad gaat, heb ik ook ()
Ofwel, waar twijfel je aan?
Zal hem eens in de gaten houden, hij neemt nu tussen 0.3 en 2,9 % CPu 9 threads en 183,7 MB geheugenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Safari vreet geheugen bij mij en velen anderen als ik de apple fora mag geloven.
Het is één besturingssysteem voor zowel tablets, PC's als servers. Voor telefoons blijven ze waarschijnlijk nog wel doorwerken aan Windows Phone, maar voor alle andere platformen wordt het Windows 8.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat windows 8, moet dat nu de concurrentie aangaan met iOS of vervangt dat Windows 7 op PC, Servers, en is het ook voor Tablets?
Je hebt nu al laptops met touchscreens. HP verkoopt ze bv.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef problematiQue het volgende:
wat zie je voor je bij een touchscreen pc? Gewoon een grote tablet?
maar hij zei pc, niet desktop.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:01 schreef problematiQue het volgende:
maar hij zei pc, niet laptop.
Wat dat betreft vind ik Windows Phone 7 ook al een hele mooie ontwikkeling, beetje out of the box denken qua interface en niet achteloos Apple kopieren zoals ze bij Android doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef Tijn het volgende:
Windows 8 wordt wellicht niet de beste Windows ooit en misschien zelfs net zo'n flop als Me of Vista, maar ik vind het in elk geval wel positief dat Microsoft eens een keer iets verandert. Het is voor het eerst in tientallen jaren dat ze een toekomst visie blijken te hebben die afwijkt van "we blijven alles doen zoals het nu is". Dat alleen al is goed voor de hele IT als geheel. En wie weet, de mensen bij Microsoft zijn ook niet dom, dus misschien is de nieuwe koers wel een goed idee. De tijd zal het leren.
Hoe is een laptop geen PC?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:01 schreef problematiQue het volgende:
maar hij zei pc, niet laptop.
"Personal Computer". Een laptop lijkt me aardig personal. Meer personal dan een desktop iig.quote:
Daarom is Windows Phone 7 ook zo succesvol en liggen Android telefoons te verstoffen en wil niemand wat van Android weten enzo...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Windows Phone 7 ook al een hele mooie ontwikkeling, beetje out of the box denken qua interface en niet achteloos Apple kopieren zoals ze bij Android doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom is Windows Phone 7 ook zo succesvol en liggen Android telefoons te verstoffen en wil niemand wat van Android weten enzo...Daar gaat het niet om, je moet kijken naar waar Microsoft vandaan kwam. Voordat ze Windows Phone 7 uitbrachten, wilde niemand dood gevonden worden met een telefoon met Windows Mobile. Zelfs als ze ze gratis weggaven, wilden mensen ze niet meer hebben. Nu met Windows Phone 7 hebben ze in elk geval de interesse van sommige mensen weer weten te trekken. Het is nog geen groot commercieel succes (en of dat gaat lukken, is ook nog te bezien), maar ze zijn in elk geval in beweging gekomen. Het leek er een paar jaar geleden even echt op dat het Microsofts strategie was om nooit meer iets te veranderen tot ze failliet waren. Nu laten ze zien dat ze wel degelijk willen innoveren en naar de toekomst kijken. Ze hebben nog geen enkel gevecht gewonnen, maar ze doen in elk geval weer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dear, daar moet Dr Spin overuren makenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Tijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eunt-geen-flash.html
Nu vinden de fanboys het opeens toch niet zo nodig om Flash te hebben
346,4 MBquote:Op donderdag 15 september 2011 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie het geheugen gebruik langzaam stijgen idd, zit nu op 208,6
Whehehequote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Tijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eunt-geen-flash.html
Nu vinden de fanboys het opeens toch niet zo nodig om Flash te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |