Daardoor klopt zijn wasbordje trouwens ook niet....quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Hier erger ik me al aan sinds de start van de New 52. Superman ziet eruit als een dweeb met die hoog opgetrokken riem. What is that about?
Dat zien die gasten bij DC zelf toch ook wel, dat dit er niet uitziet?
Maar werkt dat ook een beetje met comics die je importeert vanaf je computer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:16 schreef Breuls het volgende:
Ik gebruik gewoon de apps van DC/ComiXology zelf.
Hmm ok. Bij mij welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Breuls het volgende:
Ik importeer niks van mijn computer, want daar staat niks.
Beetje saai. De originele comic is prima, maar de cartoon is ontzettend 'droog'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef Tokus het volgende:
is die Year One animatie goed gelukt? Ik heb het nog niet gezien.
Betere animatie dan wat je gewend bent van DC animaties. Meer in de stijl van de comic. Verhaal is verder natuurlijk hetzelfde, met veel gelijke dialogen. Heb een paar minuten meegelezen en het week wel af, maar niet enorm.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef Tokus het volgende:
is die Year One animatie goed gelukt? Ik heb het nog niet gezien.
Yeah maar je ziet alleen dat lelijke blauw-grijze kostuum, en niet het veel coolere zwart-grijze kostuum dat hij later ook in TDKR draagt....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Young_David het volgende:
Zie in de trailer voor The Dark Knight Returns ook veel bekende shots.
Komt misschien ook omdat je het verhaal al kent. Het is zo precies overgenomen dat het enigzins saai wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beetje saai. De originele comic is prima, maar de cartoon is ontzettend 'droog'.
Vooral de klassieke cover is 1-op-1 in een shot overgenomen. Dat vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Young_David het volgende:
Zie in de trailer voor The Dark Knight Returns ook veel bekende shots.
Met die bliksem bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vooral de klassieke cover is 1-op-1 in een shot overgenomen. Dat vind ik wel mooi.
Is die film echt gebaseerd op een specifiek verhaal of gewoon in het algemeen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Young_David het volgende:
Een strip van een slechte film gebaseerd op een strip ... Oei
Algemeen ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is die film echt gebaseerd op een specifiek verhaal of gewoon in het algemeen?
De film is in ieder geval slechter dan slecht. Een schande voor Batman en voor comic verfilmingen in het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |