Mijn huis heeft geen tulpen bij de voordeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was snel vol!
[ afbeelding ]
Eigen huizen zijn overrated johquote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen eigen huis
ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Gezocht via een Britse Fundasitequote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
De sociale woningmarkt is hier zo mogelijk een nog grotere hel dan in Nederland. De particuliere markt is echter een stuk bereikbaarder. Ook de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker dan in Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood.
Dat klinkt lekker!quote:Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
Wat eten jullie toch altijd heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood.
Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Wat eten jullie toch altijd heerlijk
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden?![]()
*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
Ik ben een feeder.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
Wat een eind weg van je.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn
. Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |