Maar je mag dus geen koekenpan gebruiken?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet te veel natuurlijk , gewoon een paar druppeltjes.
Ja echt wel!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Erg goed voor je glazuur ja.
Dat is toch americaanse saus?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
die saus die je in de mac krijgt
volgensmij wel, idk hoe het heet. Hier kan je wel mad saus kopen, is hetzelfde volgensmij.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is toch americaanse saus?
Vroegâh, broodje bal met joppiesaus in de Galgenwaard...quote:
met honingmosterdsausquote:
Dat verkocht ik altijd bij de keurslagerquote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
met honingmosterdsaus
wel warme beenham ofc
Ik eet het altijd met mosterd maar als er joppiesaus is dan gebruik ik dat ook wel eensquote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Daar moet gewoon mosterd op
Heb ik net op, hahaquote:
oke, ga er weer werken en ik word vaste klantquote:Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat verkocht ik altijd bij de keurslager
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
met honingmosterdsaus
wel warme beenham ofc
Mosterd.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Daar moet gewoon mosterd op
Hela curryquote:Op donderdag 1 september 2011 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
[..]
Mosterd.
Broodje frikandel met Hela curry!
Ik kan hier nu toch een opmerking maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind eigenlijk alles sauzen wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |