dan hebben ze zitten slapenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef svetan het volgende:
omdat ze een SAT test met hun kennis niet zouden kunnen halen.
Helpt dit?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
(Waarom krijg ik geen smileys als ik op mijn mobiel zit, opeens?)
Vertel eens, wat moet er zoal gebeuren.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:08 schreef svetan het volgende:
Ik denk wel dat het een lange werkvacantie in Darwin zal worden. Er is nog al het een en ander te doen en te regelen.
Als je geen uitleg kunt geven moet je geen stellingen poneren.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef svetan het volgende:
@spuitje..... denk zelf maar eens na en maak maar een lijstje. Wat anderen zeggen is toch nooit goed.
quote:
Normaal moet ik je met dit soort dingen gelijk geven. Maar het ligt er heel dik bovenop, als je gezeild hebt, wat er dan allemaal gedaan moet worden in een haven.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je geen uitleg kunt geven moet je geen stellingen poneren.
Svetan poneert het feit, svetan mag uitweiden. Maar ik denk dat hij niet meer durft na alle blunders die hij in de loop der tijd heeft gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Normaal moet ik je met dit soort dingen gelijk geven. Maar het ligt er heel dik bovenop, als je gezeild hebt, wat er dan allemaal gedaan moet worden in een haven.
Dus het zou best aardig zijn om het van spuitje te horen.
Ik heb geen werelreis gemaakt en al helemaal niet solo. Maar gezeild heb ik wel, alleen begrijp ik niet waarom ik nu zou moeten opsommen wat er in een haven moet gebeuren?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Normaal moet ik je met dit soort dingen gelijk geven. Maar het ligt er heel dik bovenop, als je gezeild hebt, wat er dan allemaal gedaan moet worden in een haven.
Ik moet examen doen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Graag!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:35 schreef Disana het volgende:
Is het ook mogelijk dat we ons weer tot Dekker en consorten beperken? Daar draait het tenslotte allemaal om, en niet om of iederen hier wel een mening mag hebben en hoe de kindskinderen van svetan zich door het leven slaan zonder papiertje van een Nederlandse spruitjesschool.
Ik durf werkelijk niet te zeggen of ze deze motor al dan niet heeft gebruikt om te varen. Maar zou het ook niet zo kunnen zijn dat ze hem heeft gebruikt om energie op te wekken voor de apperatuur aan boord? Het opladen van accu's etc?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:40 schreef Disana het volgende:
Rikki schreef dat Jessica Watson op de motor heeft gevaren. Hier een stukje uit haar log dat in die richting lijkt te wijzen:
A Working Engine!
Monday, May 10, 2010
The little Yanmar engine is going again! A little delicately, but it is running with a water transfer pump rigged up in place of the fuel pump which had stopped working. It's pretty dodgey with all the miss matching hoses but should do the job. Apart from the kick I got from actually managing to fix something, it was quite a relief as we've pretty much had no wind at all the last two days, so the batteries were lower than I'd thought.
http://www.jessicawatson.(...)log/calendar/2010/5/
Ja dat vraag ik me ook wel af, heel duidelijk is het niet. Maar ze schrijft ookquote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik durf werkelijk niet te zeggen of ze deze motor al dan niet heeft gebruikt om te varen. Maar zou het ook niet zo kunnen zijn dat ze hem heeft gebruikt om energie op te wekken voor de apperatuur aan boord? Het opladen van accu's etc?
Dat kan, meest gangbare tegenwoordig zijn zonnepanelen. Maar ook kleine windmolentjes zijn wel gebruikelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook wel af, heel duidelijk is het niet. Maar ze schrijft ook
it was quite a relief as we've pretty much had no wind at all the last two days, so the batteries were lower than I'd thought.
Bedoelt ze daarmee dat ze op de motor heeft gevaren, of wekt de wind energie voor de motor op.
Dankje. Dan is het dus niet eenduidig, misschien is dit wat Rikki aanzag voor varen op de motor.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat kan, meest gangbare tegenwoordig zijn zonnepanelen. Maar ook kleine windmolentjes zijn wel gebruikelijk.
Dan moet je aan zoiets denken:quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Dan is het dus niet eenduidig, misschien is dit wat Rikki aanzag voor varen op de motor.
Ah, dat is duidelijk! En als er geen wind is werkt zoiets niet of niet genoeg in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan moet je aan zoiets denken:
[ afbeelding ]
Eens een foto van haar bootje opzoekenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan moet je aan zoiets denken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |