Ik vind 't wel interessant. Watchmen is natuurlijk awesome, maar dit is van andere makers en in een andere tijd, dus ik denk niet dat je "iets vergelijkbaars" moet verwachten. Wel denk ik dat DC en de betrokkenen respect hebben voor het origineel en dat dit niet puur cashen op de naam van Watchmen is, en het dus wel interessant zou kunnen zijn om te lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:59 schreef Tokus het volgende:
en wat vinden we hiervan?
[..]
http://dcu.blog.dccomics.(...)e-watchmen%E2%80%9D/
quote:This is Terry, Al Rio's friend and art agent for many years. Depression and thoughts of suicide should not be ignored.
I feel like I may have let my friend down by not recognizing he needed professional help. I talked to him frequently and art always seemed to bring him joy. I knew he had problems but I thought he was dealing with it as it came. I never knew he was suicidal but truly wish I could have recognized the symptoms and done something about it. I should have seen the signs.
From his last interview:
What gets you going?
What keeps me going? That's easy: I'm in love with drawing. It runs blood with drawing cells through my veins. My DNA is made of: sketch, pencils and inks, heeheehee. This defines me, drawing is the most important thing in my life. It is my superhero power. The super and details freak AL RIO. Thanks to my good God, my mission here on Earth is drawing.
I'll miss you forever Alvaro.
Terry
Dat wordt weer TPB kopen als je een keer een verhaal goed wilt volgenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef Breuls het volgende:
Shit, de Batman titels gaan vanaf april crossoveren. Allemaal. En ik lees 'maar' vier titels.
Ongeveer tien, geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel Batman titels zijn er eigenlijk nadat die nieuwe lading straks komt? Stuk of 13?
Jah. En incomplete comics-verhalen in je reguliere titels. Maarja.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat wordt weer TPB kopen als je een keer een verhaal goed wilt volgen
Animal Man. Batwoman.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Young_David het volgende:
Binnenkort verschijnt de eerste batch New52 Hardcovers. Overweeg om er een paar te halen, maar twijfel over welke. Iemand suggesties?
De tekeningen vond ik erg mooi om te zien. Verhaal is redelijk "meh".quote:Op donderdag 26 april 2012 17:59 schreef Breuls het volgende:
Batwoman heb ik nooit veel van gezien. Zij komt ook niet (of nauwelijks) voor in de andere Bat-comics. Wat maakt haar interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |