abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101449568
Dat was snel vol! :o

Ja doei.
pi_101449653
Meldt :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 1 september 2011 @ 15:15:53 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_101449655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was snel vol! :o

[ afbeelding ]
Mijn huis heeft geen tulpen bij de voordeur.
pi_101449718
Ik heb geen eigen huis ;(

ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Ja doei.
pi_101449850
Enneh: Lein en Kaas *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_101449888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen eigen huis ;(

ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Eigen huizen zijn overrated joh :P Ik zou overigens best een huisje in deze omgeving willen :o
pi_101449953
Het is wel makkelijker om dingen aan te passen naar wens in een eigen huis ;) bij een huurhuis moet je altijd toestemming vragen én je dubbel zo ernstig afvragen of het het waard zal zijn :+

Zo willen wij wel een garage, stiekem, of op zijn minst een overkapping voor de motoren, maar dat moet dan weer via de huiseigenaar, etc. Ze komt iig in oktober langs en dan gaan we even kijken of we wat met haar af kunnen spreken (gedeelde kosten) als we tegen die tijd kunnen aangeven nog een minimum aantal maanden/jaar hier te blijven wonen... maar dat zien we dan wel weer.

Voorlopig wonen we geweldig hier O+
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 15:28:46 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101450017
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
Confidence through competence
pi_101450373
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
Gezocht via een Britse Fundasite :) En uiteindelijk gewoon brutaal geweest en gemaild met de mededeling "dit huis willen we, als we komen kijken willen we de enige kijkers zijn en als we het vervolgens willen dan willen we ook zeker weten dat we 't krijgen" :+

Want normaal doen ze ook hier bezichtigingen met meerdere mensen en dan loop je het risico dat je dus voor niets helemaal naar het VK afreist ;)
De bemiddelaar en eigenaar wilden wat spullen zien, wij dat opgestuurd en de dag erna zaten we op de boot, de dag erna hadden we een contract getekend.. :P

Maandagavond: 'hé, dat is een leuk huis!'
Dinsdag: 'beste makelaar, dát is een leuk huis!'
Woendag: 'beste Mo, als je wilt mag je komen kijken en als je dan het huis wilt dan mag je het huren'
Woensdagmiddag: boot boeken
Woensdagavond: op boot
Donderdagochtend: huis kijken
Donderdag 12 uur: contract getekend!

:')
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 15:42:43 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101450443
Supertof! Wel aardig van de eigenaar dat hij die garantie wilde geven, en jullie mazzel dat het dus een redelijk betrouwbaar persoon was. :)

Tussen zien en krijgen van mijn appartement hier zat ook maar 18 uur trouwens :')

Teh early bird catches the worm. :Y
Confidence through competence
pi_101450512
Yup! :) Voorwaarde was dat we 6 maanden huur vooruit betaalden, iets wat we gelukkig konden betalen en wat we toch zouden moeten betalen.. :) dus daarmee dekte de eigenaar zichzelf nog extra in.

En vooralsnog zijn we zó tevreden over de buurt, de buren (kreeg net verse onbespoten tomaatjes uit de kas van de buren! Die gaan straks op de pizza! O+ ) het huis en de stad als geheel. Is écht een hele goeie sprong in 't diepe geweest :P Maar soms moet je gewoon zo'n gok nemen ;)
Ja doei.
pi_101450529
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou? :D
pi_101450590
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood. :)

Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101450640
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood. :)
De sociale woningmarkt is hier zo mogelijk een nog grotere hel dan in Nederland. De particuliere markt is echter een stuk bereikbaarder. Ook de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker dan in Nederland :o
quote:
Dat klinkt lekker! :9
Ja doei.
pi_101450659
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:

Wat eten jullie toch altijd heerlijk :9
pi_101450761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:

Wat eten jullie toch altijd heerlijk :9
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden? *)

*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101450796
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden? *)

*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
_O-
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
pi_101450826
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Sarabi het volgende:

_O-
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
Ik ben een feeder. ~O>
Poef.....gone! ©golfer
pi_101450892
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben een feeder. ~O>
Net wou ik nog zeggen doe mij ook zo'n vent, maar laat dan maar ;)
pi_101451221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Meldt :o
Meld 2x :@
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 16:16:25 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101451433
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden :+. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn :). Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101451601
Hmm zo'n spiegel kan je niet aan de deur bevestigen he?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30081740

Ik wil graag een (redelijk) grote spiegel op de binnenkant van onze logeerkamer, zodat ik kan oefenen voor het buikdansen
en deze is wel erg lekker goedkoop :D
Eventueel kan ik hem natuurlijk ook gewoon los tegen de deur neerzetten en als ik klaar ben weer netjes wegzetten
pi_101451680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden :+. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn :). Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
Wat een eind weg van je.
Dus je woont nu weer helemaal bij jouw moeder?
Poef.....gone! ©golfer
pi_101451804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou? :D
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
pi_101451840
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
Kom ik opeens 24-kitchen tegen.
Met Rudolf van Veen. :)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')